Mailinglista RRFA

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
McB skrev:
Det kan bara moderatorer (läs: jag) se. Kan dock posta en lista här om du vill?
Vänta så får vi fundra på detta, vissa kanske inte vill synas.

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Jag har tycker det är tråkigt med motorcyklar och racing just nu så jag kommer varva ner ordentligt i vinter. I alla fall tror jag det. Dyker det upp frågor som ni tror att jag kan svara på så är det bara att fråga men jag kommer inte att hänga så fantastiskt mycket här och jag kommer inte läsa alla inlägg och trådar om RRFA.

Förhoppningsvis återkommer jag med pånyttväckt intresse nästa säsong.

/HW

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bingo skrev:
Ja, delvis. Jag vet också att en del folk som läser men inte skriver här tycker att det har blivit löjligt. Vet alltså, inte tror.
...

Två tankar:
*Det är föga förvånande. En massa märkligt tjafs från två läger och en total oförståelse för att det här inte är något nyskapande.
*Kärringfasoner. Att inte kunna hjälpa till pga att det tjafsas bland en del inblandade är ju rätt och slätt sketlöjligt. Vänta ,se och hjälp till när det presenteras något konkret.

Faktum är att det pågår diskussioner om rena B-race nästa säsong på ett flertal av Sveriges klubbar. Tre som vi vet om, en fjärde som det ryktas och dessutom ett duktigt intresse hos vissa inblandade vilket kan resultera i totalt 5 tävlingar om allt lirar. Att vi sitter här och jiddrar är inget annat än just tjafs. Våra klubbar kan ligga långt före oss som bara babblar

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
McB skrev:
Det kan bara moderatorer (läs: jag) se. Kan dock posta en lista här om du vill?

Fel, fel ,fel.... vem som helst som har ett yahoo-login kan se medlemmarna. För de medlemmar som har en yahoo-profil visas även den och där kan man hitta mer intressant info... (Åsas ålder tex ;) )

För att skapa en profil, surfa in på www.yahoogroups.com och registrera er med samma mailadress som ni använde när ni gick med i RRFA-listan.

//H

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
...*Kärringfasoner. Att inte kunna hjälpa till pga att det tjafsas bland en del inblandade är ju rätt och slätt sketlöjligt. Vänta ,se och hjälp till när det presenteras något konkret...
Öh, syftar du på mig så missförstår du.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
sepahewe skrev:
Fel, fel ,fel.... vem som helst som har ett yahoo-login kan se medlemmarna. För de medlemmar som har en yahoo-profil visas även den och där kan man hitta mer intressant info... (Åsas ålder tex ;) )

För att skapa en profil, surfa in på www.yahoogroups.com och registrera er med samma mailadress som ni använde när ni gick med i RRFA-listan.

//H
Sedär ja, kul att se listan växa :tummenupp

/GSXMCR (GSXR1100R va upptaget på Yahoo redan?).

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Chrille skrev:
Två tankar:
*Det är föga förvånande. En massa märkligt tjafs från två läger och en total oförståelse för att det här inte är något nyskapande.
*Kärringfasoner. Att inte kunna hjälpa till pga att det tjafsas bland en del inblandade är ju rätt och slätt sketlöjligt. Vänta ,se och hjälp till när det presenteras något konkret.

Faktum är att det pågår diskussioner om rena B-race nästa säsong på ett flertal av Sveriges klubbar. Tre som vi vet om, en fjärde som det ryktas och dessutom ett duktigt intresse hos vissa inblandade vilket kan resultera i totalt 5 tävlingar om allt lirar. Att vi sitter här och jiddrar är inget annat än just tjafs. Våra klubbar kan ligga långt före oss som bara babblar

Jag vill veta vad som är meningen med listan innan jag går med ??
Ska det bli B-race så är det till klubbarna ni ska framföra förslag, hjälp osv. för utan bana och en klubb bakom blir det ingenting, nada.

PS. Får Soul flygaren vara med på listan?? det gåtr ryckten om att han ska skaffa ny kärra som går i överljudsfart, och då är det ju superbike som gäller eller.... :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
#11 skrev:
Ska det bli B-race så är det till klubbarna ni ska framföra förslag, hjälp osv. för utan bana och en klubb bakom blir det ingenting, nada.

PS. Får Soul flygaren vara med på listan?? det gåtr ryckten om att han ska skaffa ny kärra som går i överljudsfart, och då är det ju superbike som gäller eller.... :D

Tanken med listan är väl att man ska kunna anmäla sig för att hjälpa till om det behövs hjälp lokal med det som klubbarna inte klarar av - fixa funkisar etc. Så har jag fattat det i varje fall.

Nu får du skvallra färdigt om ZoulFly! Inga halvkvädna visor!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
#11 skrev:

RRFA listan kan användas när man vill nå ut och informera förare såväl som funktionärer om kommande möten, nyheter ang. B-tävlingar på olika banor i landet, den som vill ha information och känna sig delaktig kan sätta upp sig på listan, det är dock helt frivilligt.

Vissa är redan igång med förslag till respektive klubbar.

Svemo vet att vi behöver fler B-race år 2004.

Många här på forumet verkar veta precis hur man ska bete sig & göra, nå gör det då så att RRFA blir av 2004 :fakta

/Trött

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
...Många här på forumet verkar veta precis hur man ska bete sig & göra, nå gör det då så att RRFA blir av 2004 :fakta

/Trött
Vad är RRFA? Hur skiljer det sig från de vanliga B-tävlingarna? Frågan är seriöst ställd.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:
Vad är RRFA? Hur skiljer det sig från de vanliga B-tävlingarna? Frågan är seriöst ställd.
Tanken är väl att alla som betalar start avg får tävla, ingen blir utkvalad.... tror jag iaf.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
GSXR1100R skrev:
Tanken är väl att alla som betalar start avg får tävla, ingen blir utkvalad.... tror jag iaf.

Vem är det som "bestämmer" över vilka regler som gäller för RRFA?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...