0.58 år..låter lustigt.
ett halv år kanske låter bättre? Avrunda till närmaste halva.
0.58 år..låter lustigt.
Du ljuger
ett halv år kanske låter bättre? Avrunda till närmaste halva.
Jävlar vad skönt att jag och tanten är rörande överens om att två är mer än tillräckligt..2st är bara jobbigt! 3st det är mye enklare.
Det sålde min fru in mig på.
Behöver jag ens kommentera vidare på detta?
Jag har tvillingar... Det är just som du tror, grymt..Ingen som har tvillingar? Eller ännu fler?
Verkar grymt.
Låt honom ta hand om en akvariefisk, eller hamster
2st är bara jobbigt! 3st det är mye enklare.
Det sålde min fru in mig på.
Behöver jag ens kommentera vidare på detta?
Jag känner en med fyra, och två hundar. Allt är enkelt, enligt honom. Inte enligt frun.
Förvisso, det krävs ju att man är lite mansgris för att det ska bli väldigt enkelt. Jag städar, diskar, lagar mat osv men jag tror ändå att jag lastar över lite mer ansvar på min tjej när det gäller ungarna än vad jag själv har. Åker vi någonstans så förutsätter jag att hon har packat ungarnas grejer...
Våra tvillingar blev 4 härom veckan."Så härlig med 2,de har ju alltid någon att leka med"-fakk of säger ja då..
Blir lite smått intensivt med 2 lika viljor,fast åt varsitt håll..Ska inte ha fler ungar,nån som steriliserat sig här tro?Hur gör man?
Gå fram till någon i den militanta delen av FI. Stå lite extra brebent och fråga varför hon inte rakat armhålorna.Blir lite smått intensivt med 2 lika viljor,fast åt varsitt håll..Ska inte ha fler ungar,nån som steriliserat sig här tro?Hur gör man?
Våra tvillingar blev 4 härom veckan."Så härlig med 2,de har ju alltid någon att leka med"-fakk of säger ja då..
Blir lite smått intensivt med 2 lika viljor,fast åt varsitt håll..Ska inte ha fler ungar,nån som steriliserat sig här tro?Hur gör man?
Jävlar vad jag känner igen mig............Våra tvillingar blev 4 härom veckan."Så härlig med 2,de har ju alltid någon att leka med"-fakk of säger ja då..
Rakar dom först? Kunde vara värt det bara därför...Gå till läkaren och begär en remiss för vasektomi. Om du inte verkar sinnessjuk eller är under 25 år så får du gå till någon mottagning där dom under lokalbedövning lägger ett par små snitt i kulpåsen, drar fram sädesledarna och klipper bort en bit av varje. Inte direkt trevligt men inte så illa som man skulle kunna tro och klart på 10min.
Sjukt skönt att kunna svara "visst vi kör på en gång" när frugan säger att det kanske skulle vara mysigt med ett barn till...
Jag ser det som en försäkring mot konsekvenserna av ev framtida tillfällig sinnesförvirring hos mig eller partner. Plus att det så klart är skönt att slippa P-medel.
Alla fina kabellister man satt upp är inte så fina längre. Överväger att ersätta dessa med pansarrör och JR-klammer.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|