Paradoxy
Guest
LayDeeOmega skrev:2458332Klart att man vill ha massor med sex med den man älskar och lever/är tillsammans med!!
Din tjej kanske bara är nere i någon "svacka"? Hon kanske är en "periodare"?
Hur länge varar en period?
LayDeeOmega skrev:2458332Klart att man vill ha massor med sex med den man älskar och lever/är tillsammans med!!
Din tjej kanske bara är nere i någon "svacka"? Hon kanske är en "periodare"?
MC Doktorn skrev:2458749Fattar inte tråden men man har väl sex när man har lust eller annars blir det tvångshandling och det ........
Barrett skrev:2458927Jag har aldrig lust att dammsuga. Ändå står jag där & gör det ibland. Antyder du att jag skulle kunna anmäla dammsugaren för övergrepp?![]()
Barrett skrev:2458927Jag har aldrig lust att dammsuga. Ändå står jag där & gör det ibland. Antyder du att jag skulle kunna anmäla dammsugaren för övergrepp?![]()
Mackz skrev:2458969- Polisen.
- Hej, jag har blivit våldtagen av min dammsugare. Jag tror det var för att påsen inte hade blivit tömd på länge...
-![]()
Nursey skrev:2459036Mer sex leder till mer lust..det är som en GOD cirkel![]()
Nursey skrev:2459036Mer sex leder till mer lust..det är som en GOD cirkel![]()
Nu skall ni vara snälla o förstående: Ond vs god..menar jag juBlip skrev:2460082God? Man blir svett och det luktar?
![]()
Nursey skrev:2460352Nu skall ni vara snälla o förstående: Ond vs god..menar jag ju![]()
Föressten..vad luktar du? (du lär ju inte komma i närheten av en tjej om du inte luktar gott..och vice versa) Nä...jag vill inte veta..när jag tänker efter..![]()
![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2455392Sex varje dag är inte fel, tom. flera gånger om dagen ibland![]()
har jag hört * host*
Lust får jag när jag ser min älskling, hör hans röst, känner hans berörning.. ujuj...![]()
Blip skrev:2461808Nämnde jag att jag går igång på lukten av desinfektionsmedel![]()
Gabor skrev:2461523...känslan av den djupa förälskelsen, den som verkligen sätter hjärtat i brand.
Den är få förunnad, när allt stämmer, det totala intrycket, att se den man älskar i ögonen, känna beröringen av varma fingrar, känna doften av henne, höra hennes röst, känslan av kärlek som fyller rummet, så starkt att man kan ta på den, det är då lusten gör att man har fantastisk sex, varje dag, varje gång man träffas, var som helst, när som helst, hur som helst....
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |