Mariestad o närheten! samåkning?

Exxpert

Ny medlem
Gick med
11 May 2005
Hoj
Bmw R1200rt
Tjenare!

Är gärna också med och åker en sväng runt mariestad/skövde i sommar! :D

Nu snöar det föressten:(

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
vafan nu har det snöat igen.... :huvet
tar ett par groggar och drömmer mig iväg mot sommaren :fyllisar

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Exxpert skrev:
Tjenare!

Är gärna också med och åker en sväng runt mariestad/skövde i sommar! :D

Nu snöar det föressten:(

Tja! Välkommen hit! Jo detta satans snöande, håller fortf på :huvet
Men det ger sej väl förr eller senare hoppas jag..

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Regn!

destruid skrev:
Tja! Välkommen hit! Jo detta satans snöande, håller fortf på :huvet
Men det ger sej väl förr eller senare hoppas jag..

Hurra nu regnar det :banana . Det här är nog första året som jag sagt att jag är glad att se regn och slask. Låt nu skiten smälta och saltet rinna bort från vägarna :tummenupp .

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Big D skrev:
Hurra nu regnar det :banana . Det här är nog första året som jag sagt att jag är glad att se regn och slask. Låt nu skiten smälta och saltet rinna bort från vägarna :tummenupp .

Yup, Det e gött med lite regn nu!

Men snart är det dags o köra, väring närmar sej?
Vilka åker mc dit? Nån överhuvudtaget som ska göra det? :va

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
destruid skrev:
Yup, Det e gött med lite regn nu!

Men snart är det dags o köra, väring närmar sej?
Vilka åker mc dit? Nån överhuvudtaget som ska göra det? :va

Tja min hoj ser ut så här http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2032095&postcount=3 så det blir till åka bil eller åka bakpå.

Har nu bestämt att det ska bli ett leo vince, helst high pipe men har inte kollat priser på detta än.

Kan ju inte ha en Vtwin o köra omkring på orginal som låter som en sjuk liten ettrig geting.. :brinnerup

Zurrr zurr....:hej i väring

/Lena

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
2fast4hjo skrev:
Tja min hoj ser ut så här http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2032095&postcount=3 så det blir till åka bil eller åka bakpå.

Har nu bestämt att det ska bli ett leo vince, helst high pipe men har inte kollat priser på detta än.

Kan ju inte ha en Vtwin o köra omkring på orginal som låter som en sjuk liten ettrig geting.. :brinnerup

/Lena

Plocka ihop hojen nu då! Det är ju några dagar kvar,det var la bara sänkning? Montera på allt igen o kör bara,leovince e rätt nice, hade det på R6an förra säsongen, lät riktigt gött..
Nuvarande maskinen har jag Doma -system på o det mullrar på härrrligt.. :yoparty

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
destruid skrev:
Plocka ihop hojen nu då! Det är ju några dagar kvar,det var la bara sänkning? Montera på allt igen o kör bara,leovince e rätt nice, hade det på R6an förra säsongen, lät riktigt gött..
Nuvarande maskinen har jag Doma -system på o det mullrar på härrrligt.. :yoparty

:hihi hojen är i ordning, det är bara sadeln som är hos grannen (läs hela tråden, tryck högst upp till höger i länken så kommer du till ursprungstråden) Själva sänkningen gjordes när den köptes.

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
2fast4hjo skrev:
:hihi hojen är i ordning, det är bara sadeln som är hos grannen (läs hela tråden, tryck högst upp till höger i länken så kommer du till ursprungstråden) Själva sänkningen gjordes när den köptes.

Aaa just det, tänkte inte på det, men grannen e la klar med sadeln snart? var la bara o gröpa ur den o lägga på skinnet igen?
På med sadeln o ut o åk! Må vara lite halt men det e kul ändå... :banana
Iaf regnat hela dagen så snart måste den förbannade snön vara borta?

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
2fast4hjo skrev:

/Lena
Tjenix..kan din granne lägga nytt tyg på sadeln eller ...e jag ute o cyklar... :va

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Bosanac skrev:
Tjenix..kan din granne lägga nytt tyg på sadeln eller ...e jag ute o cyklar... :va

Jag har själv inte pratat med henne men hon ska gröpa ur sadeln 2 till 3 cm. Har ju haft lite funderingar på detta o 100 kr är ju inga summor. Hade det kostat betydligt mer så hade det inte varit värt det

Yes...det är redan 5+ ute.. :yoparty

Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Hola!

Bosanac skrev:

Tjaba grabben hur går det? Har du ställt på pärlan än. Min ställs på den 1:a så man kan ta den till väring. Vilken tid är burnouttävlingen! När drar du dit? Jag håller tummarna för vädret nu. Vädergudarna har en hel del att kompensera tillbaks.

