Ja, han lät inte mig och Markus bli moderatorer.
Trots att JAG föreslog det
Markus är definitivt en av de stora personligheterna på SH. Kvicktänkt och med mycket humor. Det ger å andra sidan knappast rätten att bryta mot regler eller bete sig onödigt illa mot andra!?
Har han blivit bannad finns det sannolikt en grund till det. Trots allt är det ju flera stycken som har skrivit att de undviker OT2 p.g.a. "gänget kring Markus" och tonen som anses vara ok där. Jag är själv inne på samma linje, dock inte p.g.a. Markus, utan just den hätska ton som anses vara ok där.
Han kommer väl tillbaka med eller utan namninsamling!?
Men jeez, orka bry sig! Hojsäsongen e igång, bandagar finns tillgängliga på alla våra banor! SM i RR är i gång! Tillräckligt varmt för att man ska kunna köra hoj och umgås med andra likasinnade IRL! O ni sitter o bölar på ett forum för att Markus e bannad!
Varför det??Du om någon borde väl känna till omständigheterna kring banningen lite mer?
Jag instämmer med någon på sida 1. Vem fan e markus?!
Shit va insnöade ni är ..
Insnöade, narrow minded, kalla det vad du vill. Det finns en del människor som kan ha mc samtidigt som dom har andra intressen i livet.
Det finns även en liten klick som inser att det som spys i forum på internet inte alltid ska tas på fullaste allvar...har jag hört
Vad jag vet så håll ivf inte Markus på med personliga påhopp iaf.
Jag saknar Markus
Jag saknar Markus
OT2 forumet har ju gått på tomgång sedan han bannades, trådar om kommunistrekläjmare har startats och dött utan hans medverkan och folk har sagt alla möjliga vänsterinfluerade saker i en massa trådar utan att få någon tillsägelse...
Fy fan
Så länge Markus inte är permanent bannad så är jag nöjd.
Han är aldeles för kul för att bli det.
Sen måste jag lite hålla med om att Markus tappat stinget lite på senaste tiden, men vi får hoppas att kan kommer tillbaka med ny energi och att han använder sig av sin gammla roliga retorik som gör att cheferna på jobbet funderar på att blocka SH för att man garvar för mycket.
Endel säger att man inte ska mata forumtroll ... men jag säger att man inte ska mata dåliga forumtroll. Bra forumtroll som tar motsatt åsikt bara för att och dessutom kan disutera ... sånna ska man ha kvar. De är roliga juh!
En lämplig åtgärd (som inte är banning) skulle kunna vara titteln
"ForumTroll" under namnet som inte går att ändra.
Det ska bara vara de bra Trollen som kan då den titteln, dvs de som är underhållande och kan diskutera.
Då ha Trollen något att sträva efter att få (och då samtidigt få bättre kvalite på Trollen) samt att det blir lättare för folk att inse att det är ett Troll man diskuterar med och därför inte ta åt sig lika mycket.
Så länge Markus inte är permanent bannad så är jag nöjd.
Han är aldeles för kul för att bli det.
Sen måste jag lite hålla med om att Markus tappat stinget lite på senaste tiden, men vi får hoppas att kan kommer tillbaka med ny energi och att han använder sig av sin gammla roliga retorik som gör att cheferna på jobbet funderar på att blocka SH för att man garvar för mycket.
Endel säger att man inte ska mata forumtroll ... men jag säger att man inte ska mata dåliga forumtroll. Bra forumtroll som tar motsatt åsikt bara för att och dessutom kan disutera ... sånna ska man ha kvar. De är roliga juh!
En lämplig åtgärd (som inte är banning) skulle kunna vara titteln
"ForumTroll" under namnet som inte går att ändra.
Det ska bara vara de bra Trollen som kan då den titteln, dvs de som är underhållande och kan diskutera.
Då ha Trollen något att sträva efter att få (och då samtidigt få bättre kvalite på Trollen) samt att det blir lättare för folk att inse att det är ett Troll man diskuterar med och därför inte ta åt sig lika mycket.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|