måste man ha lust för att ha sex?

sexlust


  • Antal röstningar
    0

Paradoxy

Guest
LayDeeOmega skrev:
2458332 Klart att man vill ha massor med sex med den man älskar och lever/är tillsammans med!!
Din tjej kanske bara är nere i någon "svacka"? Hon kanske är en "periodare"?

Hur länge varar en period?
 

MC Doktorn

Guest
Fattar inte tråden men man har väl sex när man har lust eller annars blir det tvångshandling och det ........
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
MC Doktorn skrev:
2458749 Fattar inte tråden men man har väl sex när man har lust eller annars blir det tvångshandling och det ........

Jag har aldrig lust att dammsuga. Ändå står jag där & gör det ibland. Antyder du att jag skulle kunna anmäla dammsugaren för övergrepp? :tomten
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Barrett skrev:
2458927 Jag har aldrig lust att dammsuga. Ändå står jag där & gör det ibland. Antyder du att jag skulle kunna anmäla dammsugaren för övergrepp? :tomten

- Polisen.
- Hej, jag har blivit våldtagen av min dammsugare. Jag tror det var för att påsen inte hade blivit tömd på länge...
- :3freak
 

MC Doktorn

Guest
Barrett skrev:
2458927 Jag har aldrig lust att dammsuga. Ändå står jag där & gör det ibland. Antyder du att jag skulle kunna anmäla dammsugaren för övergrepp? :tomten

Den som dammsuger lr den som suger damm lr va menar du :va :D
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Mackz skrev:
2458969 - Polisen.
- Hej, jag har blivit våldtagen av min dammsugare. Jag tror det var för att påsen inte hade blivit tömd på länge...
- :3freak

Min dammsugare kollar sådär elakt på mig... precis som att den tänker göra nått mot mig om en stund! Ska jag ringa blåbären?! :näsblod
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Blip skrev:
2460082 God? Man blir svett och det luktar?
:D
Nu skall ni vara snälla o förstående: Ond vs god..menar jag ju ;)
Föressten..vad luktar du? (du lär ju inte komma i närheten av en tjej om du inte luktar gott..och vice versa) Nä...jag vill inte veta..när jag tänker efter.. :p :D
 

Kia

Guest
Klart att man måste ha lust för att ha sex, annars blir de ju inget skönt. Men det är ju aldrig nåt problem att få fart på lusten. Räcker med ett sexigt sms från älsklingen min så börjar ju blodet att pumpa lite fortare. Eller bara att höra rösten i telefonen när han ringer från jobbet bara för att säga att han älskar mig. Å när han ser in i mina ögon med sina jätteblåa ögon då faller jag som en fura. Drar han sen på sig sitt skinnställ och sätter sig på hojjen då är det svårt att hålla fingrarna i styr... Jaaaa spelar faktiskt inte så stor roll vad han gör.... jag har alltid lust till honom....
 

Gabor

Guest
Lust, åtrå, ...

...känslan av den djupa förälskelsen, den som verkligen sätter hjärtat i brand.
Den är få förunnad, när allt stämmer, det totala intrycket, att se den man älskar i ögonen, känna beröringen av varma fingrar, känna doften av henne, höra hennes röst, känslan av kärlek som fyller rummet, så starkt att man kan ta på den, det är då lusten gör att man har fantastisk sex, varje dag, varje gång man träffas, var som helst, när som helst, hur som helst....
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Nursey skrev:
2460352 Nu skall ni vara snälla o förstående: Ond vs god..menar jag ju ;)
Föressten..vad luktar du? (du lär ju inte komma i närheten av en tjej om du inte luktar gott..och vice versa) Nä...jag vill inte veta..när jag tänker efter.. :p :D

Jag luktar för det mesta av duschtvål gissar jag. Nämnde jag att jag går igång på lukten av desinfektionsmedel :pannkyss
 

Jussi

Nu med mindre hår
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Esbo, FIN
Hoj
Gixxer 750, Husqvarna TE510
En vis man sa en gång: "Man behöver inte vara kåt för att nulla, det blir man ju då man väl sätter igång" :)
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
Mrs. Laphroaig skrev:
2455392 Sex varje dag är inte fel, tom. flera gånger om dagen ibland :rolleyes:
har jag hört * host*

Lust får jag när jag ser min älskling, hör hans röst, känner hans berörning.. ujuj... :tuttar

hur länge har ni varit tillsammans?



Jag kan meddela att det är omvänt ibland också. Och har fått svaret att denne inte har lust.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
jag går igång på mitt skinnställ... bara därför jag hänger här o kör lite mc, så jag inte ska verka helt cp me ett skinnställ liggandes i sängen jämt... ouups nu försa jag mig...


Gamla skinnställ köpes! :D
 

Kia

Guest
Gabor skrev:
2461523 ...känslan av den djupa förälskelsen, den som verkligen sätter hjärtat i brand.
Den är få förunnad, när allt stämmer, det totala intrycket, att se den man älskar i ögonen, känna beröringen av varma fingrar, känna doften av henne, höra hennes röst, känslan av kärlek som fyller rummet, så starkt att man kan ta på den, det är då lusten gör att man har fantastisk sex, varje dag, varje gång man träffas, var som helst, när som helst, hur som helst....


Det låter som om du har det rätt så bra då med andra ord??? :pannkyss Verkar ju vara en förstående och älskvärd flickvän du har där... Håll hårt i henne bara.... :tummenupp :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top