Mördarmongon som bedriver gruppkörning i bostadsområden!

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Weehue gnällröven är tillbaka! Och ja! Denna dagen så retar jag mig på tre retards som ligger och bedriver gruppkörning i bostadsområden. Gärna på 30/50 sträckor i hastigheter på 70/80. Helst ska det vara höger regel och skymd sikt.

Man måste bara älska dem.. Alltså seriöst.. Så jävla coolt när de kommer överväxlat i full patte ner för en gata där se inte ser ett skit. Och bara drar på. Speciellt med tanke på att där ligger ett dagis ut med vägen, och att här kryllar av kids som leker längs vägen!

Weehue, win på det.. klipper inte en bil er, eller ni klipper en unge så kommer jag fan snart att göra det. Jävligt less på understimulerade retards utan något som helst jävla folkvett..

Ut på vägen och va rädda om ungarna för helvete!

Vore kul om vi kan vaska fram lite regnummer här och sätta ihop en hitlist, eller "best of fakkin retard on overpowerd bikes in bostadsområden" - lista

:kulspruta

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Stå och filma?

1)
Då kan även vi avgöra om du är en gnällkuk eller har rätt :tungan

2)
Om du har rätt så kan dom bli utskämda :tummenupp

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Stå och filma?

1)
Då kan även vi avgöra om du är en gnällkuk eller har rätt :tungan

2)
Om du har rätt så kan dom bli utskämda :tummenupp

Fan bra tips. Jag känner mig som en gnällkuk, men ni är ganska tacksamma att ventilera inför så jag tar hellre ut det här än på mina nära och kära! haha.. annars blir det väl till att införskaffa sig ett paintballgevär och lite kamouflage ;) :kulspruta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag förstår att du stör dig på sånt, jag gör det också. Just nu funderar jag på bästa "hämnden" på en mopedist som framför sin trimmade "Rieju vaddenuheter" på MIN gata där det råder 30km/h.
För det första måste jag få tag på hans käre far och förklara att man till att börja med uppfostrar sina ungar, antingen fysiskt eller med kärlek. För det andra så låter man inte sin snorunge på 15 år á 38kg köra som en idiot i tätbebyggt område. Utanför detta, helt ok för mig.
Men denna snorunge kollar mer bakåt än framåt och moppen låter värre än gammal Amazon på steroider.

:mad: Fy fan, jag kan klippa till människor för mindre men en liten snoris kan man ju inte göra något alls med dessvärre utan att det blir tidningsnyheter.

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Jag förstår att du stör dig på sånt, jag gör det också. Just nu funderar jag på bästa "hämnden" på en mopedist som framför sin trimmade "Rieju vaddenuheter" på MIN gata där det råder 30km/h.
För det första måste jag få tag på hans käre far och förklara att man till att börja med uppfostrar sina ungar, antingen fysiskt eller med kärlek. För det andra så låter man inte sin snorunge på 15 år á 38kg köra som en idiot i tätbebyggt område. Utanför detta, helt ok för mig.
Men denna snorunge kollar mer bakåt än framåt och moppen låter värre än gammal Amazon på steroider.

:mad: Fy fan, jag kan klippa till människor för mindre men en liten snoris kan man ju inte göra något alls med dessvärre utan att det blir tidningsnyheter.

Haha fan rätt och riktigt. Kom en jävla unge och wheelade på sitt fanskap idag på samma gata. Då stod jag och meckade hoj, kliade fan i fingrarna att dra iväg en ringnyckel efter han... baah.. Suger röv att man inte får lov att slå barn i Sverige, inte ens i förebyggande syfte :(

"Vore kul om vi kan vaska fram lite regnummer här"

börja du först...eller ska det bara snackas?:confused:

Jag pratar om att vi skapar en nationellt täckande lista över alla som våldtar bostadsområde med sina plastrakter! :D

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
GNÄLLRÖVAR!

Okej att du gnäller på retardfuckon, men för i helvete, moppefuckon är 15 år, när man är 15år vet och kan man allt bäst själv.

Ni var likadana i den åldern själva, det var bara det att ni aldrig fick någon fart på era schletna puch alabamas...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
GNÄLLRÖVAR!

Okej att du gnäller på retardfuckon, men för i helvete, moppefuckon är 15 år, när man är 15år vet och kan man allt bäst själv.

Ni var likadana i den åldern själva, det var bara det att ni aldrig fick någon fart på era schletna puch alabamas...

Ja och "liggsåren" i 40-50årsåldern gällde på oss så nu e det fan vår tur att gnälla. :D

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
GNÄLLRÖVAR!

Men det här är vuxna retardfuckon på hojar... :död

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Hade en Puch Alabama, som farsan kapa ner till en "cross" (ja vi tidiga 80talister fick inte högar med pengar) när jag var 6år :D

Sen när jag fyllde 15 en mintgrön Puch Dakota som gjorde 10knyck innan cylindern byttes.

Mår nästan lite illa av att alla 15åringar har sproilans moppar.. morr.. :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men det här är vuxna retardfuckon på hojar... :död

Jo, jag skrev ju att det var okej att gnälla på dom, fast dom kan ju vara 18, hur jävla mogen är man då, tre strån grövre mustasch än när man är 15?

