Mantorp Park 2 Maj 2008

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Fråga?

Min Xt-racing laptimer verkade inte funka i fredags? (Kan ha kört för sakta :tuttar )
Funkade det för er andra?
(Jag har ingen sändare,bara mottagare)


//H
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Min Xt-racing laptimer verkade inte funka i fredags? (Kan ha kört för sakta :tuttar )
Funkade det för er andra?
(Jag har ingen sändare,bara mottagare)


//H

Det förutsätter såklart att någon annan hade placerat ut en sändare för "xt-racing", såg du att någon hade gjort det?

Själv kör jag med GP-Cron och jag ställde ut min sändare vilket fungerade perfekt :tummenupp

/Nitrous
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Det förutsätter såklart att någon annan hade placerat ut en sändare för "xt-racing", såg du att någon hade gjort det?

Själv kör jag med GP-Cron och jag ställde ut min sändare vilket fungerade perfekt :tummenupp

/Nitrous

Då va det nog mina grymma 2 minuter/varvs tider som gjorde susen ha ha

Trodde att funkade på alla olika? Inte unika signaler dvs. Brukar funka för mig.


//H
 

Ceke

Back in business
Gick med
11 Dec 2005
Ort
Mölnlycke
Hoj
Nada:(
Tack för en grym race avrostning A.P :yoparty
Måste oxå passa på och tacka till den killen som lånade ut sitt ryggskydd till mig i första passet. Klantarsel som jag var hade jag glömt skyddet, men första passet räddades av dig, för mig okänd, och schysst:tummenupp som lånade ut sitt skydd. Hoppas du fick igång din strulande hoj:tummenupp

Jag köpte ett nytt skydd i Mjölby när affären öppnade:gnissla
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Trist med skador, och speciellt såhär i början på säsongen. Men en tumme upp är iaf att de såg ut som du hade bra tempo ända fram tills du krashade.:tummenupp
Krya på dig!
Haha, tack! :) Tydligen lite för bra tempo :rolleyes: Ville väl hinna ha så mycket roligt som möjligt innan regnet kom men istället förkortade jag dagen. Nåja, 'Bones heal...etc etc' och hojen kräver tydligen inte alltför mycket reparationer. Har ju en till så bara axeln är tillräckligt bra så kommer jag ut på två hjul igen, därför är jag inte särskilt deppig. Måste ju leva upp till mitt namn i vått & torrt. :tummenupp
Faktiskt första vurpan jag inte har ågren över trots att det ser ut bli lite konvalecens.

Tack för alla hälsningar och all hjälp när jag lämnade denna utmärkta bandag i förtid! - I'll be back! ;)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top