majtii
Those were the happy days
AleX skrev:... hur mycket kostade saneringen av bussen då?
Tror han fortfarande är i garaget. Han mumlade något om starkare medel...
AleX skrev:... hur mycket kostade saneringen av bussen då?
Maverick_ou812 skrev:Tänk att samma personer som tryckte röven mot fönstren faktiskt satt och som mot desamma på vägen hem. Otroligt.... *urk*
Tro fan att dom inte mådde bra när dom kom hem.
Vem har gjort bort sig??Visst en av rövarna på fotona är min men jag tycker det ser trevligt ut..AleX skrev:Nu förstår nog Pb 1 att de gjort bort sig big time...
Jag tycker att ni (PB2) gör allt för att kasta skit på oss i PB1. Kan ni inte bara erkänna att ni förlorat moonartävlingen...... Räkna ut vilken buss som har flest moonade meter/pers. HA!AleX skrev:Nu förstår nog Pb 1 att de gjort bort sig big time...
Mr K skrev:Jag tycker att ni (PB2) gör allt för att kasta skit på oss i PB1. Kan ni inte bara erkänna att ni förlorat moonartävlingen...... Räkna ut vilken buss som har flest moonade meter/pers. HA!
Bajsdoften i bussen var meningen så att vi kunde sova sött på hemvägen.......
..... i pastejköket .........Von Vettet skrev:Som vanligt var det vi som dominerade och visade var båten skulle stå!!
Mr K skrev:..... i pastejköket .........
Maverick_ou812 skrev:Hörde något i frukostmatsalen på Scandic där jag bodde. Två damer från Ö- vik hade "fått med sig en kille hem". Du?
Gissade på det också.Tsunami skrev:Så skulle det kunna vara, tror det var scandic vi var på.
Det var det minst viktiga att tänka på just då!
Maverick_ou812 skrev:Gissade på det också.
Dom sa nämligen att dom var grymt besvikna, inget ös alls i den ballen.... För mycket hängpung.
Jag e PÅ!Von Vettet skrev:Tsunami: ta namn och adress så sticker vi iväg och moonar och ollar dem per omgående!!! kraftiga retards med sånna påhopp
Im In!Mr K skrev:Jag e PÅ!
Von Vettet skrev:Tsunami: ta namn och adress så sticker vi iväg och moonar och ollar dem per omgående!!! kraftiga retards med sånna påhopp
Mr K skrev:Jag e PÅ!
Kunde ge mig fan på det, så fort ni får en chans att hänga ut den eller dra ner brallorna så gör ni det!Dragon skrev:Im In!
By the way så ha jag lyckats fixa mina foton nu!
Utan tvekan!Så Om du vill så kan vi komma hem till dig och moona ?!Maverick_ou812 skrev:Kunde ge mig fan på det, så fort ni får en chans att hänga ut den eller dra ner brallorna så gör ni det!
Det tvekar jag inte en sekund på .......Maverick_ou812 skrev:Mr K, enligt hörsägen skall du vara jävligt glad att du inte la huvudet på kudden som låg i din säng. Men det är bara hörsägen... tror inte det är sant alls... så skulle inte rumskompisarna göra eller...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|