jag kan tänka mig att ta en tur vid 14-15 tiden. någon som e sugen då?
Jag kommer förbi och ser vem som är där. Men kör inte med vilka stollar som helst...
Viktigast för mig är att gänget är någorlunda likasinnade, vägrar köra med "BraSSa saTan HELVET"-folk som kör långt över sin förmåga. Jag hakar gärna på i ledet om ni känner likadant, skulle behöva lite fler hojbröder i Malmö.
Mvh, Jens D.
Det råkade inte vara ni som som satt och käkade glass
vi sjöborakan vid 17-tiden? En factory, zx10r + några andra?
Det finns förstås mer en en aprilia i skåne men man vet aldrig
Hyfsat väder idag iallafall..
jorå, men det var inte glass utan sillamackor grymt fin tur och sanslöst gott väder
Tack för en helsjysst tur grabbar! Vi blev 5 personer, Dr KSP, Jensah, Wassvik, jag och JTPK79 (?). Fint väder, roliga vägar och alldeles perfekt tempo, dvs. snabb men sansad körning där ingen blev frånkörd. Detta var första gången jag kört mer er och jag hoppas det blir fler gånger, kanske nästa helg.
Pedro, det var nog vi (tror de stängde kl 17 och då rörde vi på oss) men det var bara jag som åt glass Häng med nästa gång, ju fler desto roligare... håller med dig ang. tempot. Tävlingskör gör man på bana.
Bäst idag: Övergångsställe för kossor! Jag visste inte att de hade väjningsplikt haha.
Hej Allihopa Jag är ny i game1, fixa min körkort och hoj förra veckan
Undrar om man kan få hänga med på träffar och annat kul ihopa med andra mc freaks hade varit kul... har inte riktigt skaffat hela personliga utrustningen än men letar för fulla muggar
ja bäst i dag , kommer på ett hjul på en fin raka i revinge nånstans, tycker mig se en jävla massa kossor mitt på vägen och mkt riktigt, mazza kossor var det ca en och en halv miljon av dem,men det gick ju bra
Ingen som är sugen på en kvällstur imorn kanske?
Hallå boys!
Ja det stämmer bra det, var vi som satt o käkade negerbolle, sillamackor och glass.
Tack Wassvik, Dr Ksp och Ruffryder för en härlig dag. Moget kört och bra tempo, GILLAS!
R1-fighter killen som vek av efter en tredjedel av turen var med en trevlig typ, vet dock inte vad han nickar här men tackar ändå för trevligt sällskap.
Ska försöka hålla mig uppdaterad i tråden!
Mvh Jens D.
Hallå på dig!
Kan nästan svära på att jag såg dig utanför mcdonalds jägersro i eftermiddags precis innan vi drog ut, jag o Wassvik körde förbi, jag vinkade åt dig (om det var du...).
Mvh Jens D.
P.S. Tempot är "inspirerat" och går undan rätt bra, kör inte över din förmåga så väntar vi på dig! D.S.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|