Malmö samåkning

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
Är det någon som har lust att hänga med och köra TT med de i Helsingborg ikväll?

I så fall avgår jag från Statoil i Lomma 17.15....

Matte-97

Radical Riders
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
3 st, gata/bana/cross
Körning med Azzazzin i Kristianstad idag! Kör från shell lockarp kl 16:00

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1

Lite sent nu, men jag kan säga som så att det var en sjukt rolig, lång och vacker runda. Överväger fler besök i Helsingborg på tisdagar.
Dock var ju inte E6:an lika rolig hem. Det var nämligen så att rundan slutade i Båstad....

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Lite sent nu, men jag kan säga som så att det var en sjukt rolig, lång och vacker runda. Överväger fler besök i Helsingborg på tisdagar.
Dock var ju inte E6:an lika rolig hem. Det var nämligen så att rundan slutade i Båstad....

Njae... rundan avslutades i Helsingborg. Men vissa fick inte vara ute längre :tungan

Men Ni är alltid välkomna...

Wassvik

Nyfiken i en strut =)
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
990R KTM Adventure
Tjena alla gazz glada malmöbor.
Någon som e sugen på en onsdagsrunda imorgon ?

Mvh Philip

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Torso kl 1800, vidare till Lödde för lite streetrace. Kolla Radical Riders forum. :tummenupp

Razmatazz

blåbär
Gick med
20 Apr 2009
Hoj
JP vs GB
BKK måndag, Knutstorp

Några malmöiter med omnejd som ska dit och blir lätt sällskapssjuka sådär tidigt på morgonen?:tungan

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Någon som ska på kvällskörning på SRW imorgon kväll?

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
jag tänkte sticka dit och titta och titta, har inte hunnit registrera mig. ska du köra ?

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
Lånar tråden lite,
Söker garageplats för min MC i Malmö då jag flyttar ner i slutet av månaden. Ska bo vid Värnhem. Antingen helår eller åtminstone tills vintern kommer, vinterförvaring kan jag ordna. Jag är ganska liten och min hoj tar inte heller upp så mycket plats. ;)
PMa mig gärna!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Någon som ska på kvällskörning på SRW imorgon kväll?

Jag ska köra i morgon, vi är ett gäng som ska köra. Ska grilla där oxå, kolla Sydskånes forum för mer info, står i RadicalRiders forum oxå. :tummenupp

Lånar tråden lite,
Söker garageplats för min MC i Malmö då jag flyttar ner i slutet av månaden. Ska bo vid Värnhem. Antingen helår eller åtminstone tills vintern kommer, vinterförvaring kan jag ordna. Jag är ganska liten och min hoj tar inte heller upp så mycket plats. ;)
PMa mig gärna!

vet inte riktigt hur det funkar men MKB har ju garage lite runtomkring och tycker dom har helt ok priser. men vet tyvärr inte om man måste bo hos mkb för att få parkera i deras garage, vilket jag inte tror men man vet aldrig. gå in på www.mkbfastigheter.se och kolla vad där står. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...