drredbull
Maskulunist
Typiskt kossor...
Kanske man är..
Hörs imorgon. Har du fått ut din högra Db-killer? Hoho
vi kan höras imorn på eftermiddagen.
Ska testa imorn efter jobbet att få ut den, nog lite lättare när grejerna är kalla .
Typiskt kossor...
Kanske man är..
Hörs imorgon. Har du fått ut din högra Db-killer? Hoho
Ingen som är sugen på en kvällstur imorn kanske?
Viktigast för mig är att gänget är någorlunda likasinnade, vägrar köra med "BraSSa saTan HELVET"-folk som kör långt över sin förmåga. Jag hakar gärna på i ledet om ni känner likadant, skulle behöva lite fler hojbröder i Malmö.
Mvh, Jens D.
Ingen som är sugen på en kvällstur imorn kanske?
Hej Allihopa Jag är ny i game1, fixa min körkort och hoj förra veckan
Undrar om man kan få hänga med på träffar och annat kul ihopa med andra mc freaks hade varit kul... har inte riktigt skaffat hela personliga utrustningen än men letar för fulla muggar
Här har du en till hojbroder i Malmö, vi kan väl köra en runda i veckan eller nåt ?
jag kan va med på en kvällstur idag
Tjena Ninjasyko, ska du med på en tur i kväll ?
Varför kör du inne i stan? Sikta på Klågerup och vidare österut därifrån så är det fina vägar!Vi kan väl vänta ett par timmar och se om det är några andra som ska haka på innan vi bestämmer någon tid ? Personligen brukar jag köra mina kvällsturer vid hamnen, Spillepengen, inre ringen mot svågertorp, och lite i stan. Skulle vilja utforska där vid lockarp och se vad som finns på den sidan av staden
Jag o brossan kan tänka oss en sväng ikväll.
Kan inte förräns 18:00 =(
Så jag föreslår 18:00 Mcdonkan Lockarp.
Mvh Philip
Varje tisdag är det TisdagsTuran (TT) med R o H. Eftersom det pågår vägarbete vi den normala samlingspunkten nere på Strandvägen utgår TT:t från Yamaha Center (YC) i Helsingborg.Vi får köra upp dit nån dag, tycker vägarna runt perstorp, hbg, ängelholm, skogarna upp till smålandsgränsen, rösjön osv är grymma. Faktiskt mycket bättre än här. Tror R.O.H har bra koll på läget på vägarna där uppe, tänkte jag skulle ta några körningar med dem inom en snar framtid.
Eller från Mc D vid Lockarp och söderöver. Glass vid kanalkiosken i Höllviken är aldrig felVarför kör du inne i stan? Sikta på Klågerup och vidare österut därifrån så är det fina vägar!
Varför kör du inne i stan? Sikta på Klågerup och vidare österut därifrån så är det fina vägar!
Jag o brossan kan tänka oss en sväng ikväll.
Kan inte förräns 18:00 =(
Så jag föreslår 18:00 Mcdonkan Lockarp.
Mvh Philip
Jag hinner inte. Imorgon ska jag med! Någon som är sugen på att ta en tur upp till hbg och va med på deras TT?
Några från malmö som skall med på Onsdagstur 1800 med RR?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|