måste man ha lust för att ha sex?

sexlust


  • Antal röstningar
    0

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Gabor skrev:
2461523 ...känslan av den djupa förälskelsen, den som verkligen sätter hjärtat i brand.
Den är få förunnad, när allt stämmer, det totala intrycket, att se den man älskar i ögonen, känna beröringen av varma fingrar, känna doften av henne, höra hennes röst, känslan av kärlek som fyller rummet, så starkt att man kan ta på den, det är då lusten gör att man har fantastisk sex, varje dag, varje gång man träffas, var som helst, när som helst, hur som helst....

Du menar den där känslan precis innan man får en kniv i bröstet & får hjärtat utslitet, för att sedan få se sin "själsfrende" äta det till frukost? Ja jo, det va ju trevligt så länge det varade. :huvet
 

Gabor

Guest
Barrett skrev:
2462406 Du menar den där känslan precis innan man får en kniv i bröstet & får hjärtat utslitet, för att sedan få se sin "själsfrende" äta det till frukost? Ja jo, det va ju trevligt så länge det varade. :huvet

Händer det, så har du gjort ett fundamentalt fel......:näsblod

Kia skrev:
2462371 Det låter som om du har det rätt så bra då med andra ord??? :pannkyss Verkar ju vara en förstående och älskvärd flickvän du har där... Håll hårt i henne bara.... :tummenupp :yoparty

:yoparty :pannkyss ....att det blev så bra får man tacka :öga för, å för att man är en sån :clown . Vägen till kvinnans hjärta, glädje , humor och en rejäl åderpåle, sen får folk säga vad dom vill. :pannkyss på dig med.....
 
Last edited:

Kia

Guest
Gabor skrev:
2462669 Händer det, så har du gjort ett fundamentalt fel......:näsblod



:yoparty :pannkyss ....att det blev så bra får man tacka :öga för, å för att man är en sån :clown . Vägen till kvinnans hjärta, glädje , humor och en rejäl åderpåle, sen får folk säga vad dom vill. :pannkyss på dig med.....

Tror inte på "the man above" tror på ödet jag.... :yoparty

Precis som du säger så är det humor som betyder väldigt mycke... att kunna få sin kvinna att skratta oavsett hennes humör från början är en väldigt fin egenskap som absolut inte ska underskattas. Sånt väcker lusten.
Men visst en rejäl åderpåle är väl ingen nackdel direkt.... kan också väcka rejält med lust.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Gabor skrev:
2462669 Händer det, så har du gjort ett fundamentalt fel......:näsblod

Inte för att jag är guds bästa barn, men man är väl ändå två i ett förhållande? Men visst har du rätt på sätt o vis. Hade jag varit bättre människokännare kunde jag kanske förutse det innan det händer?
Men men, det är inte så allvarligt. Att våga chansa & förlora betyder mer än att inte våga alls :)
 

Gabor

Guest
Barrett skrev:
2462774 Inte för att jag är guds bästa barn, men man är väl ändå två i ett förhållande? Men visst har du rätt på sätt o vis. Hade jag varit bättre människokännare kunde jag kanske förutse det innan det händer?
Men men, det är inte så allvarligt. Att våga chansa & förlora betyder mer än att inte våga alls :)

Insikt, magkännsla, två viktiga egenskaper.....l

Sen måste man faktiskt våga ge sig hän i ett förhållande...går det inte och partnern avslutar det hela av en ellar annan orsak, ja, då har man i alla fall försökt.

Visst, det kan göra ont, mycket ont, men vågar man inte leva, ja då har man fan inget liv heller....:pannkyss

valmers skrev:
2462794 Bara att köpa nya batterier då.

Visst är det fantastiskt med humor...:yoparty

Kia skrev:
2462755 Tror inte på "the man above" tror på ödet jag.... :yoparty

Precis som du säger så är det humor som betyder väldigt mycke... att kunna få sin kvinna att skratta oavsett hennes humör från början är en väldigt fin egenskap som absolut inte ska underskattas. Sånt väcker lusten.
Men visst en rejäl åderpåle är väl ingen nackdel direkt.... kan också väcka rejält med lust.

Ett skratt förlänger livet, bra sex, fördubblar det..:pannkyss
 
Last edited:

Paradoxy

Guest
Kia skrev:
2463927 Oj..... då har jag verkligen ett långt liv att se fram emot...... ;) :yoparty

grattisyn2.jpg
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Ett skratt förlänger livet, bra sex, fördubblar det..:pannkyss[/QUOTE]


Ahhh häftigt...då kan jag alltså anse mig som nära odödlig nu:rock
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Sofiiaa skrev:
2461928 hur länge har ni varit tillsammans?



Jag kan meddela att det är omvänt ibland också. Och har fått svaret att denne inte har lust.

7 månader och 2 dagar, blir bara bättre och bättre ! :)
 

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Ort
ADAK
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Klart man måste ha lust för att ha (bra) sex .
Bättre att sova än ligga och torrknulla??
 

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
GSXR 750 -09
FreddaGädda skrev:
2455601 Jag måste allt ha lust för att kunna få upp den. Visserligen brukar inte det vara nåt problem då jag får lust så fort det börjar bli lite lättklätt och bröstkläm.
Men jag är nog en av de minst kåta killarna i kommunen. Finns roligare saker än att nulla även om det är rätt kul


Edit: Jaha, det finns direkcttverkande censur!

Knullar du för att det är roligt? Jag knullar för att det är skönt jag:tungan
 

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 640 sm
Haha, på tal om detta. Såg ni "Hundra höjdare" , med tjejen som gift sig med berlin-muren , hade ett staket i sängen och blev av med oskulden med en modell-mur .. haha, det är helt skadat. det roliga e att hon var helt seriös på de..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top