Känner igen det där. Man blir lite för splittrad ibland. Men intressant läsning har det varit.
Vad sa du till hen som köpte? Det bara elen kvar att fixa vettu...
Och den nye ägaren, har han lovat att skriva här på Sporthoj?
Tror att du dodgade en bullet där. ZX-9R-motorn från 94 till 97 kan vara det sämsta som konstruerats med avseende på att hålla toppen rak och sprickfri.
- Jag skulle väääldigt gärna ha en gröning i garaget som vinterprojekt..om jag haft ett garage. Vi letar hus med garage för fullt här nu.Kör du fortfarande ZX7R eller väntar du på nästa infall?
Då räknar vi med att "hus och garage" = "grönt ägande" inom en snar framtid- Jag skulle väääldigt gärna ha en gröning i garaget som vinterprojekt..om jag haft ett garage. Vi letar hus med garage för fullt här nu.
Följt tråden på ditt bygge och såg att du bytt gaffel.- Jag skulle väääldigt gärna ha en gröning i garaget som vinterprojekt..om jag haft ett garage. Vi letar hus med garage för fullt här nu.
- Stod det inte i tråden vilken gaffel jag använt? Såhär långt efteråt minns jag inte mer än att det i så fall gjordes för väghållningen.Följt tråden på ditt bygge och såg att du bytt gaffel.
Vilken gaffel var det och hur bolt-on var det? Vad var anledningen? Bara snyggt eller förbättrar det väghållningen så det var värt besväret?
Har själv en zx9r-02 med slitna gaffelben...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|