Tack för en trevlig tur av 30mil fina skånevägar Mr Exq hm eller...nått (vilket jävla nick!)
kan man hänga på någon i Malmö-Lund trakten till helgen!?
Häng på RRs Eslövsrunda på lördag 1130, Staffanstorp, tror det blir skoj! Vi kan köra dit ihop från malmö om du inte varit med förr! Vi kan förvisso kör dit ihop om du varit med förr oxå![]()
Henriksson, jag trodde att samlingen var kl 12 och att det var just du som klagade på att 11 var för tidigt. Inte fan tar det en hel timme att köra från Malmö till Eslöv...![]()
Var det inte 1130 Staffanstorp, 1200 Eslöv! Jag kör till valdemarsro så vi kan köra dit ihop.
Fan vad ni är förvirrade allihop!![]()
..bara Mr.K och han är inget att bry sig om![]()
![]()
Vi är inte förvirrade, bara lite mer omständiga i vår planering än andra..
Om du läser detta Mr.K så menar jag absolut inte vad jag skrev, försöker bara vara tuff inför Malmöfolket.. Du betyder allt
Men undra om Mr.K ens läser utanför RR's forumsdel, återstår och se!
Kan du svängiga vägar till eslöv? Jag vill inte få platt bakdäck, plus det börjar bli slitet på mitten. Har bandag på Söndag.
Kan du svängiga vägar till eslöv? Jag vill inte få platt bakdäck, plus det börjar bli slitet på mitten. Har bandag på Söndag.
Om du inte accar så jävligt när du ska rakt fram blir det inte så platt heller! Speciellt inte på en så kort bit som Malmö-Eslöv!![]()
Blir nog att jag kör till Staffanstorp istället. Möter upp en kompis där. Avfärd från Statoil Derbyvägen lite efter 1100 för min del om nån annan vill haka på.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |