Malmö samåkning

Erebus

Kroniskt försenad
Gick med
23 Nov 2010
Hoj
MT-09 -14, GSX-R 1000 -06 *Stulen, CBR 600 RR -03 banhoj, Fireblade -96, Kawa KLX 650 C -93 *Såld
Tänkte ta en tur på lördag.
St1-macken på Cypressvägen, Malmö kl 12.
Har vi någon pansarvagn :hojharley :D i tåget (som i lördags) så kör vi därefter.

Den obligatoriska listan:
1. Erebus

JimboZ

wobbly dobbly
Gick med
30 Mar 2011
Hoj
CBR 1000RR -08
Skulle egentligen storstäda lägenheten, men såg att det skulle bli väder så fick prioritera om lite :tummenupp

1. Erebus
2. JimboZ :yoparty

leifdaman

leifdaman
Gick med
29 Oct 2010
Hoj
NY 2009 kawasaki z1000 ABS vit/silver
Skulle egentligen storstäda lägenheten, men såg att det skulle bli väder så fick prioritera om lite :tummenupp

1. Erebus

hänger på hur beroende på vädret . kör från ystad nämligen. men till 95 % e jag på ;) vill inte skriva upp mig innan jag e hundra
sen får jag nog kolla eniro var d e vi ska mötas :)

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Tänkte ta en tur på lördag.
St1-macken på Cypressvägen, Malmö kl 12.
Har vi någon pansarvagn :hojharley :D i tåget (som i lördags) så kör vi därefter.

Den obligatoriska listan:
1. Erebus

Hahaha pansarvagn? Är det min 1200 eller 1700:an som klassas in som pansarvagnen? :rolleyes:

1. Erebus

Jag är nog med på, får nya dämpare till helgen, så det beror lite på om jag får på dem. Nu har man 100% koppling också, så då kanske man kan köra lite bättre med, hehe

Last edited:

Erebus

Kroniskt försenad
Gick med
23 Nov 2010
Hoj
MT-09 -14, GSX-R 1000 -06 *Stulen, CBR 600 RR -03 banhoj, Fireblade -96, Kawa KLX 650 C -93 *Såld
Last edited:

M.

Medlem
Gick med
5 Nov 2010
Hoj
BNW S1000XR
För att slippa problemen vi hade i lördags så kan alla som skall köra nu på lördag läsa igenom följande
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888

Vad sägs om att köra upp mot Ljungbyhed SMC har avrostning där i helgen så det lär vara många hojar i trakterna, vi kan stanna på Lotta på åsen och fika.

JimboZ

wobbly dobbly
Gick med
30 Mar 2011
Hoj
CBR 1000RR -08
För att slippa problemen vi hade i lördags så kan alla som skall köra nu på lördag läsa igenom följande

Vad sägs om att köra upp mot Ljungbyhed SMC har avrostning där i helgen så det lär vara många hojar i trakterna, vi kan stanna på Lotta på åsen och fika.

Låter som en trevlig tur. Och jag ska läsa den sidan noggrant, igen. :fatta!

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa

Låter som en trevlig tur. Och jag ska läsa den sidan noggrant, igen. :fatta!

Hehe jag tyckte inte att vi failade på några av de punbkterna, möjligtvis att jag började som 2:a i malmö och va näst sist senare. men det berodde väl mer på att jag inte låg på så hårt på gasen, samt att ingen gillade att ligga bakom mina quadzillor. Fick höra att det dööönnade ganska bra :rolleyes:

Kanske det att vänta in varandra kunde varit något att ha i åtanke, hehe :3freakMen annars va det ganska lugnt.

Ljungbyhed? Kan vi inte peta ner mot Österlen istället? :banana

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Jag måste då påpeka att jag njöt i fulla drag av ljudet från dina pipor :yoparty
Oroande nära att spräcka fönster förstås :banana

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Det finns många bra mc-vägar upp mot Ljungbyhed, men det gör det på österlen också, några särskilda du tänker på?

Njä inte precis. Men jag är öppen för förslag, haha. Bara det jag har pendlat en del mot det hållet :)

Men jag är lätt på, hitta någon väg så :hojbusa vi!:rolleyes:

Någon sugen på ta en tur imorgon?? ska bli fint väder o jag skulle definitivt kunna tänka mig lite nya roliga vägar! :p

SLutar fan 5, annars hade jag lätt varit på. blir så jävla kallt efter 6-7 tiden bara. Kom hem för en 30 min sen och är stelfrusen, hehe

Last edited:

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Hoj
XT660X - 06
Njä inte precis. Men jag är öppen för förslag, haha. Bara det jag har pendlat en del mot det hållet :)

Men jag är lätt på, hitta någon väg så :hojbusa vi!:rolleyes:

SLutar fan 5, annars hade jag lätt varit på. blir så jävla kallt efter 6-7 tiden bara. Kom hem för en 30 min sen och är stelfrusen, hehe

kallt? jag var ute o körde från 18 till 20 o jag frös inte alls :p (skinställ) :yoparty

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
kallt? jag var ute o körde från 18 till 20 o jag frös inte alls :p (skinställ) :yoparty

Vad hade du under då? :tungan

Hehe körde med samma ställ jag hade i lördes.. under? hmmm...(naken, för att känna kraften bättre).. t-shirt o skjorta, hehe.. Ska fan börja använda mitt gubbagortex mer nu på kvällsturerna alltså. Riktigt gott och sitta och mysa i :rolleyes:

Muhaha föresten, fick reda på ja ska få min hoj omlackerad idag till självkostnadspris, fan inte illa alltså! Kommer bli så vacker inför sommaren :yoparty

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Hoj
XT660X - 06
Hehe körde med samma ställ jag hade i lördes.. under? hmmm...(naken, för att känna kraften bättre).. t-shirt o skjorta, hehe.. Ska fan börja använda mitt gubbagortex mer nu på kvällsturerna alltså. Riktigt gott och sitta och mysa i :rolleyes:

Muhaha föresten, fick reda på ja ska få min hoj omlackerad idag till självkostnadspris, fan inte illa alltså! Kommer bli så vacker inför sommaren :yoparty

Sitta o mysa? jag trodde du körde hoj inte bil :p Nä skinställ med slitna knäpuckar o ett par solbrilor om solen e för stark så ska man hantera kvälls turerna! :D

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Haha, inget fel på att vara varm.. sen tror jag folk skiter i om du sitter i en läderkroppsstrumpa, eller i ett goretex i 140 km/h, haha. Hellre lite gubbig o varm, en kall och skit cool ;)

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Hoj
XT660X - 06
Haha, inget fel på att vara varm.. sen tror jag folk skiter i om du sitter i en läderkroppsstrumpa, eller i ett goretex i 140 km/h, haha. Hellre lite gubbig o varm, en kall och skit cool ;)

Jag väljer nog "skit cool" om jag får bestämma, mysa i värmen kan jag göra i soffan på kvällen sedan :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati