TouchMan65
Supersporttourer / MV-COACH™
Nope......inget gensvar....då ger jag mig ut imorrn fm. Hoppas ni har det bra....ses därute eller så.
Nope......inget gensvar....då ger jag mig ut imorrn fm. Hoppas ni har det bra....ses därute eller så.
Byt bransch
Hmm jo den som det kunde
Fast du som jobbar så mycket kanske vill anställa? Jag kräver en grym lön, nybryggt kaffe och ledigt soliga dagar. Meriter och kunskap, noll
Sätt dig på skolbänken igenHmm jo den som det kunde
Du hade fått bättre respons om du haft en konkret plan för oss att ta ställning till.
Som t.ex., jag vet inte, men kanske en tid och plats för avfärd?
Jaha då här man haft inbrott igen . denna gången mitt på ljusa dagen. de smashade fönstret till altandörren och tog en macbook pro 13" som låg på bordet . förra gången var det i juli..
Lite trist att de har sett min nya LED TV .. nu kan jag bara vänta mig besök igen antagligen.
En ide skulle vara att skruva av bakpanelen på teven , borra hål i plåten och trä igenom en plastklädd stålvajer som man sen förankrar i tevebänken eller i pianot. men det lär inte stoppa de jävlarna ifrån att bryta sig in..
Kom igen nu Java... säg som det är du har för mycket bling bling och utstrålar "kom å ta mig". Fast tanken är väl att atrahera damer och inte tjyvar.
Men helt ärligt, fy fan va trist! Behöver du hjälp med något?
håller på och kollar. Ska beställa i morgonRisken är ju mycket stor att de kommer tillbaka efter din tv java.... En dold kamera som filmar vid rörelse hade kanske varit ett alternativ om det inte är för dyrt.
du får flytta ifrån ghettot.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |