Von Vettet
Ny medlem
konstigt att jag ska ha följande slogan på min tröja....: BAJS,...smaken man aldrig glömmer.....det var lite äckligt att du hade käkat hasselnötter....
Von Vettet skrev:konstigt att jag ska ha följande slogan på min tröja....: BAJS,...smaken man aldrig glömmer.....det var lite äckligt att du hade käkat hasselnötter....
Cat skrev:Stackars Tsunami!
Bli nu inte rent för "hängig" för deras elaka inlägg..... :
Han är från Sveriges Jerusalem, det säger allt...Tsunami skrev:Om inte jag minns fel var det någon som spyde innan vi gick in och sen fick gå hem och hångla med toan :kocko
Tsunami skrev:Varför skulle jag vara det
Jag var ju där jag vet vad som hände
Om inte jag minns fel var det någon som spyde innan vi gick in och sen fick gå hem och hångla med toan :kocko
Medans någon fick bytta olja ett par gr för att inte maskinen skulle skära
Cat skrev:Menade nog mest bara att ifall pungen hängde (som flickorna fr Ö-vik hade uttalat sig ) så behövde väl inte resten oxå hänga, eller hur
Jag tycker det verkar finnas behov av en sån diskution här på SH...Tsunami skrev:Nu sansar vi oss lite här va!!
Det finns roligare saker att prata om istället för min påse.
Dragon skrev:Jag tycker det verkar finnas behov av en sån diskution här på SH...
Jag menar vi har väl alla suttit och funderat på hur Tsunami har det med sin PLÄP (PungLängreÄnPenis) Skönt att vi kan prata igenom det..
Nu hänger jag inte med?? Vadå fel dusch??Tsunami skrev:Så låter det nu!
Men jag vill minas att det var du som efter att du råkade gå in på fel dusch.
Stakars Dragon kommer att känna sig som en flicka rästen av livet.
Men du det finns dom tjejer som säget att det är tekniken som är viktigast
Så det finns kanske hopp för dig med
Dragon skrev:Nu hänger jag inte med?? Vadå fel dusch??
Inte föratt va sånman nu fattar jag nada..låter nästan som om att någon har drömt att jag skulle komma in i duchen och tvåla in drömmaren.AleX skrev:Somliga säger Fel... som ligga säger rätt
Mr K skrev:Väntar på FeeBees bilder .... hmmmmmmm
men snart kommer film med dig ......FeeBee skrev:Men min dator har ju kraschat! Har lämnat den till en som vet vad han håller på med. (Hoppas jag)
Så de kommer förhoppningsvis snart...
Film med FeeBee...låter interesant.Mr K skrev:men snart kommer film med dig ......
Mr K skrev:men snart kommer film med dig ......
Dragon skrev:Film med FeeBee...låter interesant.
muhahahahahaahahahahaha........ det e redan fixxat av en annan person här på forumet .... du kanske var för upptagen av något/någon annan för att märka att du blev filmad ........ muhahahahahahahahahahahahaFeeBee skrev:Jaha... När hade du tänk filma mig då?!
Mr K skrev:muhahahahahaahahahahaha........ det e redan fixxat av en annan person här på forumet .... du kanske var för upptagen av något/någon annan för att märka att du blev filmad ........ muhahahahahahahahahahahaha
"Feebee Does Gothenburg"
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |