spyan skrev:gälleråsen 1:08,2
falkenberg 0:42,5
sviesta 0:52,00
knutstorp 1:0,2,2
anderstorp 1:38,0
Vilken klass blir det da???
spyan skrev:gälleråsen 1:08,2
falkenberg 0:42,5
sviesta 0:52,00
knutstorp 1:0,2,2
anderstorp 1:38,0
Don Quixote skrev:Är fler av mina drev som är på vift)
Hagster skrev:Jag ska köra fortare än Stavgren, eus och Victor. Samt bryta min krashtrend. Sen skiter jag i resten
1.15 på åsen
Under minuten på Sviestad. Hade jag väl tänkt...
HohooHagster skrev:Jag ska köra fortare än eus och Victor.
Oh du din j-vel kommer inte se annat än mina svarta spår å rökmolnVictor skrev:Hoho, jajävlar. Du får du nog höja dina mål en smula för jag kommer inte att vara långsammare nästa sommar.
eus skrev:Oh du din j-vel kommer inte se annat än mina svarta spår å rökmoln
Nåt åt det hålletoFFkeFF skrev:Först låsta hjul, och sen ett rejält damm-moln i lekakulorna?
oFFkeFF skrev:Först låsta hjul, och sen ett rejält damm-moln i lekakulorna?
Jag har! Det blir cooltJörgen Player Special skrev:Har du sett någon skiss på den?
/Jörgen
Instämmer helt samt med tillägget att jag ska slå JPS i totalen, he he! Ska du köra både kungaklassen och 250R?Hjalle skrev:250SP sänka med 0.5 sek per bana=
Sviestad 59.6
Gelleråsen 1.16.99
Knutstorp 1.08.99
Falken 47.1
oFFkeFF skrev:Något sådant har jag inte uppfattat under de tre säsonger jag kört 250..
Varför skulle det plötsligt bli annorlunda för att oscar kör fort?
Som om sjöström skulle fått gliringar för att han kom på förra årets b-race och körde 55'or första gången på en racer(iofs hade han tidigare på året testat en hoj 4 eller 5 varv)..
Personligen tycker jag alla som förbättrar sina resultat är förtjänta ryggdunkningar, oavsett om de är före eller bakom mig.
Nyteknik skrev:Missförstå mig inte. Jag tycker det är jättekul att Oscar ska köra 250 och ser fram emot att köra tillsammans med honom. Och alla andra.
Efter min första säsong har jag inte kunnat undvika att göra vissa obsvervationer. En är att de som är snabba i fyrtakt sällan eller aldrig byter till eller ens sneglar åt en tvåtaktare. En annan att detsamma gäller för de som kör tvåtakt om fyrtakt. Man står ganska långt ifrån varandra och verkar inte ha speciellt höga tankar om varandras discipliner. Det känns inte som en långsökt tanke att de som har slitit hårt i många år för att komma ner till 0.55-0.53 på Sviestad och som plötsligt bli utmanade av en färsking från Rookie 1000 känner sig tagna på sängen. Minst sagt. Det tycker jag är kul.
oFFkeFF skrev:Men sen tror jag inte någon bryr sig om vilken klass den man blir frånåkt kommer ifrån, eller hur länge den personen kört.
oFFkeFF skrev:Brazze som kommer från r600 och std600, har ju köpt jannes honda.
Nyteknik skrev:Det tor jag spelar roll. Själv skulle jag hellre vara långsammare än någon som har kört 250 i fem-sex säsonger än någon som kommer från sin första Rookiesäsong. Fåfängt och löjligt? Visst, men inte desto mindre sant.
Ja, det är kul! Han och Oscar kommer nog slåss hårt om att bli bästa rookie i 250.
Chris Ash skrev:Glöm inte Eva Hällström som tourade runt på 1.10 på Åsen första gången hon körde 250.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|