GSXR1100R skrev:Hur ser man vilka som är med på Mailinglistan?
Det kan bara moderatorer (läs: jag) se. Kan dock posta en lista här om du vill?
GSXR1100R skrev:Hur ser man vilka som är med på Mailinglistan?
Vänta så får vi fundra på detta, vissa kanske inte vill synas.McB skrev:Det kan bara moderatorer (läs: jag) se. Kan dock posta en lista här om du vill?
GSXR1100R skrev:Vänta så får vi fundra på detta, vissa kanske inte vill synas.
Om ingen har något att invända mot detta så....McB skrev:Jag lägger inte ut några mailadresser ifall du är rädd för det, bara namn.
Åsa du vet inte heller men lär bli varse...Åsa #96 skrev:Du bara fjäska.
Passa dig Chrille, man vet aldrig vad han vill ha av dig då![]()
Bingo skrev:Ja, delvis. Jag vet också att en del folk som läser men inte skriver här tycker att det har blivit löjligt. Vet alltså, inte tror.
...
McB skrev:Det kan bara moderatorer (läs: jag) se. Kan dock posta en lista här om du vill?
Härligt att läsa NordgrenNordgren skrev:Åsa du vet inte heller men lär bli varse...
Jag lägger en ny tråd om B-race senare
Öh, syftar du på mig så missförstår du.Chrille skrev:...*Kärringfasoner. Att inte kunna hjälpa till pga att det tjafsas bland en del inblandade är ju rätt och slätt sketlöjligt. Vänta ,se och hjälp till när det presenteras något konkret...
Bingo skrev:Öh, syftar du på mig så missförstår du.
Sedär ja, kul att se listan växasepahewe skrev:Fel, fel ,fel.... vem som helst som har ett yahoo-login kan se medlemmarna. För de medlemmar som har en yahoo-profil visas även den och där kan man hitta mer intressant info... (Åsas ålder tex)
För att skapa en profil, surfa in på www.yahoogroups.com och registrera er med samma mailadress som ni använde när ni gick med i RRFA-listan.
//H
Chrille skrev:Två tankar:
*Det är föga förvånande. En massa märkligt tjafs från två läger och en total oförståelse för att det här inte är något nyskapande.
*Kärringfasoner. Att inte kunna hjälpa till pga att det tjafsas bland en del inblandade är ju rätt och slätt sketlöjligt. Vänta ,se och hjälp till när det presenteras något konkret.
Faktum är att det pågår diskussioner om rena B-race nästa säsong på ett flertal av Sveriges klubbar. Tre som vi vet om, en fjärde som det ryktas och dessutom ett duktigt intresse hos vissa inblandade vilket kan resultera i totalt 5 tävlingar om allt lirar. Att vi sitter här och jiddrar är inget annat än just tjafs. Våra klubbar kan ligga långt före oss som bara babblar
#11 skrev:Jag vill veta vad som är meningen med listan innan jag går med ??
Ska det bli B-race så är det till klubbarna ni ska framföra förslag, hjälp osv. för utan bana och en klubb bakom blir det ingenting, nada.
PS. Får Soul flygaren vara med på listan?? det gåtr ryckten om att han ska skaffa ny kärra som går i överljudsfart, och då är det ju superbike som gäller eller....![]()
#11 skrev:Jag vill veta vad som är meningen med listan innan jag går med ??
Ska det bli B-race så är det till klubbarna ni ska framföra förslag, hjälp osv. för utan bana och en klubb bakom blir det ingenting, nada.
PS. Får Soul flygaren vara med på listan?? det gåtr ryckten om att han ska skaffa ny kärra som går i överljudsfart, och då är det ju superbike som gäller eller....![]()
Vad är RRFA? Hur skiljer det sig från de vanliga B-tävlingarna? Frågan är seriöst ställd.GSXR1100R skrev:...Många här på forumet verkar veta precis hur man ska bete sig & göra, nå gör det då så att RRFA blir av 2004![]()
/Trött
Tanken är väl att alla som betalar start avg får tävla, ingen blir utkvalad.... tror jag iaf.Bingo skrev:Vad är RRFA? Hur skiljer det sig från de vanliga B-tävlingarna? Frågan är seriöst ställd.
GSXR1100R skrev:Tanken är väl att alla som betalar start avg får tävla, ingen blir utkvalad.... tror jag iaf.
Det gör arrangörenÅsa #96 skrev:Vem är det som "bestämmer" över vilka regler som gäller för RRFA?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |