"Mamma raderade mitt WoW-konto"

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Ja, skulle vara kul att höra vad de som skanderar "fake!" baserar sin slutsats på?

1, En utflipp-kultur som sprids på youtube. Något koolt och visa upp tydligen..finns flera sådana..typ chipmunk killen..

2,varför själv rigga upp en kamera och invänta med flippandet när allt är i sin ordning?Om han e medveten..då spelar han över!

3, har mor riggat upp kameran ? Varför ville hon göra det ? och varför tittar killen in i kameran om han e omedveten om den?

4, reaktionen i sig verkar grymmt fejkat...nästan med ett smil i vissa lägen....

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
1, En utflipp-kultur som sprids på youtube. Något koolt och visa upp tydligen..finns flera sådana..typ chipmunk killen..

2,varför själv rigga upp en kamera och invänta med flippandet när allt är i sin ordning?Om han e medveten..då spelar han över!

3, har mor riggat upp kameran ? Varför ville hon göra det ? och varför tittar killen in i kameran om han e omedveten om den?

4, reaktionen i sig verkar grymmt fejkat...nästan med ett smil i vissa lägen....
1, ja det har väl ingen missat, men då är allt på nätet fejk?

2, Det var hans lillebrorbror som riggade kameran.

3, Se 2.

4, Hurdå? Vartdå?

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
1, ja det har väl ingen missat, men då är allt på nätet fejk?

2, Det var hans lillebrorbror som riggade kameran.

3, Se 2.

4, Hurdå? Vartdå?

1, nästan allt av det stuk ja...autentiska bilder är ganska lätta att urskilja!
2,bevis?
3,se 2
4, 36sekunder och 3/15 millisekunder in i filmen så ler han in i kameran...nä men det är en helhetskänsla av reaktionen som inte stämmer...

Om bror då riggat upp...och flipp-brodern är medveten om filmningen...så är reaktionen inte gedigen..utan överspelas inför kameran...Min fråga är då, är han verkligen så lack eller spelar killen allan ?
Sry mate..bara min uppfattning.....

Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Att tro att det är fejk bara för att det är på internätet är väl inte helt vattentätt heller? Oddsen är bättre för att det är fejk men det finns inget som bevisar det. Naturligtvis så har morsan bara stängt ner kontot, men jag har som sagt sett värre urflippningar över mindre orsaker än det här av felavlade snorungar i realtid. (ok, första gången jag ser nån försöka trycka upp en fjärrpa i pastejköket :gnissla ) Mitt ex systerson skrek "jag hatar mitt liv!" och slängde sig handlöst nerför en stentrappa när hans morsa slutade pröjsa hans WoW som han ägnat 9-10 timmar per dygn åt i två års tid.

din systerson däremot...hade det funnit en video på honom...falla handlöst ner för trappan....real shit !...hade velat se det !
gulligt annars....

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
1, nästan allt av det stuk ja...autentiska bilder är ganska lätta att urskilja!
2,bevis?
3,se 2
4, 36sekunder och 3/15 millisekunder in i filmen så ler han in i kameran...nä men det är en helhetskänsla av reaktionen som inte stämmer...

Om bror då riggat upp...och flipp-brodern är medveten om filmningen...så är reaktionen inte gedigen..utan överspelas inför kameran...Min fråga är då, är han verkligen så lack eller spelar killen allan ?
Sry mate..bara min uppfattning.....
Behöver inte be om ursäkt, vill bara se nått konkret som visar att det är fejk. :) Tror du helt missuppfattat händelseförloppet: Lillbrorsan springer in i den äldres rum (i början befinner sig kameran utanför rummet) och riggar kameran, springer ut samtidigt som den äldre, WoW-offret alltså, kommer in i rummet. Han vet synbarligen alltså inte om att kameran finns där. När WoW-offret går ut efter att farsan rutit till springer lillbrorsan in och hämtar kameran. Allt syns ju på filmen.

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Hade han inte försökt trycka upp fjärren i skitan så hade jag nästan trott att det var fake. Nu tror jag inte det.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Behöver inte be om ursäkt, vill bara se nått konkret som visar att det är fejk. :) Tror du helt missuppfattat händelseförloppet: Lillbrorsan springer in i den äldres rum (i början befinner sig kameran utanför rummet) och riggar kameran, springer ut samtidigt som den äldre, WoW-offret alltså, kommer in i rummet. Han vet synbarligen alltså inte om att kameran finns där. När WoW-offret går ut efter att farsan rutit till springer lillbrorsan in och hämtar kameran. Allt syns ju på filmen.

Står på jobbet och smygsurfar på SH :gigglez har inget ljud....
Måste glo in allt som du sa lite mer noga + ljud.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Tror han har insett att hans liv suger iom att det va det ända han åstakomigt och det är patetiskt.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati