Mariestad o närheten! samåkning?

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
2fast4hjo skrev:
Jag fyller år (måndag) så jag väntar mig många hårda paket :fakta
Haha ja då får man grattulera i förskott då :banana .

denimblack skrev:
jag ska dit på industrispionage... :tungan
Aha en spion! Det låter farligt men ändå spännade på nått sätt. I bästa fall kanske du konverterar :tungan

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
XB12SX 2010
Big D skrev:
Aha en spion! Det låter farligt men ändå spännade på nått sätt. I bästa fall kanske du konverterar :tungan

Kanske det, men då skulle jag nog bli utesluten ur familjen, förutom att jag skulle få sparken! :) Men jag hoppas ni kommer På MC-konsultdagarna också helgen efter Kompaniets happening. Vi har också burnout-tävling sådeså. :hihi

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
denimblack skrev:
Kanske det, men då skulle jag nog bli utesluten ur familjen, förutom att jag skulle få sparken! :) Men jag hoppas ni kommer På MC-konsultdagarna också helgen efter Kompaniets happening. Vi har också burnout-tävling sådeså. :hihi
Det kan du lita på. Har inte missat någon av dessa events på många år :tummenupp . Då är det dax att se över prioriteringarna. Vet inte riktigt vilket som väger tyngst i detta fall :gnissla .

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
XB12SX 2010
Big D skrev:
Det kan du lita på. Har inte missat någon av dessa events på många år :tummenupp . Då är det dax att se över prioriteringarna. Vet inte riktigt vilket som väger tyngst i detta fall :gnissla .

Du behöver väl inte välja?! Varje helg är ett nytt tillfälle att åka ut på mysiga vårvägar! :tummenupp

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
denimblack skrev:
Du behöver väl inte välja?! Varje helg är ett nytt tillfälle att åka ut på mysiga vårvägar! :tummenupp
Haha nej då jag ska inte välja bort något. Tänkte mer för din skull. Gällande familjen, hojen och konverteringen :hihi Nej då det är grymma hojar. Gillar båda dom modellerna du nämnde. Buellen hade nog passat mig bäst dock. Provkörde dom hos er förra året. Gillade xb12s bäst.

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
XB12SX 2010
Big D skrev:
Haha nej då jag ska inte välja bort något. Tänkte mer för din skull. Gällande familjen, hojen och konverteringen :hihi Nej då det är grymma hojar. Gillar båda dom modellerna du nämnde. Buellen hade nog passat mig bäst dock. Provkörde dom hos er förra året. Gillade xb12s bäst.

Aha! :) .. ja familjen är ju svår att välja bort, och därmed är jag nog även fast i HD-träsket. Är ju kär i den mattsvarta vroden... så det är okej..!

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
denimblack skrev:

Kan burna med fram däck då om man får en nytt då .. :tungan :D

Big D skrev:

Båda så klart .. eller hur mannen!!
Blir det nån kallas :fyllisar i helgen tro??

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
denimblack skrev:
Aha! :) .. ja familjen är ju svår att välja bort, och därmed är jag nog även fast i HD-träsket. Är ju kär i den mattsvarta vroden... så det är okej..!
Ja då är inte så svårt att välja. Då kanske vi syns på nån utav tillställningarna. Ha det kanon så länge. /David

Blir det nån kallas :fyllisar i helgen tro??[/QUOTE]

Tjaba hårding! Klart vi ska åka på båda. Ska på inflyttningsfest imorgon. Vad händer ikväll? Tänkte kanske styra upp något med Daniel och grabbarna sen. Du är givetvis mer än välkommen. När ställer du på hojen?

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Big D skrev:
Ja då är inte så svårt att välja. Då kanske vi syns på nån utav tillställningarna. Ha det kanon så länge. /David

Blir det nån kallas :fyllisar i helgen tro??

Tjaba hårding! Klart vi ska åka på båda. Ska på inflyttningsfest imorgon. Vad händer ikväll? Tänkte kanske styra upp något med Daniel och grabbarna sen. Du är givetvis mer än välkommen. När ställer du på hojen?[/QUOTE]

Så fort snön försvinner ,, det blir nog att man ställer på mc före CLK:n...
Men men .. vi får se..
E det Björnens i morgon då ??
Höres slutar nu så sticker hemåt!..
Ha det bra så länge D-man!

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Så fort snön försvinner ,, det blir nog att man ställer på mc före CLK:n...
Men men .. vi får se..
E det Björnens i morgon då ??
Höres slutar nu så sticker hemåt!..
Ha det bra så länge D-man![/QUOTE]

Vet inte om det blir björnes än. Det samma :pannkyss , vi hörs snart.

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
mer snö.... :banana
:fyllisar 1 vecka i idre väntar :fyllisar
ni må hadet gott o se till att bli av med all snö här nere!! :tummenupp
åter om en vecka!

Stefan *förhoppnigsvis med alla ben i behåll*

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Solen sken gött idag, våren närmar sej! :banana
Snart är det dags o köra! :yoparty

Vad händer annars därute i kylan gott folk? :7peta

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Dreas: läst

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=112418 med tanke på vad vi snackade om på msn i går :hihi, jag skulle inte ha stannat, farsan har sagt att jag ska akta mig för främmande män som står och håller något i handen :rolleyes:

Fan va jag tyckte synd om mckillen som trodde han vart förföljd av en civilsnut (bil) i somras när vi skulle till statoil, har för mig att han var ifrån Mariestad.

:notme det var 2fast4some som körde :fakta

Last edited:

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
2fast4hjo skrev:
Dreas: läst

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=112418 med tanke på vad vi snackade om på msn i går :hihi, jag skulle inte ha stannat, farsan har sagt att jag ska akta mig för främmande män som står och håller något i handen :rolleyes:

Fan va jag tyckte synd om mckillen som trodde han vart förföljd av en civilsnut (bil) i somras när vi skulle till statoil, har för mig att han var ifrån Mariestad.

:notme det var 2fast4some som körde :fakta

Vad var det för mckille ifrån mariestad? Vad för hoj?
Borde känna till den om det e en mariestadsbo..

Solen skiner så nu är det bara o hoppas på att snöhelvetet tinar bort!
Vill ju ut o köra på vägen o inte bara puttra runt i garaget :tungan

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
destruid skrev:
Vad var det för mckille ifrån mariestad? Vad för hoj?
Borde känna till den om det e en mariestadsbo..

Solen skiner så nu är det bara o hoppas på att snöhelvetet tinar bort!
Vill ju ut o köra på vägen o inte bara puttra runt i garaget :tungan

Kommer tyvärr inte ihåg det. Han kanske kan ge sig till känna här.

Nyss hemkommen ifrån Mariestad, har varit och fjäskat för Mariestads Kommun, vägunderhåll så att de ska ta ut sopmaskinerna. :banana

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
2fast4hjo skrev:
Kommer tyvärr inte ihåg det. Han kanske kan ge sig till känna här.

Nyss hemkommen ifrån Mariestad, har varit och fjäskat för Mariestads Kommun, vägunderhåll så att de ska ta ut sopmaskinerna. :banana

Vet du vad det var för cykel? Färg åtminstone, då vet ja garanterat vem det är,gammal elr nyare hoj?

Sopmaskiner, det är bra, säg till dom o bygga på värmefläktar på dom oxå så får vi fina vägar direkt! :tummenupp
Hepp nu ska ja dra o riva golv, kul fredagsnöje.. :huvet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Har ni Mariestasbor käkat på Vallbygrillen vid St1 på väg till lyrestad?. Vi var där i går och kan varmt rekommendera det. :tummenupp Äkta potatismos bl a, glass på köptet och coca colaflaskor ala "modell samlarvärde från förr i tiden" (kan inte göra någon bättre beskrivning men ni fattar säkert)

Har pratat en del med ägaren i somras, har vi planerade turer så är det bara att säga till så sänker han bensinpriset om vi kan säga ungefär klockslag o gärna en dag i förväg så han kan ordna med det. Han är nämligen mycket mcintresserad själv och har sponsrat en del stora tävlingar.

:banana

Last edited:

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
2fast4hjo skrev:
Har ni Mariestasbor käkat på Vallbygrillen vid St1 på väg till lyrestad?. Vi var där i går och kan varmt rekommendera det. :tummenupp Äkta potatismos bl a, glass på köptet och coca colaflaskor ala "modell samlarvärde från förr i tiden" (kan inte göra någon bättre beskrivning men ni fattar säkert)

Har pratat en del med ägaren i somras, har vi planerade turer så är det bara att säga till så sänker han bensinpriset om vi kan säga ungefär klockslag o gärna en dag i förväg så han kan ordna med det. Han är nämligen mycket mcintresserad själv och har sponsrat en del stora tävlingar.

:banana

Joorå, ja käkade där precis när det öppnade, då va det bara som en liten korvtjorre men såg att dom hr byggt om lite sen dess..va rätt gött käk redan då o det kan la knappast blivit sämre..

St1:s bensin e la inget o ha? har inte funkat nån vidare för mig till nåt förutom o elda med..Bilen går slöare o dricker mer av den sörjan än riktig bensin..St1 kan ja tänka mig o tanka på i nödfall annars håller ja mig till bättre mackar..uno-x, jet, statoil, shell, whatever man passerar..några ören hit o dit gör inte så möe..Kör ändå mest på 98 oktan o det har inte ens St1..

Nu kanske ja kommer vara borta en del från sh för jag råkade ut för en mindre rolig systemkrasch idag på datorn..har o göra de närmaste dagarna/veckorna för o få ordning på den igen.. :huvet

Men håll tråden vid för snart är det dags o komma ut o brumma!vädret har ju varit rätt okej de senaste dagarna iaf!

SYns o hörs gott folk!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...