mathiasjohnson
Ny medlem
Någon som varit där i helgen?
Har det varit bra? Det blåser ju lite idag, som sagt.
Har det varit bra? Det blåser ju lite idag, som sagt.
Mycket trevlig helg, men som sagt var är alla hojmänniskor? Fick köra så många rundor vi orkade !
Stort tack till SRIF + alla inblandade för ert jobb !!
Ingvar jag trivs så bra i din gråa tröja.....he....he, du får den nytvättad på Mantorp !!
Som sagt tack för trevligt sällskap !
Bif bild på 2 klassiker !!
Henrik & Ingvar jag glömde fråga om ni hunnit titta på "sponsors" matrialet än Ska fixa mig ett svensk - finskt lexikon först
Det är bara att instämma med föregående talare , en kanon helg
Och Ingvar mycket tråkigt det som hände ,hade sett fram mot söndagens race. Det vet du !
/ Lasse
Grymt kul helg, bra väder, mycket köra och trevligt folk. Det var väl värt de 120 milen t.o.r. Stockholm. Körde själv personbästa med 6,56/187. Det skilde bara hundradelar mellan mig och Lasse Friman under kvalificeringarna och vi såg båda fram mot söndagens race. Speciellt efter lördagskvällens tråkningar i baren
Söndagens race uteblev dock för mig på ett trist sätt när det visade sig att någon jä#!&@ idiot under natten till söndagen saboterat mitt framdäck genom att sticka sönder däcksidan. Så det var bara att packa ihop och sätta sig på åskådarplats. Det positiva var att jag kunde fota lite. Ger länkar i denna tråd när jag laddat upp bilderna.
/Ingvar
Det är glädjande att läsa att ni som kom tyckte att det va en bra tillställning, synd om dig Ingvar men för mig är det första gången jag hör talas om sabotage inom dragracingen,synd att ingen såg händelsen då kanalen ijämte banan är djup Till alla er som av någon anledning missat denna underbara helg så kan ni redan nu boka in nästa års Malmö Bike Open som kommer att köras helgen innan Mantorp o då får vi alla hjälpas åt med rekryteringen av ännu mer hojar på plats
Grymt kul helg, bra väder, mycket köra och trevligt folk. Det var väl värt de 120 milen t.o.r. Stockholm. Körde själv personbästa med 6,56/187. Det skilde bara hundradelar mellan mig och Lasse Friman under kvalificeringarna och vi såg båda fram mot söndagens race. Speciellt efter lördagskvällens tråkningar i baren
Söndagens race uteblev dock för mig på ett trist sätt när det visade sig att någon jä#!&@ idiot under natten till söndagen saboterat mitt framdäck genom att sticka sönder däcksidan. Så det var bara att packa ihop och sätta sig på åskådarplats. Det positiva var att jag kunde fota lite. Ger länkar i denna tråd när jag laddat upp bilderna.
/Ingvar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |