Kenya skrev:Lördagsnatt.. kom precis hem från "big D" efter en blöt efterfest När brukar ni börja eran säsong? Brukar själv börja testa hojen och dra ner i stan i slutet på mars och i mitten eller slutet på april kan man börja mosa mil på riktigt
Big D skrev:Haha man gör ju det man är bra på. Fick du ju se nya lyan. Om även i oklart skick. Grattis till nya pärlan grabben . Rött é snabbt . Jag ställer i alla fall siktet på mars. Jag klarar inte det här länge till.
SteveO skrev:är ju ingen SH åkare direkt.... sunkig z750 ltd
Men stämmer tid så kanke man kan hänga på
jag åker sist o tittar på era tuffa hojjar
SteveO skrev:brukar ni åka långt eller vad gör ni på era tripper?
bara ute o leker med era SH´s eller kör ni småvägar med så en annan hänger med hela tiden, utan att det blir inväntningar?
Sen fika nånstans antar jag kaffe är gott när man inte kan inta alkohålhaltigt...
HumAnyt skrev:Det är lungt, tror nog du hänger med. mjo, det är olika långt varje gång. sista gången vi åkte förra året så åkte vi väl ca 1-1,5mil skövde-värsås! endast jag pini och 2fast paret som vill åka mer, alla andra ballade ur. så jävla dålig stil, blir irriterad jag bara tänker på det... hoppas dom bättrar på sej iår edit, var nog för pathfinder inte var med och styrde upp det
Det är nog minst lika mycket prat och och väntade som körning varje gång, och oftast fika
X-up skrev:Jasså? Jag gjorde tydligt klart från början av den resan att min, Lina & Hannas resa skulle bli kort eftersom vi skulle åka & käka. Minns det för att jag även minns de grymma släppen jag fick vid ett flertal ställen.
Så många fler var vi ju inte, så jag antar att det var oss du menade med att det var "dålig stil" & som du blir irriterad på. Eller?
HumAnyt skrev:1.HumAnyt (0708-330831)
2.Mr San ( 073-7266323) e säkert ute lite tidigare o leker innan kl.14 /Ring !!
3.Liz (0736-891093) är med om någon vill ha med mig... ring i så fall...
4. Dreas om nu det inte är frost eller liknande
4,5. LiQUiD <--- Här var mitt namn förut typ...
5.2fast4some/2fast4hjo
6.Vaektra
7. Firejf
Den samåknig som skrev upp sej. + ett antal till, kommer dock inte ihåg vilka, men pini bland annat. gasnka hundra på att vi var 12 som utgick från ryd... Är inte ni, kommer ihåg att ni sa att ni skulle äta, om jag inte minns fel hade ni festat dagen innan? hannes kommer jag dock inte ihåg men, och ni sa det från början. Men efter ni tre drog så försvann alla andra med... kvar blev vi tre hojjar jarfall. och vi var 12 som utgick från ryd... Inte så kul att åka till skövde tur/retur för att åka i 15min... men, det är en ny säsong nu! Hade jävligt kul sen på den dagen med, som blev sista får 05... inte irriterad över nån person direkt, bara på samåkningen som blev riktigt kass för vi som hade en bit att åka.
X-up skrev:Nej, jag förstår, inte kul när alla drar. Speciellt inte om man åkt en bit för att vara med. Folk kanske kände att det var sista körningen för säsongen & tappade sugen eller något.
Nya tag i år, bara veckor kvar nu! Mjukstartar med en bankörning på kullen
Där ser man ,, nytt tråd detta ..2fast4hjo skrev:Ja den körningen kommer man ihåg .
San drog hem pga dåligt däck..fick ett häftigt framhjulssläpp.
I hjo vart det kanonväder
Du med rossi r6:an replican..är du medlem här (var på moholmsstrippen)..*avis på din hoj..inte alls*
av alla hojar så måste de göra just r6:an så förbaskat hög
Brzi-Bosanac skrev:Där ser man ,, nytt tråd detta ..
Jo jagh drog oxå hem efter framhjulssläppet ,, inte kul o vurpa på sista åkningen dessutom hade det varit andra vurpan på 1 säsong ,,inte så kul ..
Ses väl snart om snön försvinner..
ha det gött alla till dess!!
HumAnyt skrev:Det är lungt, tror nog du hänger med. mjo, det är olika långt varje gång. sista gången vi åkte förra året så åkte vi väl ca 1-1,5mil skövde-värsås! endast jag pini och 2fast paret som vill åka mer, alla andra ballade ur. så jävla dålig stil, blir irriterad jag bara tänker på det... hoppas dom bättrar på sej iår edit, var nog för pathfinder inte var med och styrde upp det
Det är nog minst lika mycket prat och och väntade som körning varje gång, och oftast fika
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|