Måste visa upp ett nytt åk!

Salig

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2006 KTM 950 SM
Grattis, den ser riktigt schysst ut!

Du tjänar ganska bra på den här sidan :hihi
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Den ser jävligt fin ut Swedie, men jag har för mig att jag läst dig kalla supermotos och enstånkor för "traktorer" och liknande, grattis till traktorn! ;) :D.
 

MC Doktorn

Guest
Ja hoppas det blir kantarellsallad av skiten. :brinnerup :hihi

En modernsporthojs kille som du swedie kommer ha nytta av motard stilen i NSBK sLadda mest hela dagen men håll dig på minst eTt hjUL :3freak

Good lUCk

Salig skrev:
Grattis, den ser riktigt schysst ut!

Du tjänar ganska bra på den här sidan :hihi

Förstående flickor är ett stöd och sponsorer är ett krav sen blir de nog inga penga över sörru.
 

peppureikä

Guest
Swedie skrev:
Nån som vill tsöpa däcken som sitter på? =)
gGo for it Swedie , kanske kan du bli som Kimi ,Nico lr Heikki nån dag , du har ju raceblod.....lycka till o vi glömmer gammal tjafs...!!!! Kör hård!!!!!
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
grattis

Swedie skrev:
Jepp, körde dubbelt förra året i SM (Superbike och Standard 600). Men till i år går det inte köra så då 600-klassen för A-förare är borttagen. Så det blir o köra Supermotard istället. Allt för att få så mycket tid som möjligt på bana. Kostar dock lite extra deg :gnissla
grattis vill jag säga först till en rolig hoj .

sen vill jag säga vem fan säljer du för att hå råd tre hojar samtidigt , :arsele
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
är så otroligt sugen på att testa husan men får inte förran näst-nästa vecka :( sååå surt.
 

monsterkeso

Får jag bajsa på din fis.... ?
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Gnesta
Hoj
Ex ärr fyrahundra, Xr 75e
Fasen vad najs. Husaberg börjar bli riktigt fina nu för tiden, Men fasen så bökigt att kicka med vänstern.... :yoparty
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Grymt fett hoj... hade jag bara haft lite mer pengar hade jag me haft 2st och då klart en husa 450cc. Vilken optimal ban hoj... Hoppas du får kul.... :tuttar


///Micke
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
monsterkeso skrev:
Elstart? Vadå....? :va
Ja, du vet den där lilla röda knappen på styret som gör att det låter brum brum om hojen. :7peta :D


(från -04 & framåt så funkar elstarten utan problem på Husorna) :banana
 

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
New Mill
Hoj
2011, BMW S1000RR
Finns inte Motarden färdig Race kittad? Undra bara eftersom det var lyse och fäste för registrerings skylt. Snygg motard du skaffat Swedie :yoparty Fast den ska vara blå gul!
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Swedie skrev:
Funderar på att lacka så här.
Hur många gånger ska vi behöva säga det här.... Man lackar inte en sån här hoj :7peta ;)

Plasten finns i alla möjliga färger (gul, blå, svart, silver) och resten fixar du med dekaler. Kolla med SVEMO vad du kan få för startnummer redan nu förresten. Alla under 100 är upptagna sedan länge men typ 181 bode nog gå.



Nån frågade om man kan "facelifta" en 03 till 06 tidigare och det går alldeles utmärkt, bara att byta det du tycker behöver bytas. Nya tanken finns gul och blå och nya kylarvingarna finns i svart och blått. Resten av plasten är samma men i lite olika färger bara.

Nån annan frågade om man kan köpa dem rejskittade från början. Förra året fanns en FS450c som inte hade belysning osv och lite vassare motor. Även en FS650c som endast hade "onödiga" detaljer såsom lyse bortplockat. I år finns endast FS650c kvar. De kostade lika mkt som sina LV-godkända bröder så varför i hela friden köpa en sån. Du behöver endast plocka bort lysena (två gummistroppar fram och två skruv bak) och på med en nummerplatta fram (150:) så är den rejsklar.
 

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
GSX-R 1000 -06
HenRRik skrev:
Najjj!! Inte ta ifrån den sin identitet! Den vill vara blågul! :pannkyss

Får man lacka den saffransgul? Funkar det bra att lacka den alls förresten? Så inte plasten är för mjuk och gör sprickor i färgen sen?

Supermoto skrev:
Nån frågade om man kan "facelifta" en 03 till 06 tidigare och det går alldeles utmärkt, bara att byta det du tycker behöver bytas. Nya tanken finns gul och blå och nya kylarvingarna finns i svart och blått. Resten av plasten är samma men i lite olika färger bara.

Känner någon till en komplett prislapp på det? Rätt läckra kombinationer av färg.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top