Läderknutte
Läderknutte
Fan vilken nice hoj!
Ska du börja tävla i Supermotard?
Jepp, körde dubbelt förra året i SM (Superbike och Standard 600). Men till i år går det inte köra så då 600-klassen för A-förare är borttagen. Så det blir o köra Supermotard istället. Allt för att få så mycket tid som möjligt på bana. Kostar dock lite extra degrSEXa skrev:Fan vilken nice hoj!
Prioriteringar, prioriteringar!!!#Jone# skrev:Ja jag frågar mig, hur har man råd att ha allt? Många extra jobb eller?
så här på vintertiden så läggs alla pengar på att se till att man kan ha roligt under "sommaren". Sen den här hojen är ju även en investering vad gäller vinternöje nästa vinter!!! Ligga o harva på gokartbanor i 6 månader är mycket bättre än att sitta o göra ingenting o slita av sig håret för att man har tråkigt.#Jone# skrev:Ja jag frågar mig, hur har man råd att ha allt? Många extra jobb eller?
Swedie skrev:Jepp, körde dubbelt förra året i SM (Superbike och Standard 600). Men till i år går det inte köra så då 600-klassen för A-förare är borttagen. Så det blir o köra Supermotard istället. Allt för att få så mycket tid som möjligt på bana. Kostar dock lite extra deg
#Jone# skrev:Ja jag frågar mig, hur har man råd att ha allt? Många extra jobb eller?
#Jone# skrev:Ja jag frågar mig, hur har man råd att ha allt? Många extra jobb eller?
snabbåka skrev:Vet du vad en reklamplats på svergies största mc-site kostar ?
tacl. det tar inte hela min tid, men det är ändå ett sorts 24/7 jobb. Fast på sistone har alla uppfört sig rart. Mina regler som jag påtvingat folk kanske funkar rätt Ok ändåJocks skrev:O vet du hur mycket jobb och tid det tar för att driva svergies största mc-site?
Jag var tvungen att läsa det 2ggr i get ur pointSwedie skrev:CeltaniC, gäller o prioritera fel ibland! (ja du läste rätt )
Finns det så snälla flickvänner. Då vill jag ha två.Alicia skrev:Man har en snäll flickvän
Alicia skrev:Man har en snäll flickvän
Werzion skrev:någon anledning till varför det blev en Husa?
Jocks skrev:O vet du hur mycket jobb och tid det tar för att driva svergies största mc-site?
vad kostar det då? inte för att jag känner att jag har tiden att åka dit, men iafOlof Eriksson skrev:Om inte David ska med har vi en plats över i bussen, så du borde ta å åka te spanien å köra in den två veckor
Bara att bestämma sig innan lunch på fredag då
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |