denimblack
rockstjärna
Big D skrev:... Är det många här som ska till väring när dom har öppethus?
jag ska dit på industrispionage...
Big D skrev:... Är det många här som ska till väring när dom har öppethus?
Big D skrev:Tjaba alla glada . Aj aj det lät ju mindre spännande. Får hoppas att du avslutar med en kanon helg då. !
Haha ja då får man grattulera i förskott då .2fast4hjo skrev:Jag fyller år (måndag) så jag väntar mig många hårda paket
Aha en spion! Det låter farligt men ändå spännade på nått sätt. I bästa fall kanske du konverterardenimblack skrev:jag ska dit på industrispionage...
Big D skrev:Aha en spion! Det låter farligt men ändå spännade på nått sätt. I bästa fall kanske du konverterar
Det kan du lita på. Har inte missat någon av dessa events på många år . Då är det dax att se över prioriteringarna. Vet inte riktigt vilket som väger tyngst i detta fall .denimblack skrev:Kanske det, men då skulle jag nog bli utesluten ur familjen, förutom att jag skulle få sparken! Men jag hoppas ni kommer På MC-konsultdagarna också helgen efter Kompaniets happening. Vi har också burnout-tävling sådeså.
Big D skrev:Det kan du lita på. Har inte missat någon av dessa events på många år . Då är det dax att se över prioriteringarna. Vet inte riktigt vilket som väger tyngst i detta fall .
Haha nej då jag ska inte välja bort något. Tänkte mer för din skull. Gällande familjen, hojen och konverteringen Nej då det är grymma hojar. Gillar båda dom modellerna du nämnde. Buellen hade nog passat mig bäst dock. Provkörde dom hos er förra året. Gillade xb12s bäst.denimblack skrev:Du behöver väl inte välja?! Varje helg är ett nytt tillfälle att åka ut på mysiga vårvägar!
Big D skrev:Haha nej då jag ska inte välja bort något. Tänkte mer för din skull. Gällande familjen, hojen och konverteringen Nej då det är grymma hojar. Gillar båda dom modellerna du nämnde. Buellen hade nog passat mig bäst dock. Provkörde dom hos er förra året. Gillade xb12s bäst.
denimblack skrev:Kanske det, men då skulle jag nog bli utesluten ur familjen, förutom att jag skulle få sparken! Men jag hoppas ni kommer På MC-konsultdagarna också helgen efter Kompaniets happening. Vi har också burnout-tävling sådeså.
Big D skrev:Det kan du lita på. Har inte missat någon av dessa events på många år . Då är det dax att se över prioriteringarna. Vet inte riktigt vilket som väger tyngst i detta fall .
Ja då är inte så svårt att välja. Då kanske vi syns på nån utav tillställningarna. Ha det kanon så länge. /Daviddenimblack skrev:Aha! .. ja familjen är ju svår att välja bort, och därmed är jag nog även fast i HD-träsket. Är ju kär i den mattsvarta vroden... så det är okej..!
Big D skrev:Ja då är inte så svårt att välja. Då kanske vi syns på nån utav tillställningarna. Ha det kanon så länge. /David
Båda så klart .. eller hur mannen!!
Blir det nån kallas i helgen tro??
2fast4hjo skrev:Dreas: läst
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=112418 med tanke på vad vi snackade om på msn i går , jag skulle inte ha stannat, farsan har sagt att jag ska akta mig för främmande män som står och håller något i handen
Fan va jag tyckte synd om mckillen som trodde han vart förföljd av en civilsnut (bil) i somras när vi skulle till statoil, har för mig att han var ifrån Mariestad.
det var 2fast4some som körde
destruid skrev:Vad var det för mckille ifrån mariestad? Vad för hoj?
Borde känna till den om det e en mariestadsbo..
Solen skiner så nu är det bara o hoppas på att snöhelvetet tinar bort!
Vill ju ut o köra på vägen o inte bara puttra runt i garaget
2fast4hjo skrev:Kommer tyvärr inte ihåg det. Han kanske kan ge sig till känna här.
Nyss hemkommen ifrån Mariestad, har varit och fjäskat för Mariestads Kommun, vägunderhåll så att de ska ta ut sopmaskinerna.
2fast4hjo skrev:Har ni Mariestasbor käkat på Vallbygrillen vid St1 på väg till lyrestad?. Vi var där i går och kan varmt rekommendera det. Äkta potatismos bl a, glass på köptet och coca colaflaskor ala "modell samlarvärde från förr i tiden" (kan inte göra någon bättre beskrivning men ni fattar säkert)
Har pratat en del med ägaren i somras, har vi planerade turer så är det bara att säga till så sänker han bensinpriset om vi kan säga ungefär klockslag o gärna en dag i förväg så han kan ordna med det. Han är nämligen mycket mcintresserad själv och har sponsrat en del stora tävlingar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|