Måste ha en hoj...

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Kanonhojar dedära! Denna hade ju en dyna som kostade 20000:ätapiller måste ju va kul å ha en sån. Lobotomin vart tog den vägen undrar man. Närå skämt åsido it´s a free country.:)

Det bästa tycker jag är julgransbelysningen som han har på framhjulet:yoparty

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
det där är stunt och banmaskiner det.. rossi har inte mycket att sätta i mot guldvingen på banan

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Såja, nu är hojen såld... jag gillar folk i restaurangbranschen, kommer alltid med kontanter bara 100 och 500 kronorssedlar.

Kom på imorse när jag såg att det var 10 cm snö ute att det bara var 1a mars... ingen brådska på hoj än.

D_Sundsvall

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
-01, Yamaha FZS 600
Såja, nu är hojen såld... jag gillar folk i restaurangbranschen, kommer alltid med kontanter bara 100 och 500 kronorssedlar.

Kom på imorse när jag såg att det var 10 cm snö ute att det bara var 1a mars... ingen brådska på hoj än.

Jo, det är en bit kvar innan säsongen kommer igång här uppe. Hmm... betala med ovikta hundralappar, skumt.. ;)

Är själv rätt sugen på att byta bort FZS 600:an till ngt större. Har tidigare varit inne på en VFR 800 ( vill ha en sporttourer ), det kanske är dags nu.. ( småbarnsförälder med knackigt förhållande kan behöva ngt att trösta sig med..) :tungan

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Jag kommer att missa licenskursen pga resa utomlands... jävlar. Får satsa på bana nästa år istället.

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Jag kommer att missa licenskursen pga resa utomlands... jävlar. Får satsa på bana nästa år istället.

Tänk så här i stället:tummenupp

Du kommer missa utlandsresan pga licenskursen.....jävlar. Får åka utomlands nästa år i stället.:)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Tänk så här i stället:tummenupp

Du kommer missa utlandsresan pga licenskursen.....jävlar. Får åka utomlands nästa år i stället.:)

Eller ännu bättre

Du kommer missa utlandsresan i Maj pga licenskursen.....jävlar. Får åka utomlands i Juni i stället och köra hoj på GP-bana :)

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Haha, joo så kan man se det. Men det funkar inte så när man blir bjuden på resan och det kombinerat med 50års kalas... :D

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
hmmmm, bra idé tål att funderas på. Det får bli en liten budgetökning då...

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Jadu, än så länge vet jag inte vad jag vill ha riktigt. Ska renovera klart lägenheten först, när det är klart så har snön smält så jag kan börja provköra lite hojar.

Det pendlar varje dag vad jag vill ha för något... ibland är det en Street Triple och ibland är det hoj med kåpor. Synd att street triplen är slutsåld överallt.

Det är som vanligt... vad man har råd med kontra försäkringspremie.

Det har inte dykt upp några hojar i närområdet än så det är svårt att åka och titta... känns som att de flesta hojarna som kommer ut finns söder om Sthlm.

Snart börjar väl hojar till salu tina fram norröver också.

Min största fiende är beslutsångesten...

Hur går det....
Ha du hittat/köpt nån hoj?
Vad bli/blev det?

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Jadu, än så länge vet jag inte vad jag vill ha riktigt. Ska renovera klart lägenheten först, när det är klart så har snön smält så jag kan börja provköra lite hojar.

Det pendlar varje dag vad jag vill ha för något... ibland är det en Street Triple och ibland är det hoj med kåpor. Synd att street triplen är slutsåld överallt.

Speed Triple :tummenupp

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6

Speed Triple :tummenupp

Haha, misstänkte att du skulle säga något motsvarande... jag har aldrig kört någon, så jag måste vänta tills snön smälter så jag kan provköra. Sen har jag inte bestämt mig om den är snygg... isåfall får jag kanske byta ut framlyset :D

Men om det blir en blir det en från 05 och framåt...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0