Men sen övergick det till avundsjukt gnäll på han som körde reiju, för att ni inte minns att ni huligankörde ännu värre (fast långsammare) med en bondtrimmad kasal...

Hade en Puch Alabama, som farsan kapa ner till en "cross" (ja vi tidiga 80talister fick inte högar med pengar) när jag var 6år :D

Sen när jag fyllde 15 en mintgrön Puch Dakota som gjorde 10knyck innan cylindern byttes.

Jag hade en grön Cresen compakt med pedalstart och tvåväxlad handväxel...

Fast den vägde som en damcykel, vilket gjorde att den gick fortare än dom blytunga mopparna med samma motor och trim

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Gnäll inte vafan, jag har då aldrig fått några motoriserade leksaker över huvud taget:mad:

Polarna skröt minsann om hur de fick splitt nya mopeder, crossar, minimotos och massa annat skit i födelsedagspresent, UTÖVER x antal tusenlappar de kammat hem från någon senil farmor. Jag fick oftast en bunt kläder och en femhunka eller något:död När jag fyllde 15 och skulle köpa moppe så fick jag ett bidrag på 2000 kr, resten fick jag skrapa ihop själv:(

Fuchs

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2011
Hoj
Yama SM
hade samma sak här hos mig.
mest ungar med moppen och cross som lekar (helst utan hjälm och dunderavgas system :D )

till vissa har jag sagt till...inte som gnäll, jag förklarade att man bli störd av ljudet och att det ju finns hur mkt skogsvägar och stigar just ngr hundra meter bort. görna få de lekar där men inte här vid dagis och skola plus folk som bor här.

en del verkar har tagit till sig detta då det har blivit mkt lugnare på sistone.
visst kan man gnälla men hellre förklara man det hela på ett vettigt och trevligt sätt, då fastnar det oftast i deras hjärnor

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Och jag hade en YZ80 cross utan slutdämpare som jag brukade ställa fast på gräsmattan utanför garaget mitt i byn, tanterna vinkade och hejade "för det där är ju Lars-Göran Johanssons ordentliga pojk".:)

Polaren hann knappt kicka igång sin slutkörda Casal förrän halva byn slängde sig på telefonen och ringde polisen "för det är ju en Roos:are, ligister och pack är vad dom är", gick nästan ställa klockan efter det för 25 minuter efter att han åkt körde polisen förbi hans hus och blängde. (5 mil till stationen)

Jag började ana ett mönster efter ett tag och försökte se hur långt jag kunde leva på att jag just var en av Johanssonspojkarna, tydligen hur långt som helst då jag trots ett helvetiskt oljudsförande (jetgocart+kanonfull+EBK-testande 03:00 på natten t.ex.) aldrig fick höra ett ont ord eller klagomål. Polaren däremot pratar folk om än trots att han flyttade därifrån för 14 år sedan...:D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Gnäll inte vafan, jag har då aldrig fått några motoriserade leksaker över huvud taget:mad:

Polarna skröt minsann om hur de fick splitt nya mopeder, crossar, minimotos och massa annat skit i födelsedagspresent, UTÖVER x antal tusenlappar de kammat hem från någon senil farmor. Jag fick oftast en bunt kläder och en femhunka eller något:död När jag fyllde 15 och skulle köpa moppe så fick jag ett bidrag på 2000 kr, resten fick jag skrapa ihop själv:(

Men tänk så mycket du uppskattade och vårdade den mopeden istället!
Det min vän, går inte att köpa för pengar. :fakta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
GNÄLLRÖVAR!

Så fan heller, jag körde inte med överljudshastighet i bostadsområden på en moppe när jag var 15 :4skrika
Jag körde inte ens moppe för den delen, det var bara töntar som körde moppe. Jag hade en 125cc istället, som jag INTE körde för fort med förutom på landsvägar och grusvägar.

Håll reda på era ungjävlar, annars kommer en sån sur"gubbe" som jag och skär sönder däcken på deras skitmoppar och sänker dem i ån (mopparna alltså).

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Håll reda på era ungjävlar, annars kommer en sån sur"gubbe" som jag och skär sönder däcken på deras skitmoppar och sänker dem i ån (mopparna alltså).

Tomma hot, det har aldrig hänt hittils, det närmaste är väl farbrorn på 87bast som gav en mopedist en örfil för att mopedisten börnade sönder en minigolfbana.

Farbrorn åkte på dryga böter.

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
.

En barnvagn, 10 kilo slaktavfall och en lagom skymd utfart:D

Hade vissa planer på detta själv när traktens volvofuckon använde vårt hus som rundningsmärke, men vågade aldrig riktigt sätta planen i verket. :fegis

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men tänk så mycket du uppskattade och vårdade den mopeden istället!
Det min vän, går inte att köpa för pengar. :fakta

Klart, man fick ju varken trimma eller modda så det var ju bara att fisa runt på sin helt lagliga originalmoppe och vara så rädd om den det bara gick. Men visst tyckte jag om den:)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år