Video Mötande whitetrash...

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Hoj
ducduc
Tycker det är lustigt att använda sina barn som en ursäkt för att bete sig som ett svin själv. På vilket sätt skyddar personen sina barn genom att fronta med en MC eller utsätta sig själv för större risk? Inte mycket va?

Jag har själv varit med om just det. Vi var ute och åkte lite i norrort och jag hamnar bakom en SUV.
Det är helt fritt på vägen och jag förbereder mig för att göra en omkörning.

Tro på fan då han går ut och blockerar. Ok, tänker jag. Får väl försöka vid nästa tillfälle. Samma där, sen börjar han skära kurvorna som en dåre. Kör mer eller mindre i mitten på vägen.

När vi kommer fram till stoppljuset så rullar jag fram bredvid honom och han rullar ner sin ruta med ett flin på nyllet.

Jag: Hur fan kör du egentligen?
Han: Vadå?!!

Jag: Du ligger över hela vägen och förhindrar en omkörning.
Han (märker hur hans temperament eskalerar): Ah men va fan ni kör ju som jävla idioter och jag har barn i bilen!!

Jag: Ja, undrar vem det är som kör som en idiot??
Han: Börjar vifta med armen och försöker få tag i mig.

Jag höll för övrigt helt laglig hastighet.

Last edited:

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Hoj
Tuono 1100rr
Väldigt mycket på fel sida heldragen linje och dessutom på en raksträcka med fri sikt=välförtjänt klockren Dansk skalle PuNkT

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
De var tydligen inte helt oskyldiga visade det sig men det gör ju inte på något sätt mordförsöket mer rättfärdigat. Jag har också råkat ut för dessa idioter som tror sig ha nån rätt att preja en motorcyklist bara för att man kör förbi. Flera gånger tillochmed.

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Riktigt jävla feelgood video. Välförtjänt skalle! Synd han inte hade en sån där spira från en kavallerihjälm på sin egen hjälm :hihi
Hade nog känts mer.

Välförtjänt skalle.
Men knappast feelgood video. En feelgood film/video ska ha ett lyckligt slut och/eller en skön stämning/känsla under resans gång.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Level 99 white trash i Pick öup Tröck, fet syster/fru med inavlat barn <-Möter-> Level 99 White trash Huliganer med Tisha, Mjukisar/jeans, fingervantar och sportis.
:brinnerup

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...