clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Tjaaa, varför inte! Daniel, jag behöver hjälp med spårvalen löser du det..
Det här ska man försöka skrapa ihop pengar till! Det var ju riktigt kul sist Vad är det för dB som gäller vid en "bullerdag"?
Gipset ska av på ett eller annat sättJa om du bara får av dig gipset gubbe
//Nitrous
Tjaaa, varför inte! Daniel, jag behöver hjälp med spårvalen löser du det..
Så tyst som möjligt. Lite onödigt att reta gallfeber på omgivningen bara "för att man får" när vi redan har enorma ljudproblem.
Hos närboende accepteras 75db vid husvägg vilket helt ovetenskapligt är ca 105 db vid förbifart.
Naturligtvis uppskattar alla att man tänker på ljudet men ligger man på gränsen eller något över så behöver man inte oroa sig för att bli svartflaggad.
Vi kommer ha en mätare tillands och kunna göra förbifartsmätningar på det sätt som Mantorp Park mäter, kan vara av intresse för några kanske jobbar med sitt ljud.
//Nitrous
Hej
Det låter kanon hugg mig i boxen, jag
heter Daniel och är fär enbart för er deltagare
Precis som alla instruktörer!.
Är det någon som är överjävlig på att justera stötdämpare?? Skulle behöva lite tips tricks, orginal dämpare GSXR 1000 -2002. Känslan nu är som att "orma" sig genom böjarna
Är det någon som är överjävlig på att justera stötdämpare?? Skulle behöva lite tips tricks, orginal dämpare GSXR 1000 -2002. Känslan nu är som att "orma" sig genom böjarna
hmm en liten fråga, kan man delta med en ren banhoj dvs ej reggad, på bara körkort?
Härligt! Har en del att jobba med för att få till saker o ting jag, så vi kommer nog få diskutera en del under dagen
Hojen har gått 1600 mil med ny olja lite osv i gaffel lite då och då, visst ny skulle va nice men en justering kan ju inte göra saken sämre menar jag
Jag bokar in mig så fort jag fått tag i någon som kan jobba för mig
Och Marcus, regnar det så skall jag stå och tjöta på dig hela dagen i depån! Dessutom är det krav på att du fixar så jag tar PB med minst en sekund... Och slutligen, du måste erkänna att Honda trots allt är bäst.
Daniel
Conny, det är lite som Sandfållan skriver. I ditt med orginalstötdämpare så behöver du en ny stötdämpare som faktiskt är stötdämpare. Din dämpare nu från 2002 är garanterat inte mer än en fjäder, oljan har troligen kaviterat flera ggr om, packningarna är upplösta och "dämpnings"-förmågan är ett minne blott
En orginaldämpare har väldigt begränsat med inställningsmöjligheter, den är gjord för att fungera godtyckligt på vanlig väg i 1000 eller 2000 mil kanske.
Skulle föreslå att satsa på en Öhlinsdämpare t.ex.
//Nitrous
Bra sugen på att testa nya hojen... men en måndag innebär ledighet och skit som ska styras.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|