ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
när man får mer pungsparkar än man nånsin fått i sitt liv innan barn =) helst på natten.
Skön tråd, skönt cementerade könsroller via tandkrämen och skönt sugen man blir på att få barn....väljer mellan bamse och hello kittytandkräm när man borstar sina egna tänder...
...och det känns helt ok.
View attachment 413263
Barnen väljer själva vilken tandkräm de vill ha, grabben får gärna ha hello kitty om han vill så. I stället för att påtvinga någon henmentalitet tycket jag att det är bättre att låta barnens egna väljer utvecklas.Skön tråd, skönt cementerade könsroller via tandkrämen och skönt sugen man blir på att få barn.
Finns det inget positivt med barn förresten?
Skön tråd, skönt cementerade könsroller via tandkrämen och skönt sugen man blir på att få barn.
Barnen väljer själva vilken tandkräm de vill ha, grabben får gärna ha hello kitty om han vill så. I stället för att påtvinga någon henmentalitet tycket jag att det är bättre att låta barnens egna väljer utvecklas.
Dock är det så att när grabben leker med tjejens barnvagn, ja då är det räcerbarnvagn som gäller.
För någon som inte har barn är det kanske svårt att förklara varför man skaffar barn. För någon som har pengar i fonder och liknande då? Tja, hur mycket tillväxt tror du dina fonder hade haft om folk slutade skaffa barn?
Det finns uppsidor och nedsidor med allt.Skön tråd, skönt cementerade könsroller via tandkrämen och skönt sugen man blir på att få barn.
Har en gammal vän som fick sin första dotter i juni. Han säger till mig att inget ändrats. Har inte listat ut om han luras för att lugna mig inför kommande plikter, är ett svin av rang eller bara fått världshistoriens snällaste barn.Det finns uppsidor och nedsidor med allt.
En sak är i alla fall helt säker, livet innan och efter barn ser helt annorlunda ut.
när man är "up to date" med samtliga barnprogram som går på samtliga barnkanaler och har noll koll på allt annat på tv.
Har en gammal vän som fick sin första dotter i juni. Han säger till mig att inget ändrats. Har inte listat ut om han luras för att lugna mig inför kommande plikter, är ett svin av rang eller bara fått världshistoriens snällaste barn.
Samtidigt är jag lite trött på alla som slutar göra saker för att de får barn. Inte så lite heller.
För mig var det en stor skillnad på ett eller två barn. När vi hade en liten kunde jag fortfarande leva ett liv, träna, träffa kompisar och köra mc.Samtidigt är jag lite trött på alla som slutar göra saker för att de får barn. Inte så lite heller.
För mig var det en stor skillnad på ett eller två barn. När vi hade en liten kunde jag fortfarande leva ett liv, träna, träffa kompisar och köra mc.
Med två... Tja, jag har sett att jag har en mc ståendes i garaget och att sonen gillar att klättra på den.
Min polare hade en teori att två blev enklare, han misstog sig.Det kan jag föreställa mig att det blir ett jädra ståhej med två, å andra sidan säger en del att de underhåller varandra så det är lättare ur den aspekten.
Ersätt underhåller med valfritt, var för sig eller allt på en gång, av nedanstående:Det kan jag föreställa mig att det blir ett jädra ståhej med två, å andra sidan säger en del att de underhåller varandra så det är lättare ur den aspekten.
Slåss, bråkar, skriker, tjatar, kastar prylar, sorterar skivor, tuggar på nåt dyrt...o.s.v.
Min polare hade en teori att två blev enklare, han misstog sig.
Något djävulskt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |