Rhaggren
Ny medlem
Nu är det hög tid att anmäla er om ni ska köra! Endast 42 anmälda hittills i samtliga klasser?! I nuläget är det brakförlust för arrangören!
Anmäld!
Nu är det hög tid att anmäla er om ni ska köra! Endast 42 anmälda hittills i samtliga klasser?! I nuläget är det brakförlust för arrangören!
Anmäld!
Nån som har en plats över i box?
En till här, gnälla kan vi göra i vinter
PS. Nån som har en plats över i box? Våga vägra tält!
Det finns inga startlistor som e offentliga?
Ska se om jag kan få Ingelie att ordna det.
Endast 65 anmälda än så länge innebär en brakförlust för arrangören, förutsatt att tävlingen öht genomförs. Kom igen, anmäl er nu!
Jag misstänker att det sena datumet på året har att göra med det låga intresset?
Och antagligen lär inte många PRO förare fylla ut superbike klassen eftersom dom kör sin final helgen före.
Tråkigt hur som helst med det låga antalet och ännu värre om det ställs in.
Jag har iallafall anmält mig nu under helgen, blir mitt enda race det här året
//Nitrous
Länk till anmälan finns på www.arc.nu
Där finns också en prel startlista.
Meningen var att SM skulle gått helgen som gick. Dock hade banan blivit dubbelbokad, så SM fick flytta på sig.
Dubbelboka en bana 2011 tror jag sådär mycket på..
OK, vad är det du insinuerar?
Dubbelbokningar är inte speciellt ovanligt alls när man planerar säsongen.
OK, vad är det du insinuerar?
Dubbelbokningar är inte speciellt ovanligt alls när man planerar säsongen.
Det borde inte finnas så många som har hand om bokning och den/dom borde inte heller ha så många datorer eller block att notera sina bokningar på. Har man sålt en helg och noterat det så kan man inte sälja den igen. Om det är så vanligt kan man undra om man har rätt folk till att sköta detta?
Jag misstänker att det sena datumet på året har att göra med det låga intresset?
Och antagligen lär inte många PRO förare fylla ut superbike klassen eftersom dom kör sin final helgen före.
Tråkigt hur som helst med det låga antalet och ännu värre om det ställs in.
Jag har iallafall anmält mig nu under helgen, blir mitt enda race det här året
//Nitrous
Jag misstänker att det också har att göra med att träningen är på torsdag istället för på fredag. Jag känner flera som inte tänker köra eftersom de måste ta en dag extra ledigt. Bor man långt bort är det inte värt att åka hem för att jobba på fredagen och kan man inte träna innan känner många att de inte kommer köra tillräckligt bra.
Det kallas arbete och "alldeles för mycket att göra för att få ledigt två dagar" Till viss del ekonomi också, att träna tors, race fredag och race i helgen kostar lite väl mycket. Dessutom kan det ju knappast vara kul för dom som kör ERF lite mer seriöst om andra har det som öppen depå-träning?man har ju perfekt tillfälle att träna på fredag om man vill, erf sprint och erf, 6h öppen depå, hur svårt kan det va?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|