Macho Woman fick sitt körkort

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Där ser du Jenny! Ska Mattias köra en sån Hynda ända till Sviestad så borde väl du kunna varva upp Sukkan? Kom igen! Tänk på alla nätnö... sporthojare somkommer finnas där!

Jalle, Martin, Mattias, Mackan, Nr18, Metallgutten...osv osv Nö... sporthojare överallt!

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Macho Woman skrev:
Forumets mest lömska kvinna, som i och för sig inte påstått, men velat låta påskina att hon haft körkort, kan äntligen leva med gott samvete.

...

Öh, ja, visst faan har man trott att du haft körkort... :eek:
Grattis i mängder i vilket fall som helst! :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
En får grattulera! :tummenupp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Macho Woman skrev:
Forumets mest lömska kvinna, som i och för sig inte påstått, men velat låta påskina att hon haft körkort, kan äntligen leva med gott samvete.

Det spöregnade. Visiret var igenimmat och fullt av regndroppar. Jag satte ner foten under första garagevändningen åt vänster, men sedan gick allt helt felfritt. Fast det var inte kul att bromsa i 90 i ösregn. Kontrollantens enda kommentar var att jag skulle undvika att köra på brunnslock när det är vått.

Jahapp. Jag tar hojen till Tyskland i kväll. Vad ska jag köpa med mig?

Heh, trodde verkligen du hade körkort också, men där vart man fetlurad. Men stort grattis ändå :tummenupp

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det var lömskt att låta oss leva i tron att du har haft kort. Men men, det är förlåtet nu! Ska du inte ta och ta licens och leka med oss andra nu också?
Grattis grattis iaf...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Don Quixote skrev:
Det var lömskt att låta oss leva i tron att du har haft kort. Men men, det är förlåtet nu! Ska du inte ta och ta licens och leka med oss andra nu också?
Grattis grattis iaf...

Att ha tanten på inhängnat område istället för på allmän väg låter onekligen som en ypperlig idé. :tummenupp

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
Gatulerar, Jenny, nu kommer alla att få reda på vad Kung-fu biking verkligen är!
Vi initierade har ju vetat länge hur det gick på förra uppkörningen, tur att det gick vägen denna gång. Eller, va säger jag, skicklighet, såklart.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Chrille skrev:
Där ser du Jenny! Ska Mattias köra en sån Hynda ända till Sviestad så borde väl du kunna varva upp Sukkan?

Nej, det kan jag inte. Efter 5000 varv låter den bara konstigt och somnar. Grabbarna har lovat att göra rent förgasarna i helgen. Tur att man är tjej och har killar som gör saker för en! ;)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
McB skrev:
Att ha tanten på inhängnat område istället för på allmän väg låter onekligen som en ypperlig idé. :tummenupp

Inte för dem som ska dela området innanför inhägnaden med henne. :eek:

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Seizure Later skrev:
...
Vi initierade har ju vetat länge hur det gick på förra uppkörningen, tur att det gick vägen denna gång.
...

App app, någon har missat en uppkörning tom, oj vad du har mörkat...! :eek:

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier