Malmö samåkning

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Lite för kallt kring Rörsjöholm fortfarande :plastraket
2ec2cc75-24b7-d967.jpg

Det är tyvärr mycket sand och grus kvar på både Söderåsen och Hallandsåsen :crash

Last edited:

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Här var det tydligen stillestånd.
Men jag drar ut i alla fall :)

Tänkte dra iväg på lite okänd mark idag. RRs slingerbultar 11:30 från Statoil S-torp.
Sådant kan sluta hur som helst :)

Jag kommer att stanna mycket och fota också när jag känner för det. Så räkna inte med en snabb runda om du känner för att hänga på ;)

Edit: Utgång från Eslöv blir bättre ser jag.
Edit2: Det blir inte förrän 12:00

Last edited:

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
sorry, hade hunnit dra ut, och telefonen "glömde" uppdatera inkorgen. Va bara ute och körde utan mål. Det var ganska härligt, hade varit mkt bättre med lite sällskap. Lyckades genom ett mirakel slippa böta, då snuten som såg mig dra på i stan fick plötsligt bråttom :p

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Kom på fest 23-24april!! Alla är välkommna. Man behöver inte vara med i RR eller RoH för att komma på stugfest. Kolla tråden för info o bokning. Tråden med info o bokning

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Hoj
XT660X - 06
sorry, hade hunnit dra ut, och telefonen "glömde" uppdatera inkorgen. Va bara ute och körde utan mål. Det var ganska härligt, hade varit mkt bättre med lite sällskap. Lyckades genom ett mirakel slippa böta, då snuten som såg mig dra på i stan fick plötsligt bråttom :p

En jävla tur där då! hade samma tur för någon dag sedan då jag drog på lite kraftigt på en rak sträcka och precis efter jag släppt av möter en mc snut:D ibland ska man ha tur helt enkelt! Skulle varit kul med ett litet gäng o ta en tur!:tummenupp

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
En jävla tur där då! hade samma tur för någon dag sedan då jag drog på lite kraftigt på en rak sträcka och precis efter jag släppt av möter en mc snut:D ibland ska man ha tur helt enkelt! Skulle varit kul med ett litet gäng o ta en tur!:tummenupp

Ah jag instämmer. Hade varit kul om man hade kunnat hänga på ut någon dag om det är fint väder. Börjar ju bli ganska goa varma dagar nu. Jag har inte kört med någon från SH innan, och det verkar som ni har ganska kul :yoparty

Nackdelen, eller ja vad ska man säga, haha. Jag kör V-max så jag är ju ingen kurvsmekare (Funkar jävligt bra fram, men kurvtagning som en tysk tigertank anno 1944 ).
Men är ni ett gäng som vill ut och kräma lite så är jag lätt på, så länge det inte inkluderar att smeka skarpa kurvor på 70 vägar, haha :näsblod

Kan inte nån dra iväg ett PM om ni möts upp någon dag så man kan få smeka gasen lite! :D

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Men är ni ett gäng som vill ut och kräma lite så är jag lätt på, så länge det inte inkluderar att smeka skarpa kurvor på 70 vägar, haha :näsblod
Det är lugnt. Vi väntar in i korsningarna.
Sist vi hade en lukta-på-blommorna-tur blev Custom kollarna långt efter fast vi inte gazade speciellt.
Min Drag Star hängde med bra däremot :)
Fast bromsarna på den kunde varit bättre :eek

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Hoj
XT660X - 06
Ja men skriv här eller skicka ett pm när det blir läge för en tur så e jag säkerligen på! o som ovanstående skriver kan man ju vänta in er som "fiser" runt på glidare osv vid nästa korsning ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du som körde svart/mörk R hoj på väg 11 mot staffanstorp idag vid 13.30-14-tiden. Köp en större hjälm så du kan börja använda dina hjärnceller! :mad: En millisekund senare o du hade antingen legat på åkern eller suttit i röven på min bil!

Skrivet i välmening!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag kollade sen.. What's up? Ska du inte köra gata mer?

förmodligen inte, får se om ja får låna er6an i sommar oxå. men bli mest enduro i år. vet inte ens om ja kommer köra bana, får se vad som händer o fötter. :)

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Jag ska till Helsingborg på yamaha jippot om nån har lust att hänga på. Sticker ungf 17.45

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Finns där inte möjlighet att kunna ansluta sig till en maillista eller något i det stuket så man enkelt kan stämma upp en träff? Jag är lätt sugen på fredag eller lördag. Ska bli ganska hyffsat väder med :D

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024