Tack för svaret !!! jag hittade den .. snackade med Peter . skall boxera hojen snart..Willew skrev:Mitonga ligger på norbergsgatan nästan vid det som var Malaco innan men det är Pågens nu. Kör på Norragrängesbergsgatan sen svänger du in på norbergsgatan. det är rätt tel nr du har!! 040 194140
crazy martin skrev:mittemot centalen badassmaderfacka
vad menar du med "därnere iförmiddags" ?? menar du hos Peter på Mitonga verksad !! eller på Mc-huset ??TouchMan65 skrev:@Tymo
Jaså var det du som var därnere när jag också var i förmiddags och köpte min hjälm där i?
MC-huset var jag på...gicks genom på knappa 30 min med hjälmprovning osv....
Tymo skrev:vad menar du med "därnere iförmiddags" ?? menar du hos Peter på Mitonga verksad !! eller på Mc-huset ??
jag åkte inte till mc-huset idag!! men hos Peter var där 10:15 imorse!!
Tymo skrev:vad menar du med "därnere iförmiddags" ?? menar du hos Peter på Mitonga verksad !! eller på Mc-huset ??
jag åkte inte till mc-huset idag!! men hos Peter var där 10:15 imorse!!
TouchMan65 skrev:Menade på Mitonga.....var där strax efter 10:30 i förmiddags....då kan vi ha setts? Köpte hjälm där då...
crazy martin skrev:vänta nu!!! var det du som var där precis när jag gick. vi möttes nog i dörren. hehehehe. e du en kille på typ 2 meter jag hade en svart/grå alpinestrs jacka
TouchMan65 skrev:Menade på Mitonga.....var där strax efter 10:30 i förmiddags....då kan vi ha setts? Köpte hjälm där då...någon kille skulle få något bogserat..?
edit: Eller var det dig jag såg Crazy Martin?
Det e jag förmodligen !! för att jag pratade med Peter angående bogsering .. och senare i tid kom jag med en (Kava grön/svart)... den som Crazy Martin såg, den var precis utanför dören därnere. förresten ska till Mc-huset idag..ses där kanskeTouchMan65 skrev:Menade på Mitonga.....var där strax efter 10:30 i förmiddags....då kan vi ha setts? Köpte hjälm där då...någon kille skulle få något bogserat..?
edit: Eller var det dig jag såg Crazy Martin?
Lunkiz skrev:har de bra priser på hjälmar på mitonga??? vad säljer dem för hjälmar??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|