Macho Woman fick sitt körkort

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
McB skrev:
Att ha tanten på inhängnat område istället för på allmän väg låter onekligen som en ypperlig idé. :tummenupp

Ja vi som har sett Jenny flyga 740 genom Borås inser att där finnes latenta racing-gener som behöver ut i det fria..... Eller kamikaze-gener

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Ja vi som har sett Jenny flyga 740 genom Borås inser att där finnes latenta racing-gener som behöver ut i det fria..... Eller kamikaze-gener

Hon kanske kan få ett eget inhängat område där hon kan leva ut sina lustar alldeles själv, utan konkurrens. Bara lite övervakning och medicinering för säkerhets skull.

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Visserligen kommer inte Crallee att köra, men LMS och Sviestad är ju hans hemmabana och klubb. Drar inte det tillräckligt för en omplanering av helgen?? :confused:

Kommer du inte, så vägrar jag säga grattis till lappen!! :D

(och om du kommer, så kan vi säkert fixa till så att det ligger en friplåt i insläppet med ditt namn på.... Fast säg inget till någon, då vill alla ha!! :rolleyes: )

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Go girl, go! :tummenupp :rock :cool:
Nu börjar den eviga strävan efter den ultimata hojen... Antar att jag inte behöver påpeka det för dig, men välj nu en hoj efter eget huvud och egen känsla och ha inte för bråttom!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ace Niki skrev:
Go girl, go! :tummenupp :rock :cool:
Nu börjar den eviga strävan efter den ultimata hojen... Antar att jag inte behöver påpeka det för dig, men välj nu en hoj efter eget huvud och egen känsla och ha inte för bråttom!

Man ska leva efter sin plånbok, sägs det, men jag vet inte om jag står ut med det. Är redan urless på Gammel-Sukkan. Funderar på att gifta mig rikt.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
Hörru det där var faktiskt en himla bra idé! Jag ska fundera på det allvarligt.

Till och med undertecknad kommer att vara där och sura, med största sannolikhet.

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Macho Woman skrev:
Man ska leva efter sin plånbok, sägs det, men jag vet inte om jag står ut med det. Är redan urless på Gammel-Sukkan. Funderar på att gifta mig rikt.

Fast om du tänker köra som en komplett sinnessjuk galning (som jag gör) är det ganska bra med en lite äldre hoj, så man inte behöver vara så rädd om den. Själv borde jag ha en motard, en lagom klotad gixxer el dyl men nu har jag den hoj jag har. Jag var för snabb med att skaffa hoj.

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!