Men de har ju säkert ingen lokal.... Hade de haft "något att göra" hade de säkert inte bildat gäng och dragit runt som ilskna lämlar.
Men de har ju säkert ingen lokal.... Hade de haft "något att göra" hade de säkert inte bildat gäng och dragit runt som ilskna lämlar.
När ska det få ett slut? Bara tar hit fler och fler undertrycker vår egen kultur till förmån för deras det är såhär dom tackar oss. Ikea har egna slöjor till sina anställda, Malmö högskola har en egen toalett avsedd för muslimer och någon skolavslutning i kyrkan kommer inte mina barn få. Det är fan skandal. När ska politikerna vakna och inse vad som håller på att hända... Dom är som de flesta andra väl fungerande samhällsmedborgare, livrädda för att yttra sig för då är man nazist eller rasist. Nä realist heter det. Orsak och verkan. Jag ser, jag upplever och jag konstaterar att... Dom borde aldrig få komma hit. Jävla pack!!
När ska det få ett slut? Bara tar hit fler och fler undertrycker vår egen kultur till förmån för deras det är såhär dom tackar oss. Ikea har egna slöjor till sina anställda, Malmö högskola har en egen toalett avsedd för muslimer och någon skolavslutning i kyrkan kommer inte mina barn få. Det är fan skandal. När ska politikerna vakna och inse vad som håller på att hända... Dom är som de flesta andra väl fungerande samhällsmedborgare, livrädda för att yttra sig för då är man nazist eller rasist. Nä realist heter det. Orsak och verkan. Jag ser, jag upplever och jag konstaterar att... Dom borde aldrig få komma hit. Jävla pack!!
När använde Sverige senast militärmakt för att ta över andra länder på grund av religion ?
Svenskarna är ett mycket öppet folk, rasisterna i detta fall är invandrarna som bosätter sig i Sverige. Hur öppna är tex. muslimer mot andra religioner är deras egen ?
När använde Sverige senast militärmakt för att ta över andra länder på grund av religion ?
Utöver det är det rätt motbjudande att en tråd om kriminella gäng ögonblickligen förvandlas till en "spy galla över muslimer"-tråd.
Jag har svårt att tro att särskilt många av ligisterna är några hängivna koranläsare..
Vad har kyrkan med skolavslutning att göra?
Är själv rätt trött på att det skall användas som något argument.
Vad gäller de som kommer till Sverige så skaffar majoriteten faktiskt ett jobb och sköter sig, men som alltid så är det rötäggen som syns.
Inte rädsla för rasister, utan rädsla för att ses som rasist.
Genom att tysta ner och särbehandla har man hindrat integrationen och skapat motsättningar.
Naiv kan man också vara.
Det finns förstås så mycket positivt som dessa kulturberikare har fört med sig till Sverige.
Muslimska flickskolor, burka
Moskébyggen
Separata badtider på allmänna bad för muslimer
Muslimska hedersmord
Tvångsäktenskap
Könsstympning av flickbarn
Muslimsk vägran att ta kvinnor i hand
Islamistiska påtryckningar till ytterligare krav på censur av det fria ordet (Ulf Nilson)
Muslimskt präglat livsmedel
Nyårsraketer mot polisen
Attacker mot utryckningsfordon
Radikala islamister
Sist men inte minst "svenska” terrorister
Om det dessutom är invandrare beter så så här dåligt så är det bara att skicka hem dom samma dag som dom grips. Flyttar man till ett annat land så ska man leva efter landets lagar och regler OCH uppskatta gästfriheten.
Kommer det hem gäster till min bostad som beter sig som skit så åker dom ut direkt.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|