Markus bannad

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Vafan är det här egentligen, nån jävla helgonförklaring eller.:confused:

Tycker han kan få sin martyrdöd och hamna hos sina jungfruar i fred.:mad:

Nu när hans "gamla vapendragare" har kommit till indsättning finns det väl ingen anledning att grina.:va

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vafan är det här egentligen, nån jävla helgonförklaring eller.:confused:

Tycker han kan få sin martyrdöd och hamna hos sina jungfruar i fred.:mad:

Nu när hans "gamla vapendragare" har kommit till indsättning finns det väl ingen anledning att grina.:va

Spring till vargtråden gnällkärring.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Kommit tilbaka efter tre veckors semester och kan konstatera följande stora nyheter:
Livet utan SH är inte så illa!
Osama är död.
Markus är bannad.

Markus är definitivt en av de stora personligheterna på SH. Kvicktänkt och med mycket humor. Det ger å andra sidan knappast rätten att bryta mot regler eller bete sig onödigt illa mot andra!?
Har han blivit bannad finns det sannolikt en grund till det. Trots allt är det ju flera stycken som har skrivit att de undviker OT2 p.g.a. "gänget kring Markus" och tonen som anses vara ok där. Jag är själv inne på samma linje, dock inte p.g.a. Markus, utan just den hätska ton som anses vara ok där.

Han kommer väl tillbaka med eller utan namninsamling!?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Kan nog bli rätt få inlägg i den...:D

Den kan ju bli lite som olyckstråden:

"Imorse rapporterades att Markus gick av i en kurva i OT2. Närmast sörjande är Biltmore, som stod för solen i ögat denna gång. Även Ankan var med och la ut rullgrus i form av en länk till Wikipedia."

:gnissla

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Det är tufft att bli bannad! Att få bannen upphävd förtar lite av den känslan.

Alltså skriver jag inte på!

oh.. Ankan! :banana

Men jeez, orka bry sig! Hojsäsongen e igång, bandagar finns tillgängliga på alla våra banor! SM i RR är i gång! Tillräckligt varmt för att man ska kunna köra hoj och umgås med andra likasinnade IRL! O ni sitter o bölar på ett forum för att Markus e bannad! :va

Vad fan gör du inloggad då?

Kommit tilbaka efter tre veckors semester och kan konstatera följande stora nyheter:
Livet utan SH är inte så illa!
Osama är död.
Markus är bannad.

Markus är definitivt en av de stora personligheterna på SH. Kvicktänkt och med mycket humor. Det ger å andra sidan knappast rätten att bryta mot regler eller bete sig onödigt illa mot andra!?
Har han blivit bannad finns det sannolikt en grund till det. Trots allt är det ju flera stycken som har skrivit att de undviker OT2 p.g.a. "gänget kring Markus" och tonen som anses vara ok där. Jag är själv inne på samma linje, dock inte p.g.a. Markus, utan just den hätska ton som anses vara ok där.

Han kommer väl tillbaka med eller utan namninsamling!?

buhu, tönt.

Last edited:

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Den kan ju bli lite som olyckstråden:

"Imorse rapporterades att Markus gick av i en kurva i OT2. Närmast sörjande är Biltmore, som stod för solen i ögat denna gång. Även Ankan var med och la ut rullgrus i form av en länk till Wikipedia."

:gnissla

Lite svårare var det ju dock eftersom tråden skulle heta just "idag är JAG..."

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Han lär komma tillbaka med förnyad kraft om några veckor, lite mer outlaw bara.
En månad är nästan lite för kort tid, för mycket Blockflöjt över det hela.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
.. för mycket Blockflöjt över det hela.

Blockflöjtigt är att försöka göra så någon slipper ta konsekvenserna av sitt handlande genom att skapa protestlistor för att på så sätt påverka de som satt upp reglerna att få honom benådad tidigare...

Med tanke på Markus och Valmers engagemang i Annika-trådarna vore det nästan höjden av ironi om de skulle "förtidsbenådas" medelst protestlistor samma dag som Annika Ö friges! :hihi

Nu har jag bestämt mig!
- AVBANNA MARKUS OCH VALMERS NU!!!!! :blockflöjt :annika

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Blockflöjtigt är att försöka göra så någon slipper ta konsekvenserna av sitt handlande genom att skapa protestlistor för att på så sätt påverka de som satt upp reglerna att få honom benådad tidigare...

Med tanke på Markus och Valmers engagemang i Annika-trådarna vore det nästan höjden av ironi om de skulle "förtidsbenådas" medelst protestlistor samma dag som Annika Ö friges! :hihi

Nu har jag bestämt mig!
- AVBANNA MARKUS OCH VALMERS NU!!!!! :blockflöjt :annika

är valmers osså bannad ?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Är det inte ganska solklart vem som bannat? Tror inte de gröna får banna hursomhelst.

Helt självklart tycker jag inte att det är längre när forumet är sålt till Hjemmet Mortensen förlaget. Så Swedie är den enda som bannar folk på forumet? Trodde de hade större arbetsfördelning mellan moderatorerna så att åtminstone någon av dem var att betrakta som super moderator med extra befogenheter.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år