Mariestad o närheten! samåkning?

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
:hördu inga mcåkande/körande tjejer från Mariestad :va[/QUOTE]

Inte vad jag känner till iaf,vi får väl se om det dyker upp nån!
Börjar bli lite folk nu! trevligt!
Igår snöade det här också :mad:
Ha d bra gott folk!

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
prat om vargavinter iår=segt innan våren kommer, djup käle osv. Helvte, nu är man riktigt jävla less på vintern, och då gillade jag inte den från början!
Hanna, snälla. kyla kan man alltid klaga på... -15 + blåst är inte skönt hur man än vrider och vänder på det. Du måste glömt det...

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Efterfest!

Kenya skrev:
Lördagsnatt.. kom precis hem från "big D" efter en blöt efterfest :fyllisar När brukar ni börja eran säsong? Brukar själv börja testa hojen och dra ner i stan i slutet på mars och i mitten eller slutet på april kan man börja mosa mil på riktigt :hihi

Haha man gör ju det man är bra på. Fick du ju se nya lyan. Om även i oklart skick. Grattis till nya pärlan grabben :tummenupp . Rött é snabbt :yoparty . Jag ställer i alla fall siktet på mars. Jag klarar inte det här länge till.

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Big D skrev:
Haha man gör ju det man är bra på. Fick du ju se nya lyan. Om även i oklart skick. Grattis till nya pärlan grabben :tummenupp . Rött é snabbt :yoparty . Jag ställer i alla fall siktet på mars. Jag klarar inte det här länge till.

Haha, du e inte ensam! fyy fan vad ja e trött på snön!

Siktet på mars? som det ser ut nu så kanske det är så jävligt att vi får vänta ända till mars, jag vill ut nu!
Vilka är på en tur så fort vägarna e lite torra oavsett temperatur?
Jag SKA köra när snön e borta, kanske borde byta däck oxå, slicks sitter på :banana

Vill ha plusgrader nu! :huvet

Last edited:

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
mariestads bo är man men

är ju ingen SH åkare direkt.... sunkig z750 ltd :)
Men stämmer tid så kanke man kan hänga på :)
jag åker sist o tittar på era tuffa hojjar :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
SteveO skrev:
är ju ingen SH åkare direkt.... sunkig z750 ltd :)
Men stämmer tid så kanke man kan hänga på :)
jag åker sist o tittar på era tuffa hojjar :D

Sist lär 2fast4some köra, stackarn, som är handledare åt :tuttar :pannkyss

Om jag inte vid några enstaka tillfällen åker bakpå för då lär han ligga direkt efter pathfinder.

Vi väntar in alla vid korsningarna, alla oavsett hoj är så klart välkomna. :tummenupp

SteveO

sh wannabe! ;)
Gick med
3 Nov 2005
Hoj
Kawa Z750 ltd Till salu....:)
långt?

brukar ni åka långt eller vad gör ni på era tripper?
bara ute o leker med era SH´s eller kör ni småvägar med så en annan hänger med hela tiden, utan att det blir inväntningar?
Sen fika nånstans antar jag :) kaffe är gott när man inte kan inta alkohålhaltigt... :hihi

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
SteveO skrev:
brukar ni åka långt eller vad gör ni på era tripper?
bara ute o leker med era SH´s eller kör ni småvägar med så en annan hänger med hela tiden, utan att det blir inväntningar?
Sen fika nånstans antar jag :) kaffe är gott när man inte kan inta alkohålhaltigt... :hihi

Det är lungt, tror nog du hänger med. mjo, det är olika långt varje gång. sista gången vi åkte förra året så åkte vi väl ca 1-1,5mil skövde-värsås! endast jag pini och 2fast paret som vill åka mer, alla andra ballade ur. så jävla dålig stil, blir irriterad jag bara tänker på det... hoppas dom bättrar på sej iår :) edit, var nog för pathfinder inte var med och styrde upp det :)
Det är nog minst lika mycket prat och och väntade som körning varje gång, och oftast fika :)

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Gsxr1200 pratade med dig i sommeras på Moholms strippen.

Vi kanske ses i sommar och alla andra "nya" från Mariestad :hej

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
HumAnyt skrev:
Det är lungt, tror nog du hänger med. mjo, det är olika långt varje gång. sista gången vi åkte förra året så åkte vi väl ca 1-1,5mil skövde-värsås! endast jag pini och 2fast paret som vill åka mer, alla andra ballade ur. så jävla dålig stil, blir irriterad jag bara tänker på det... hoppas dom bättrar på sej iår :) edit, var nog för pathfinder inte var med och styrde upp det :)
Det är nog minst lika mycket prat och och väntade som körning varje gång, och oftast fika :)

Jasså? Jag gjorde tydligt klart från början av den resan att min, Lina & Hannas resa skulle bli kort eftersom vi skulle åka & käka. Minns det för att jag även minns de grymma släppen jag fick vid ett flertal ställen.

Så många fler var vi ju inte, så jag antar att det var oss du menade med att det var "dålig stil" & som du blir irriterad på. Eller? :va

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
X-up skrev:
Jasså? Jag gjorde tydligt klart från början av den resan att min, Lina & Hannas resa skulle bli kort eftersom vi skulle åka & käka. Minns det för att jag även minns de grymma släppen jag fick vid ett flertal ställen.

