Mr K skrev:Gammalt djungelordspråk:
Man ska inte kasta sten på sin kamrat och hans MC.
Hur förklarar du då de 13 stenskotten i mina lampor förra året?
Mr K skrev:Gammalt djungelordspråk:
Man ska inte kasta sten på sin kamrat och hans MC.
gamle skrev:Så sant så sant Men nästa vecka så har du antagligen en gay repsol honda bakom dig som är ny och behöver friska stenskott
Han som hade den har tyvärr lagt upp denna...RacerX skrev:Du som hade "Ingenjör maskinteknik" på din SH tröja, kolla in: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64552
jag trodde att du menar bara (LTH) lund tekniska högskola ...inte (MAH) Malmö högskola!!.... ska kolla om det går att köra med hojen efter olyckan !!! man måste har blinker åtminston...RacerX skrev:Du som hade "Ingenjör maskinteknik" på din SH tröja, kolla in: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64552
tje.. det går att köra hojen nu.. har fixat blinkers för att slipppa böter.. men kåpor och pinnan för fotbroms kommer att byttas senare .. kanske micron oxå .. ja det e skönt att vara oskadad .. lite ont i nacken med öm i kroppen, men ändå räknas som skadefriTouchMan65 skrev:Hur illa däran är hojen Tymo? Skönt att du inte blev alltför skadad...?
Har du Micro på hojen?????Tymo skrev:kanske micron oxå
Mr K körde för sakta, eller så låg du för nära.Json skrev:Hur förklarar du då de 13 stenskotten i mina lampor förra året?
Att du inte är min kamrat .......Json skrev:Hur förklarar du då de 13 stenskotten i mina lampor förra året?
ja.. det har jag på !! man vet ju aldrig när man bli hungriCorbenDallas skrev:Har du Micro på hojen?????
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|