Viktor L
Moderator
Vad ska man kontra med då?
"Då blir det ingen affär. Åk hem", typ?
Vad ska man kontra med då?
Skillnaden kan vara att 9 olika personer maxat ur hojjen och alla gjort egna lösningar för lite kabeldragningar, bytt lite skruvar här och där osv, fler som varit inblandade så är det större risk att saker och ting inte är som det ska, alla personer är inte skötsamma, någon slarvar bort original verktygen och då är det tryggare om man märker att köparen man köper av verkar seriös och då har den förhoppningsvis större chans att MC:n är välvårdad under alla år han/hon haft den. Jag köper aldrig fordon med många ägare.
Man säger: "Du kommer inte bli en av ägarna på den här hojen så du behöver inte bry dig om det"Vad ska man kontra med då?
Skillnaden kan vara att 9 olika personer maxat ur hojjen och alla gjort egna lösningar för lite kabeldragningar, bytt lite skruvar här och där osv, fler som varit inblandade så är det större risk att saker och ting inte är som det ska, alla personer är inte skötsamma, någon slarvar bort original verktygen och då är det tryggare om man märker att köparen man köper av verkar seriös och då har den förhoppningsvis större chans att MC:n är välvårdad under alla år han/hon haft den. Jag köper aldrig fordon med många ägare.
Svaret har framkommit i tråden. Kopplingen mellan skicket och antal ägare på pappret är låg, ägarbyte av försäkringsskäl inom bekantskapskretsen är vanligt, hojen kan formellt ha ägts av flera juridiska personer utan att ha körts en enda meter mm. Att formulera det på ett övertygande sätt är upp till dig.Vad ska man kontra med då?
"Då blir det ingen affär. Åk hem", typ?
Jag sa att ÄR hojen i fint välskött skick, sådant exemplar du beskriver kan man lämna oavsett en eller 10 ägare
Maxat ur hojen, ja alla Rettor med 1-2 ägare är söndagskörd mellan kl 12-13 i 80 knyck...Spelar väl ingen roll på antalet ägare oavsett då de flesta kör en sporthoj på ungefär samma sätt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|