Malmö samåkning

leifdaman

leifdaman
Gick med
29 Oct 2010
Hoj
NY 2009 kawasaki z1000 ABS vit/silver
den där festen låter intressant den 23-24. ngn som kör aktivt i ystad,s trakten? körning ev fre 11-15 på fre och lör , sön funkar med ngn timme om vädret blir nice.// leif

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Det är f-n hojar överallt ute nu :tummenupp

Hoppas inte på några olyckor idag men några yrvakna blåbär är nog ute och rör på sig.

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Tjoho. Fick med frun ut på en runda idag. Första gången någonsin hon satt på en hoj. Blev 20 min runt på industriområdet för att vänja sig. Efter det en lite kort tur i maklig fart. Över 45 km/h så knep hon i mina lår (intern kommunikation för att "Nu går det för fort älskling").

Vi tar det stegvis så hon inte skräms. Vill ju att detta ska vara något kul för bägge under en längre tid...

pahi

Ny medlem
Gick med
29 May 2010
Hoj
2010, Kawa Z750 -vit
Vem var det som körde kapp med mig Malmö->Lomma igår runt 18-19 tiden? Jag kör vit/svart kawa. Det gick undan på motorvägen :yoparty

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Tjoho. Fick med frun ut på en runda idag. Första gången någonsin hon satt på en hoj. Blev 20 min runt på industriområdet för att vänja sig. Efter det en lite kort tur i maklig fart. Över 45 km/h så knep hon i mina lår (intern kommunikation för att "Nu går det för fort älskling").

Vi tar det stegvis så hon inte skräms. Vill ju att detta ska vara något kul för bägge under en längre tid...

Hehe körde också årspremiär med min tjej. Fast hon har ju åkt innan. Men inte med de nya systemet på Maxen ;) Men som sagt man får vara pedagogisk så man inte ger dem några trauman :yoparty

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
yee, besiktningen avklarad ! fit for fight! klämde min db-killer i skruvstäd och det gjorde susen. Hojen gick ju som en scooter, men vem bryr sig , va ? :p

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
jag funderar på en liten runda innan barnen ska hämtas .. kanske bara till Svågertorp :p

ska du ut på onsdag kväll wheelieboy?

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
En nätt tur på 15 mil till och från kund idag.
Blev stor och tråkig väg dit för att inte riskera komma sent och go och kurvig (bitvis i alla fall) väg hem :)

Bifogat

• ScreenShot023.jpg
    ScreenShot023.jpg
    62.5 KB · Visningar: 55
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy