bara å ta rondellen!
han kommer att tröttna på att köpa nya speglar... tillslut
![]()
Det ska du inte alls min unga dam.....................
Jo jag har ju några rondeller att använda![]()
Ja jag medade rondellsågen. Men nu kom såg jag att det var ganska lätt att misstolkas.Jo jag har ju några rondeller att använda![]()
se om dessa backspeglarna överlever fartguppet hemma vid er :jävligtoskyldigmin![]()
say what?Haha, ja jävlar vad snopen jag blev när det hände!
say what?
hata internskämmt![]()
vi skulle ut till träff-området så vi tog hojarna (där ljög jag, matilda körde moppe) iaf, jag kör NSRen med nicke där bak, så studsar (måttlig hastighet) vi över fartguppet vid korvkiosken (den precis när man svängt ut från området där de bor) och helt plötsligt flyger ena spegelglaset åt helvete
![]()
Ja det störda var ju att det flög av typ 20 meter efter guppet![]()
Och inte fan körde vi fort där inte![]()
Nu börjar hojen snart bli klar,väntar på att få tillbaka fälgar och däck. Hämtade dynan igår som har fått ny klädsel i form av kolfibervinyl.
Har även lackat tanken och monterat ihop alla lackade prylar.
Men vad är det jag hör att datumet på tävlingen är framflyttat. Säger men ett datum när hojarna ska vara klara så kör man efter det. Man ändrar inte reglerna efter resans gång.![]()
ZX vad är det för framlampa du har monterat verkar smidig.
E godkänd ?
ZX vad är det för framlampa du har monterat verkar smidig.
E godkänd ?
Nu börjar det allt likna någotDet enda jag inte gillar är fotpinnarna, känns så moppe med dem
![]()
Orginalet var så fula,krokiga och trasiga. När hojen är riktigt klar kommer de att passa in i helheten. De ger faktikt riktigt bra grepp också.
Har sådana på min hoj också. Liknar det moppe också eller??![]()
Orginalet var så fula,krokiga och trasiga. När hojen är riktigt klar kommer de att passa in i helheten. De ger faktikt riktigt bra grepp också.
Har sådana på min hoj också. Liknar det moppe också eller??![]()
snyggt o proffsigt som vanligt, det största problemet din dotter har nu måste ju vara att hitta en julklapp som matchar all hjälp hon fått med hojen: )Nu börjar hojen snart bli klar,väntar på att få tillbaka fälgar och däck. Hämtade dynan igår som har fått ny klädsel i form av kolfibervinyl.
Har även lackat tanken och monterat ihop alla lackade prylar.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |