Massförsäljning utav R1 och Kawaski ZX10R?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Haha, folk över lag har ju fördomar mot allt.

Jag hade hellre köpt min ZXtia av honom än för 20.000kr till hos Gerts som bara är klåpare hela högen.

Sköter man affären rätt blir det inga strul heller.
Inte en krona förrens nycklarna är i min hand och jag testat hojen innan.

De 20.000kronorna hade jag kunnat lägga på en annan bakdämpare, styrdämpare och ett set Gilles fotpinnar :)

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
nya hojar

:kocko Tjena alla hojfantaster!den killen är en PAJAS se upp jag bad att åka ner och köpa 2 st cash direkt,ja ni kan ju gissa svaret. Se upp.sist var det R1 04 nu har han kawor shure! vill ingen köpa lite raketer från mej har några års mod 05 jag har fått från nasa billigt(skämt) det finns skojare kan kolla upp med besiktningen om ngn tagit in så många nog minns man den personen.och hur kommer det sig att har har dom tidigare än generalagenten? tror ni att Yamaha prioriterar ngn småhandlare än generalagenten? eller har han snott ngn container?
WATCH OUT! (TILL MEJ SA HAN HÅLL I ER ATT HAN HAR 85 ST HAYABUSOR I ENGLAND,SOM ÄR PÅ G TILL SVERIGE.)
JORDAN. :banana

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Han lyckas ju ändå lura en del i tråden trots att folk kollat upp honom förut, så allt går väl antar jag.
Fst fortfrande förstår jag inte vad det går ut på.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Silwer skrev:
Han lyckas ju ändå lura en del i tråden trots att folk kollat upp honom förut, så allt går väl antar jag.
Fst fortfrande förstår jag inte vad det går ut på.

Pengar i förskott och sen tack&adjö såklart!

Fastball

Drinkare
Gick med
7 May 2003
Hoj
CBR 970RR Race kammar, Portad topp, Helsystem mm.
jordan skrev:
:kocko Tjena alla hojfantaster!den killen är en PAJAS se upp jag bad att åka ner och köpa 2 st cash direkt,ja ni kan ju gissa svaret. Se upp.sist var det R1 04 nu har han kawor shure! vill ingen köpa lite raketer från mej har några års mod 05 jag har fått från nasa billigt(skämt) det finns skojare kan kolla upp med besiktningen om ngn tagit in så många nog minns man den personen.och hur kommer det sig att har har dom tidigare än generalagenten? tror ni att Yamaha prioriterar ngn småhandlare än generalagenten? eller har han snott ngn container?
WATCH OUT! (TILL MEJ SA HAN HÅLL I ER ATT HAN HAR 85 ST HAYABUSOR I ENGLAND,SOM ÄR PÅ G TILL SVERIGE.)
JORDAN. :banana

Köp aldrig busor från england!! De har styret på fel sida ju!!!
:banana

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
smiler skrev:
Haha.... en del e ju dummare än andra haha.... :huvet :tungan
Grejen e väll att man dömmer någon innan man har alla fakta!!!
Antagligen så e han väll en skojjare men ni vet ju inte säkert......

Eller e ja helt ute å cyklar? I think not!! :tuttar

Det här forumet är fullt av folk som svarar på faktafrågor fast de inte har en aning om vad som är rätt och fel. Många är blåögda och tror på allt som skrivs på nätet också. Just i det här fallet är det uppenbart skojeri för mig MEN det behöver inte uppenbart för andra. Att det är uppenbart för MIG betyder inte heller att det ÄR skojeri.

Mindre bullshit på sh.com vore trevligt, men jag tackar ändå Sweetie för en stund om dagen som värmer i vinterkylan.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Lurch skrev:
Mindre bullshit på sh.com vore trevligt, men jag tackar ändå Sweetie för en stund om dagen som värmer i vinterkylan.

Akta dig... :)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...