2fast4Some skrev:Gsxr1200 pratade med dig i sommeras på Moholms strippen.
Vi kanske ses i sommar och alla andra "nya" från Mariestad
destruid skrev:Förbannade jävla skitsnö o nu kommer det mer till råga på allt elände....
gsxr1200 skrev:Stämmer bra det på tal om stipp körs det något dragrace med mc i Mariestad brukar dom inte köra ganska ofta med bilar där?QUOTE]
Nääh, det har inte direkt varit några race med mc i mariestad, vi e inte så många på mc o har varit dåliga på o ordna samåkning o annat skoj så det har inte blivit av men nu e det nya tag denna säsong hoppas jag iaf
C.A.T skrev:Var och en åker väl hur jävla långt eller kort den vill. Det var kass väglag och halt...idiot.
Carolina
destruid skrev:Vad ska man ta sig till?
Nån som har bra tips på sysselsättning för att lindra abstinensen?
gsxr1200 skrev:Skaffa dubbdäck ut och kör
Har varit ute och åkt lite med min enduro skoj som fan.
Jag åkte ända från Töreboda , men e glad ändå..., kom ju hem levande efter den lilla samåkningen..HumAnyt skrev:Sa ju att jag inte var irriterad på nån person ifråga. Bara på samåkning blev kass. Men det är tråkigt att åka till skövde för sen bara köra en väldigt kort stund ihop. Sänker mej inte trill en nivå att kalla nån idiot för ett inlägg på ett forum. Hoppas du inte är lika irriterad på mej i sommar om vi åker ihop.
/Rasmus
Brzi-Bosanac skrev:Jag åkte ända från Töreboda , men e glad ändå..., kom ju hem levande efter den lilla samåkningen..
gsxr1200 skrev:Stämmer bra det på tal om stipp körs det något dragrace med mc i Mariestad brukar dom inte köra ganska ofta med bilar där?
Tråkigt det positiva med snön är att jag tjänar pengar.
destruid skrev:Jo har faktiskt letat efter vettiga dubbdäck men behöver kompletta hjul då o det tillåter inte plånboken för tillfället..
Har du nåt eller vet nåt så hör av dej!
Hojen e ju en Ktm 625-02a..
Klart intressant om du stöter på något, har själv bara hittat nya prylar som kostar lite väl möe för tillfället o snart e d ju säsong iaf..
2fast4hjo skrev:Pratade med dem som annordnar blackracen i Mariestad ang om de vill tillåta hojar men då det är halva strippen, dvs 201 m så är detta inte aktuellt (säkerhetsskäl, inget tillstånd för detta bl a)
Här kanske det finns något
destruid skrev:Men vad händer annars i snön då gott folk?
Brzi-Bosanac skrev:Jag åkte ända från Töreboda , men e glad ändå..., kom ju hem levande efter den lilla samåkningen..
HumAnyt skrev:haha, jag räknar med att komma hem från varje sammåkning levande, trodde jag dom flesta gjorde Men just åket var inte kul för det...
2fast4hjo skrev:I garaget står en manick som ser rätt konstig ut. Kan någon vara så vänlig o förklara vad det är
http://igor.plattfot.nu/Evighetsmaskin.mp3
Mürek skrev:Tjena alla insnöade
Jag e helt klart på att smeta gummi längs vägarna runt skaraborg
Är kompis med grabbarna grus Kenya och Big_D, så vi lär dyka upp så fort det vita helvetet smällt. Kul med en Mariestad tråd, det e roligare ju fler man är.
Vi syns till våren
gsxr1200 skrev:Inga andra tävlingar i norra Skaraborg som du vet om.
2fast4hjo skrev:
X-up skrev:Eeh...menar du inte www.karlskogamotorstadion.com ?
Karlskogas bana heter Gelleråsen.
Mantorp Park heter just......Mantorp park
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar