The_FacultyGirl skrev:Tror fler tjejer sitter och läser forumet och färre som dessutom skriver, tråkmånsar
Därav att många tror att det inte finns "så många".
Heli skrev:Man sitter ju mest och flinar och skakar på huvudet när man läser.
Så jag förstår att man inte kommer med inlägg.
Likförbannat gör det att antalet reggade tjejer är högre än antalet aktivaMiss_Orchidee skrev:ja kan ju lova dig att minst 50 av dom tjejerna e inte ett dugg inteserade av motorcyklar..dom e bara här för att det är fräcka grabbar antagligen.....sånna stöter man ju på när man letar efter tjejer å snacka med......
När jag skulle köra upp hade de spöregnat 2 dar i rad och såg ut att göra det dagen D åxå.Så vi var väl förberedda och klädda därefter. Men icke.sharpedge skrev:Jag körde upp i spöregn och storm...
The_FacultyGirl skrev:Tror fler tjejer sitter och läser forumet och färre som dessutom skriver, tråkmånsar
Därav att många tror att det inte finns "så många".
aline skrev:O här e jag!!!!!!
PS. Var e de fina hojvädret....???? DS
TinaTjejen skrev:Likförbannat gör det att antalet reggade tjejer är högre än antalet aktiva
whatevah aktivt reggade då?Ghost skrev:Blir svårt att få fler aktiva än reggade...
vågar?Liwa1 skrev:Jag är här och är även ute och kör min R1a lite då och då.
Jag tillhör en av dom tjejerna som vågar åka med på tjejkörningen på lördag....
Så du har nakenbilder i alla fall?Intressant,tagna i sergels fotoautomat eller?RocketQueen skrev:Utan er vore livet rätt trist faktiskt.
Hmm ja va fan varför inte. Jag kan ju lägga ut naken bilder här så kan folk sprida dem hur som helst. Jätte bra idè!
En liten prins iaf men vi bmwägare har det ju lite lättare,eller hur nisse?Nisse Järnet skrev:ktmjacke är kung!
Mavve skrev:Du har en (äkta) 750RR kvar att testa
Ses väl nån dag på SRW antar jag.
TinaTjejen skrev:Likförbannat gör det att antalet reggade tjejer är högre än antalet aktiva
tjacka ER5:aBikerbitch skrev:Det värsta och det värsta, hojen är lite för gammal för min smak. Den funkar som övningshoj men nu är den lite för tung att svänga med.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|