Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Men att åka originalhoj, och tuffa runt och lukta på blommorna som du gör har väl alltid varit helt könlöst. Det är ju den formen av serietillverkade motorredskap som sporthojar och vattenskotrar som verkligen påminner om Mc Donalds idé. Kunden köpter en standadprodukt som man konsumerer i originalskick.Och HD är som en BigMac&co med +meny ... Den ser rätt ok ut, den kostar sjukligt mkt mer än den egentligen borde, den smäller inte särskilt högt när man väl förtär den och någon smaksensation är det inte. Du blir ganska snart riktigt illamående, spottar och frustar i rädslan att du snart ska spy för att skiten står dig upp i halsen och den fingerade mättnadskänslan kommer lägga sig då smörjan (i din förtvivlan knappast var mat) bara gett dig en sjukligt dålig dag som slutar med racerbajs... Du önskar helt enkelt att du valt en sushi istället
-@
HD är ju mer en inspirationskälla till att göra ngt, ett utgångsobjekt!
Fixa en träff i Norrtälje nu så kommer jag! Bara jag får stå närmast korvmojjen. Det är viktigt att få stå i centrum för mig