Så många fler var vi ju inte, så jag antar att det var oss du menade med att det var "dålig stil" & som du blir irriterad på. Eller? :va

1.HumAnyt (0708-330831)
2.Mr San ( 073-7266323) e säkert ute lite tidigare o leker innan kl.14 /Ring !!
3.Liz (0736-891093) är med om någon vill ha med mig... ring i så fall...
4. Dreas om nu det inte är frost eller liknande
4,5. LiQUiD <--- Här var mitt namn förut typ...
5.2fast4some/2fast4hjo
6.Vaektra
7. Firejf

Den samåknig som skrev upp sej. + ett antal till, kommer dock inte ihåg vilka, men pini bland annat. gasnka hundra på att vi var 12 som utgick från ryd... Är inte ni, kommer ihåg att ni sa att ni skulle äta, om jag inte minns fel hade ni festat dagen innan? :va hannes kommer jag dock inte ihåg men, och ni sa det från början. Men efter ni tre drog så försvann alla andra med... kvar blev vi tre hojjar jarfall. och vi var 12 som utgick från ryd... Inte så kul att åka till skövde tur/retur för att åka i 15min... men, det är en ny säsong nu! Hade jävligt kul sen på den dagen med, som blev sista får 05... inte irriterad över nån person direkt, bara på samåkningen som blev riktigt kass för vi som hade en bit att åka.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
HumAnyt skrev:
1.HumAnyt (0708-330831)
2.Mr San ( 073-7266323) e säkert ute lite tidigare o leker innan kl.14 /Ring !!
3.Liz (0736-891093) är med om någon vill ha med mig... ring i så fall...
4. Dreas om nu det inte är frost eller liknande
4,5. LiQUiD <--- Här var mitt namn förut typ...
5.2fast4some/2fast4hjo
6.Vaektra
7. Firejf

Den samåknig som skrev upp sej. + ett antal till, kommer dock inte ihåg vilka, men pini bland annat. gasnka hundra på att vi var 12 som utgick från ryd... Är inte ni, kommer ihåg att ni sa att ni skulle äta, om jag inte minns fel hade ni festat dagen innan? :va hannes kommer jag dock inte ihåg men, och ni sa det från början. Men efter ni tre drog så försvann alla andra med... kvar blev vi tre hojjar jarfall. och vi var 12 som utgick från ryd... Inte så kul att åka till skövde tur/retur för att åka i 15min... men, det är en ny säsong nu! Hade jävligt kul sen på den dagen med, som blev sista får 05... inte irriterad över nån person direkt, bara på samåkningen som blev riktigt kass för vi som hade en bit att åka.

Nej, jag förstår, inte kul när alla drar. Speciellt inte om man åkt en bit för att vara med. Folk kanske kände att det var sista körningen för säsongen & tappade sugen eller något.

Nya tag i år, bara veckor kvar nu! Mjukstartar med en bankörning på kullen :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ja den körningen kommer man ihåg :gnissla.

San drog hem pga dåligt däck..fick ett häftigt framhjulssläpp.

I hjo vart det :tungan kanonväder

Du med rossi r6:an replican..är du medlem här (var på moholmsstrippen)..*avis på din hoj..inte alls* :rolleyes:

:huvet av alla hojar så måste de göra just r6:an så förbaskat hög

Last edited:

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
X-up skrev:
Nej, jag förstår, inte kul när alla drar. Speciellt inte om man åkt en bit för att vara med. Folk kanske kände att det var sista körningen för säsongen & tappade sugen eller något.

Nya tag i år, bara veckor kvar nu! Mjukstartar med en bankörning på kullen :)

veckor? vart bor du igentligen. Här har man en massa snö ju :) känns som månader nu... usch, att feburari alltid ska vara så förbannat tråkig. Var det den körningen i slutet på april du ska köra på kullen? Vet inte ifall man vågar boka bara, kan ju trots vara väldigt dåligt väder, heller jätte bra i april...
får kolla platser då och då.

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
är 7 veckor till april och tussilago,det räcker för att min motivation skall gå upp,snön är på väg att tappa greppet..

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Tjenix alla ...

2fast4hjo skrev:
Ja den körningen kommer man ihåg :gnissla.

San drog hem pga dåligt däck..fick ett häftigt framhjulssläpp.

I hjo vart det :tungan kanonväder

Du med rossi r6:an replican..är du medlem här (var på moholmsstrippen)..*avis på din hoj..inte alls* :rolleyes:

:huvet av alla hojar så måste de göra just r6:an så förbaskat hög
Där ser man ,, nytt tråd detta ..
Jo jagh drog oxå hem efter framhjulssläppet ,, inte kul o vurpa på sista åkningen dessutom hade det varit andra vurpan på 1 säsong :gnissla ,,inte så kul ..
Ses väl snart om snön försvinner.. :tummenupp

ha det gött alla till dess!! :)

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
Brzi-Bosanac skrev:
Där ser man ,, nytt tråd detta ..
Jo jagh drog oxå hem efter framhjulssläppet ,, inte kul o vurpa på sista åkningen dessutom hade det varit andra vurpan på 1 säsong :gnissla ,,inte så kul ..
Ses väl snart om snön försvinner.. :tummenupp

ha det gött alla till dess!! :)

Haha läste fel, trodde du hade lagt dig i sista kurvan innan huset... igen :hihi

C.A.T

Kan själv!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Yamaha YZF R6
HumAnyt skrev:

Var och en åker väl hur jävla långt eller kort den vill. Det var kass väglag och halt...idiot.
Carolina

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...