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Big D skrev:
Tjaba grabben hur går det? Har du ställt på pärlan än. Min ställs på den 1:a så man kan ta den till väring. Vilken tid är burnouttävlingen! När drar du dit? Jag håller tummarna för vädret nu. Vädergudarna har en hel del att kompensera tillbaks.

Kommer nog stälal på min oxå den 1:a nu .. så det blir runt 11:00 åka från Töreboda om det inte regnar o är kallt.. Vi kan mötas upp i Töreboda hemma hos mig eller nått kanske..?
Ringer dey senare i veckan då..
Torsdag såg det lovande ut 5-8 +grader o sol... :banana

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Låter fint det!

Bosanac skrev:
Kommer nog stälal på min oxå den 1:a nu .. så det blir runt 11:00 åka från Töreboda om det inte regnar o är kallt.. Vi kan mötas upp i Töreboda hemma hos mig eller nått kanske..?
Ringer dey senare i veckan då..
Torsdag såg det lovande ut 5-8 +grader o sol... :banana

Aha ok jag trodde det körde igång tidigare. Plusgrader är ju alltid välkommet. Slå en pling på torsdag eller nått så styr vi upp verksammheten.

Ha det kanoners så länge.

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Big D skrev:
2040893 Aha ok jag trodde det körde igång tidigare. Plusgrader är ju alltid välkommet. Slå en pling på torsdag eller nått så styr vi upp verksammheten.

Ha det kanoners så länge.
Jupp ringer dey på torsdag eller fredag ...
ha det gött

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
San..nu har jag också blivit "offer" för en sådan där jävla gubbe som du och dreas vart utsatta för i somras..

Jag körde om många bilar på E20 idag men när jag körde av mot lyrestad så kände jag mig förföljd.. Först trodde jag det var peter (såg bara en silver bil) men när jag såg att personen hade skägg så..*helvete* civilsnut, nu är det kört :huvet

Han följde med ända fram till garageporten :4skrika och började gorma och skrika..gick inte ur för jag väntade på att han skulle ta fram polisbrickan..

Gubben visade sig, för att göra en lång historia kort, förbannad för att jag hade kört om honom. Började göra hotelser om att "jag vet vart du bor och det kommer bli efterspel av detta :koko". Killen tog hans regnr men ingrepp inte då han tyckte att jag skötte det så bra själv. :hihi

" va fan tål du inte att du blev omkörd av en :tuttar :rofl

Pms för karlar..vad heter det :va

Last edited:

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
2fast4hjo skrev:
2047090 San..nu har jag också blivit "offer" för en sådan där jävla gubbe som du och dreas vart utsatta för i somras..

Jag körde om många bilar på E20 idag men när jag körde av mot lyrestad så kände jag mig förföljd.. Först trodde jag det var peter (såg bara en silver bil) men när jag såg att personen hade skägg så..*helvete* civilsnut, nu är det kört :huvet

Han följde med ända fram till garageporten :4skrika och började gorma och skrika..gick inte ur för jag väntade på att han skulle ta fram polisbrickan..

Gubben visade sig, för att göra en lång historia kort, förbannad för att jag hade kört om honom. Började göra hotelser om att "jag vet vart du bor och det kommer bli efterspel av detta :koko". Jörgen tog hans regnr men ingrepp inte då han tyckte att jag skötte det så bra själv. :hihi

" va fan tål du inte att du blev omkörd av en :tuttar :rofl

Pms för karlar..vad heter det :va

Hahaha :rofl blivit utsatt för en "bror duktig"???
Råkat ut för en o annan jag med, det e bar o be dom o dra åt h-e, dom kan inte göra nåt iaf.. :tungan

Vart ute o kört idag! :yoparty Yieeeha! :banana
Fan va gött det var men började regna nu så jag fick ta o ställa in hojen.. :gnissla
Hur går det för er andra, nån som e på g ut snart? :7peta

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
destruid skrev:
2047365 Hahaha :rofl blivit utsatt för en "bror duktig"???
Råkat ut för en o annan jag med, det e bar o be dom o dra åt h-e, dom kan inte göra nåt iaf.. :tungan

Vad tror du jag sa till honom: :hihi

:kulspruta detta är privat mark så :censored försvinn bara. :finger. Riktigt obehagligt dock, han hade "mord i blicken" och smockan låg inte långt borta..

Last edited:

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Vilken dåre!

2fast4hjo skrev:
2047594 Vad tror du jag sa till honom: :hihi

:kulspruta detta är privat mark så :censored försvinn bara. :finger. Riktigt obehagligt dock, han hade "mord i blicken" och smockan låg inte långt borta..

Sådana där dårar vill man ju bara hoppsparka på puppillen. Man får kämpa för att inte höja näven då :mad: . Jaja en sån person mår nog inte riktigt som han ska. Det är nog jobbigast för honom själv.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln