Malmö samåkning

JimboZ

wobbly dobbly
Gick med
30 Mar 2011
Hoj
CBR 1000RR -08
jag kan närsom, 14.00 istället?? passar lite bättre gör mig med, slipper stressa med oljan.

Last edited:

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
@Java.
Jag hojtar till om jag missar kl 12. Det ser inte ljust ut, frugan påstår att gräsmattan måste klippas... Jösses

14 är bättre för mig iallafall

Last edited:

leifdaman

leifdaman
Gick med
29 Oct 2010
Hoj
NY 2009 kawasaki z1000 ABS vit/silver
i framtiden tycker jag att man sätter en tid och så får folk helt enkelt bestämma sig för att fixa den tid eller joina senare,, förstår så klart folk har sina privat liv och alla gör saker på olika tider.tex om man har barn, träning, eller ngt annat. verkar bli rörigt nu och har man otur så blir d så rörigt att alla kommer på olika tid. bara en tanke ställare.

själv så planera jag dagen efter körning kl 12. och att kunna vara hemma och hämta dottern kl 17 i ystad.

så blir lite tajt för mig kl 14. men om folk kan försöka vara tankade och klara för att köra kl 14, så ska det gå :)

Erebus

Kroniskt försenad
Gick med
23 Nov 2010
Hoj
MT-09 -14, GSX-R 1000 -06 *Stulen, CBR 600 RR -03 banhoj, Fireblade -96, Kawa KLX 650 C -93 *Såld
i framtiden tycker jag att man sätter en tid och så får folk helt enkelt bestämma sig för att fixa den tid eller joina senare....... verkar bli rörigt nu...
@Leif :tummenupp

@Övriga
Ni är ju som ett gäng :tuttar :D

Jag kör 12. Ses kanske

JimboZ

wobbly dobbly
Gick med
30 Mar 2011
Hoj
CBR 1000RR -08
jag är klar nu med oljebytet. vilken sörja det var.. blev som oljespillet förra året i usa..

ska hem och byta om, lär hinna till 12.00.

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Har man kärring, 2 snorungar och ett jävla hus som måste fixas och trixas med är det ofta på lördagar dom vill att man drar på sig fixar mössan.
Sen att matklockan ringer kl 12 är ännu en anledning att undvika körningar just runt lunch snåret (om vi inte stannar in 15 minuter och äter tillsammans, vilket hade varit trevligt förstås :)

Men det är bara mina 5 cent. :arsele

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Har man kärring, 2 snorungar och ett jävla hus som måste fixas och trixas med är det ofta på lördagar dom vill att man drar på sig fixar mössan.
Sen att matklockan ringer kl 12 är ännu en anledning att undvika körningar just runt lunch snåret (om vi inte stannar in 15 minuter och äter tillsammans, vilket hade varit trevligt förstås :)

Men det är bara mina 5 cent. :arsele

instämmer helt, har exakt samma här hemma

M.

Medlem
Gick med
5 Nov 2010
Hoj
BNW S1000XR
????
Ursäkta en förvirrad hjärna men blir det ett gäng som kör 12 och ett gäng som kör 14?? :confused:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati