*mässa på mc-huset*

Willew

Sjukskriven RadicalRider
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Skåne
Hoj
----SÅLD----
Mitonga ligger på norbergsgatan nästan vid det som var Malaco innan men det är Pågens nu. Kör på Norragrängesbergsgatan sen svänger du in på norbergsgatan. det är rätt tel nr du har!! 040 194140
 

Tymo

Kawa future
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
ZX-R
Willew skrev:
Mitonga ligger på norbergsgatan nästan vid det som var Malaco innan men det är Pågens nu. Kör på Norragrängesbergsgatan sen svänger du in på norbergsgatan. det är rätt tel nr du har!! 040 194140
Tack för svaret :) !!! jag hittade den .. snackade med Peter . skall boxera hojen snart..
 

TouchMan65

Guest
@Tymo

Jaså var det du som var därnere när jag också var i förmiddags och köpte min hjälm där i?

MC-huset var jag på...gicks genom på knappa 30 min med hjälmprovning osv....
 

Solid snake

Guest
crazy martin skrev:
mittemot centalen :fatta! badassmaderfacka :lol


Keften.... :mad: :)

Sket på det för jag måste ställa min oljepump o lite småfix med elen, jag hatar min mc. :huvet
 
Last edited:

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Var där kring 14-tiden idag.
Ställde hojen bredvid en grön S3a med Radical Riders stickers :)

Sjävla "mässan" var inte mycket att hänga i granen tycker jag. Gratis bullar uppskattas dock alltid :tummenupp

Körde dryga 10 mil idag, fan va kallt det blev om fingrarna. Åker nog tillbaks o letar ett par rejälare hanskar imorrn.
 

Tymo

Kawa future
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
ZX-R
TouchMan65 skrev:
@Tymo

Jaså var det du som var därnere när jag också var i förmiddags och köpte min hjälm där i?

MC-huset var jag på...gicks genom på knappa 30 min med hjälmprovning osv....
vad menar du med "därnere iförmiddags" ?? menar du hos Peter på Mitonga verksad !! eller på Mc-huset ??

jag åkte inte till mc-huset idag!! men hos Peter var där 10:15 imorse!!
 

TouchMan65

Guest
Tymo skrev:
vad menar du med "därnere iförmiddags" ?? menar du hos Peter på Mitonga verksad !! eller på Mc-huset ??

jag åkte inte till mc-huset idag!! men hos Peter var där 10:15 imorse!!


Menade på Mitonga.....var där strax efter 10:30 i förmiddags....då kan vi ha setts? Köpte hjälm där då...någon kille skulle få något bogserat..?

edit: Eller var det dig jag såg Crazy Martin?
 
Last edited:

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Ort
bunkeflostrand
Hoj
tl1000s bad matherfucker
Tymo skrev:
vad menar du med "därnere iförmiddags" ?? menar du hos Peter på Mitonga verksad !! eller på Mc-huset ??

jag åkte inte till mc-huset idag!! men hos Peter var där 10:15 imorse!!

e det en ninja zx9r grön/svart? om det e det så såg jag den där idag. var där några minuter efter dig :D
 

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Ort
bunkeflostrand
Hoj
tl1000s bad matherfucker
TouchMan65 skrev:
Menade på Mitonga.....var där strax efter 10:30 i förmiddags....då kan vi ha setts? Köpte hjälm där då...


vänta nu!!! var det du som var där precis när jag gick. vi möttes nog i dörren. hehehehe. e du en kille på typ 2 meter :D jag hade en svart/grå alpinestrs jacka
 

TouchMan65

Guest
crazy martin skrev:
vänta nu!!! var det du som var där precis när jag gick. vi möttes nog i dörren. hehehehe. e du en kille på typ 2 meter :D jag hade en svart/grå alpinestrs jacka

Hehe 2 meter är jag inte - saknar 16 cm......kanske möttes, vad vet jag? :)
 

Lunkiz

Radical Riders
Gick med
26 Apr 2003
Ort
skåne
Hoj
Ktm 450 exc-r 08
TouchMan65 skrev:
Menade på Mitonga.....var där strax efter 10:30 i förmiddags....då kan vi ha setts? Köpte hjälm där då...någon kille skulle få något bogserat..?

edit: Eller var det dig jag såg Crazy Martin?

har de bra priser på hjälmar på mitonga??? vad säljer dem för hjälmar??
 

Tymo

Kawa future
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
ZX-R
TouchMan65 skrev:
Menade på Mitonga.....var där strax efter 10:30 i förmiddags....då kan vi ha setts? Köpte hjälm där då...någon kille skulle få något bogserat..?

edit: Eller var det dig jag såg Crazy Martin?
Det e jag förmodligen !! för att jag pratade med Peter angående bogsering .. och senare i tid kom jag med en (Kava grön/svart)... den som Crazy Martin såg, den var precis utanför dören därnere. förresten ska till Mc-huset idag..ses där kanske :)
 

TouchMan65

Guest
Lunkiz skrev:
har de bra priser på hjälmar på mitonga??? vad säljer dem för hjälmar??

Verkar som de har bra hjälmpriser ja. Köpte en Nitro glasfiberhjälm öppningsbar för under 2000:- Ska bli intressant att testa vad den går för när jag hämtar min nyinköpta hoj på skärtorsdagen. :D :D

Gå in och kolla på www.mitonga.se för att kolla vad de har.


@Tymo
Angenämt då. Ses ute på vägarna?
 

TouchMan65

Guest
På billiga hjälmar ja! Men inte sådana hjälmar jag ville ha. Där var de ju dyrare om man kan jämföra. :gnissla
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top