Känner igen det där. Man blir lite för splittrad ibland. Men intressant läsning har det varit.
Vad sa du till hen som köpte? Det bara elen kvar att fixa vettu...![]()
Och den nye ägaren, har han lovat att skriva här på Sporthoj?
Tror att du dodgade en bullet där. ZX-9R-motorn från 94 till 97 kan vara det sämsta som konstruerats med avseende på att hålla toppen rak och sprickfri.
- Jag skulle väääldigt gärna ha en gröning i garaget som vinterprojekt..om jag haft ett garage. Vi letar hus med garage för fullt här nu.Kör du fortfarande ZX7R eller väntar du på nästa infall?![]()
Då räknar vi med att "hus och garage" = "grönt ägande" inom en snar framtid- Jag skulle väääldigt gärna ha en gröning i garaget som vinterprojekt..om jag haft ett garage. Vi letar hus med garage för fullt här nu.
Följt tråden på ditt bygge och såg att du bytt gaffel.- Jag skulle väääldigt gärna ha en gröning i garaget som vinterprojekt..om jag haft ett garage. Vi letar hus med garage för fullt här nu.
- Stod det inte i tråden vilken gaffel jag använt? Såhär långt efteråt minns jag inte mer än att det i så fall gjordes för väghållningen.Följt tråden på ditt bygge och såg att du bytt gaffel.
Vilken gaffel var det och hur bolt-on var det? Vad var anledningen? Bara snyggt eller förbättrar det väghållningen så det var värt besväret?
Har själv en zx9r-02 med slitna gaffelben...
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |