Massa frågor...

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Varför finns det inga säkerhetsvästar för tjejer???? Fattar inte tillverkarna att tjejer har bröst????!!! Min Sinisaluväst e skitsnygg, men vissa saker får inte plats...:fakta

Tar de hänsyn till väderleken när man kör upp? Regn, hagel och dylikt måste ju påverka lite....eller...?

Varför pissar min hoj olja när jag kör, men inte när den står still?

:confused: :confused: :confused:

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
exiteme skrev:
Varför finns det inga säkerhetsvästar för tjejer???? Fattar inte tillverkarna att tjejer har bröst????!!! Min Sinisaluväst e skitsnygg, men vissa saker får inte plats...:fakta

Tar de hänsyn till väderleken när man kör upp? Regn, hagel och dylikt måste ju påverka lite....eller...?

Varför pissar min hoj olja när jag kör, men inte när den står still?

:confused: :confused: :confused:

På A Svarar vi B och på C Kan vi inte. :D

Klart att de tar hänsyn till väderleken. De ser till att försöka kugga dig direkt på manöverbanan så att de slipper ge sig ut på vägarna i skitvädret. :D :D

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Är lite orolig, för jag har hört från flera att de inte gör det.... Och jag ska köra upp imorrn och vädergudarna lovar regn, regn och hällande regn... :skr?

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Massa frågor...

Snabbe_jag skrev:
Spankar du dig själv :D

HAHAHAHAHAHAHAHA.... Nä, jag spankar DIG!!!! (bara Peter som får spanka mig....hehehehe...)

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
exiteme skrev:
Varför finns det inga säkerhetsvästar för tjejer????

Hmm... hästtjejer har ju säkerhetsväst, så det måste ju finnas,
för de är ju jättemånga ;)

EDIT: Klockan på forumet ljuger... kl är inte alls 04... den är typ 22... ehm.. eller så inte :(

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Tjejer behöver inte säkerhetsvästar, dom har ju krockkuddar. Ehe ehe ehe......:rolleyes:

Last edited:

ExxJay

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
VTR1000F -02
exiteme skrev:
När jag körde upp stod regnet som spön i backen. Innan den dagen hade jag inte kört en meter i regn eller på blöt vägbana! Tror du jag var liiite nervös? Jag tog det i alla fall riktigt lugnt och försiktigt, nästan så jag trodde jag skulle bli kuggad för det, men det gick bra ändå. Värst var givetvis bromsproven och slalombanan, man var ju lite osäker på greppet i vattenpölarna. Sen skulle han ju prompt ha ut mej på grusvägarna också, den löken... Jag skulle gärna ha övat mer på regnkörning innan, men det hade inte blivit så.

Det är för övrigt en av de få gånger jag faktiskt varit glad att köra trots ösregn och stövlarna fulla med vatten. Känslan av att ensam köra hojen tillbaka till körskolan efter uppkörningen slår alllt, det får gärna snöa om det vill!

Du kan nog vara lugn, bara du känner dig tillräckligt säker på att köra så går det vägen oavsett väder. :hej

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Massa frågor...

Snabbe_jag skrev:
Blir inte ChaosX sur då :rolleyes:

Spankar honom oxå när han e olydig...hehehe... (fast läser han detta lär det nog bli tvärtom ;) )

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Massa frågor...

Snabbe_jag skrev:
Som man bäddar får man ligga.....

Hade hellre legat kvar nerbäddad i min sköna mjuka säng idag.... Ska köra upp o jag e så nervös. Kroppen e i uppror och jag vill bara spy... :zpy

Fantômas

I'm going as wide as I can
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Superduke
Jäg körde upp i regn, i Malmö. Förmodar att du också ska köra upp där

Skillnaden för mig och de andra som körde upp samtidigt var att vi blev tillsagda att hålla 45 km/h istället för 50 km/h vid slutet av serpentinbanan, annars var allt som vanligt.

Det var inte heller några problem att köra upp i regn.

Och här i Malmö ser det ju ut som om att det med lite tur kan vara uppehåll idag.

Lycka till med uppkörningen, det går säkerligen bra.

:hej

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...