henriksson.
långsam omogen pågaspoling
mot bjuv måste det endå bli, då menar vi samma![]()
Av / Vid / Mot / På, är alla desamma vid en Vilse tur..
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Men då tycker jag att vi har bestämt det.. nämligen, att du leder
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
mot bjuv måste det endå bli, då menar vi samma![]()
annars kan jag ta med min gps
På en Vilse tur? Trodde dem där makapärerna var bannlysta!!Nä vi kör efter solen
Hur svårt kan det var att hitta till Ekeby, bara E25an rakt ner mot Trelleborg och sen ligger det typ där till vänster..![]()
![]()
Gemensam uppfärd till Ekeby
Vi möts på Statoil vid Midhem 07:00, tankade och klara för avfärd 07:10!
Färdväg för er(oss) eftersläntare, E6an upp till Bjuv avfarten och sen 110an hela vägen upp till Ekeby.
Enligt Hitta.se, ska det finnas en Statoilmack i Ekeby där vi kommer att tanka innan vi kör vidare till samlingsplatsen vid parkeringen framför Ekeby Möbelaffär.
Ses på Lördagmorgon, trötta och sura!![]()
Gemensam uppfärd till Ekeby
Vi möts på Statoil vid Midhem 07:00, tankade och klara för avfärd 07:10!
Färdväg för er(oss) eftersläntare, E6an upp till Bjuv avfarten och sen 110an hela vägen upp till Ekeby.
Enligt Hitta.se, ska det finnas en Statoilmack i Ekeby där vi kommer att tanka innan vi kör vidare till samlingsplatsen vid parkeringen framför Ekeby Möbelaffär.
Ses på Lördagmorgon, trötta och sura!![]()
Henriksson, du verkar hitta! Jag litar på dig nu![]()
Om vi ska ta lite mindre vägar så tar det inte mer än c:a 20 minuter extra till Ekeby.
Borde vi inte kunna ta en sväng in om Lund och plocka upp folk som vi gjorde på Vilseturen? Typ den där Statoil södrainfarten...
vilket håll kommer ni att ta så fall sluter jag upp runt lund trakten eller runt där något sånt
Det är i stort sträckningen Lomma upp till Bjärred som är långsam och "liten". Den sträckan kan jag lätt tänka mig att skippa. Resten är inte speciellt krokigt.Må jag vara körkåt och alltid sugen på att gazza, men 07:00 på morgonen så passar motorvägen utmärkt för mig,
Det är i stort sträckningen Lomma upp till Bjärred som är långsam och "liten". den sträckan kan jag lätt tänka mig att skippa. Resten är inte speciellt krokigt.
Tycker själv att det är astråkigt att kuska motorväg.
blir inte att jag följer med på lördag, kom upp en födelsedagsfest på fredag, tror inte jag är körduglig på lördag morgonen.
Kom igen nu Powerglide, du måste skapa slipstream till migannars blir det jobbigt med naket
Och jag har också en utgång på fredag men kommer att bryta senast 22.blir inte att jag följer med på lördag, kom upp en födelsedagsfest på fredag, tror inte jag är körduglig på lördag morgonen.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |