Malmö samåkning

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Nope......inget gensvar....då ger jag mig ut imorrn fm. Hoppas ni har det bra....ses därute eller så. :squid

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Nope......inget gensvar....då ger jag mig ut imorrn fm. Hoppas ni har det bra....ses därute eller så. :squid

Du hade fått bättre respons om du haft en konkret plan för oss att ta ställning till.
Som t.ex., jag vet inte, men kanske en tid och plats för avfärd? :tungan

Last edited:

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Får jag extra betalt för jag jobbar en lördag...
nähä...
det finns ett uttryck för det här; buttfu€%&d....

Plankan

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2011
Hoj
Honda CBR 1000f -89

Hade gärna hängt på -
var ute på en egen runda med 30 mil på vägarna igår :yoparty

Men idag måste jag tyvärr sätta undan lite tid till projektbilen som skall ha sitt innertak på plats igen..........
(Och vädert ser inte så vidare lovande ut heller)

r33z

Livsnjutare
Gick med
27 Aug 2008
Hoj
KTM 690 Endurov, Honda 600 Hornet
Tänkte ta en höst runda i mitten av oktober. Lastar upp hojen på lördagsmorgon, drar norrut på småvägar så länge solen är uppe. Sätter upp tältet, tänder brasan, snackar lite skit, käkar medhavd kvällsmat. På söndag morgon, så drar vi tillbaka till skåneland igen.

Jag lägger upp en preliminär rutt innan men hittar vi finare vägar så tar vi dom istället.
Vill du hänga på så skicka ett PM med din mail. Jag siktar på max 5-8 st hojar. Ser gärna att ni har lite MC vana så vi kan hålla ett acceptabelt tempo (absolut inge race tempo men vi ska inte heller lukta på blommorna).

Datumet är satt till den 15-16 okt. Ser de ut att regna så tar vi helgen efter.

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Du hade fått bättre respons om du haft en konkret plan för oss att ta ställning till.
Som t.ex., jag vet inte, men kanske en tid och plats för avfärd? :tungan

Undrar om det stod att du skulle ha följt med, innan du editerade texten? Du hade ju inte tid förra helgen på vår eminta och underbara tur. :glömdet :D

Ca 50 mil om man addar helgens resultat. Känns ganska så najs. :yoparty

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Jaha då här man haft inbrott igen . denna gången mitt på ljusa dagen. de smashade fönstret till altandörren och tog en macbook pro 13" som låg på bordet . förra gången var det i juli..

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Jaha då här man haft inbrott igen . denna gången mitt på ljusa dagen. de smashade fönstret till altandörren och tog en macbook pro 13" som låg på bordet . förra gången var det i juli..

Du får göra som på jobbet. Låt inget värdefullt ligga framme :mad:
Du får lägga en tidning över eller nåt om du har bråttom iväg.
Det plus starkströmsstängsel och högeffektslasrar med inbyggd rörelsedetektor :tummenupp

Kan bli tufft att komma åt utrustningen själv då, bara :död

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Lite trist att de har sett min nya LED TV .. nu kan jag bara vänta mig besök igen antagligen.
En ide skulle vara att skruva av bakpanelen på teven , borra hål i plåten och trä igenom en plastklädd stålvajer som man sen förankrar i tevebänken eller i pianot. men det lär inte stoppa de jävlarna ifrån att bryta sig in..

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Kom igen nu Java... säg som det är du har för mycket bling bling och utstrålar "kom å ta mig". Fast tanken är väl att atrahera damer och inte tjyvar.

Men helt ärligt, fy fan va trist! Behöver du hjälp med något?

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Lite trist att de har sett min nya LED TV .. nu kan jag bara vänta mig besök igen antagligen.
En ide skulle vara att skruva av bakpanelen på teven , borra hål i plåten och trä igenom en plastklädd stålvajer som man sen förankrar i tevebänken eller i pianot. men det lär inte stoppa de jävlarna ifrån att bryta sig in..

du får flytta ifrån ghettot.

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Kom igen nu Java... säg som det är du har för mycket bling bling och utstrålar "kom å ta mig". Fast tanken är väl att atrahera damer och inte tjyvar.

Men helt ärligt, fy fan va trist! Behöver du hjälp med något?

Heh ja bling-bling ... Kanske borde lägga slantarna på sånt som man kan ha på sig .. som inte tjyven kan ta när man e på jobbet.

Tack för erbjudandet, det enda jag känner att jag behöver är huspassning, eller adressen till de som gjorde det :)

Risken är ju mycket stor att de kommer tillbaka efter din tv java.... En dold kamera som filmar vid rörelse hade kanske varit ett alternativ om det inte är för dyrt.
håller på och kollar. Ska beställa i morgon

du får flytta ifrån ghettot.

Det e inte mkt bättre på Svenska Rivieran vad jag kommer ihåg .. och det e lite för dyrt att flytta till "lugna orter"

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...