Massor av nya tjejer på sporthoj.com!

Status
Ej öppen för fler svar.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Miss_Orchidee skrev:
men spela roll´, dom e ju inte intressanta för 5 öre, ialla fall inte för mig.....ragga killar kan man göra någon annan stans
However, snackade Tofast4Hjo om antalet tjejer på sporthoj.com.
Och jag tror INTE att 230 är i underkant. Är övertygad om att vi är över det antalet som är reggade och KÖR hoj, Åker bakpå, håller på att bli med hoj eller väntar på att få pengarna ihopskramlade till en. :)

Däremot håller jag med dig om att div. folk som samlas här för här finns killar är minst sagt ointressanta och aningens patetiska.....:hihi
 

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Alingsås
Hoj
Numera såld zukka..
Man är ju inte på ett sporthojs forum för att ragga utan för att köra och prata hoj.. :mad: Tror knappast killarna är här för att ragga på varann heller för den delen..Eller vem fan vet? :lol
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
hållundan skrev:
Karlar?! Det är bara stockholmsfolk som säger så om killar å grabbar å gubbar å pojkar va?

Har märkt en liten trend. Nåväl. Trevligt ord. Är jag karl? Är inte karlar gamla?

Nåväl.

De va ju faktiskt lite halv ironiskt. Så går man ju inte omkring och kallar alla män, killar, pojkar osv. :)

Du KTMJacke: Nej jag har inga naken bilder. Den biten får du stå för. Förresten är detta en tjej tråd så är det några som ska näcka här så är det ni grabbar. Inte vi!
Så av med kläderna... :banana
 
Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
RocketQueen skrev:
Du KTMJacke: Nej jag har inga naken bilder. Den biten får du stå för. Förresten är detta en tjej tråd så är det några som ska näcka här så är det ni grabbar. Inte vi!
Så av med kläderna... :banana

Håller med till 100%!!!! Se nu till att muntra upp oss tjejer :Rockbanan
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
RocketQueen skrev:
De va ju faktiskt lite halv ironiskt. Så går man ju inte omkring och kallar alla män, killar, pojkar osv. :)

Du KTMJacke: Nej jag har inga naken bilder. Den biten får du stå för. Förresten är detta en tjej tråd så är det några som ska näcka här så är det ni grabbar. Inte vi!
Så av med kläderna... :banana
Okey!! Nu e jag spritt språngandes naken,vad händer nu då?? :tungan
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Om man ska vara allvarlig en liten stund så ställer jag frågan.Hur vet man att en tråd är en "tjejtråd"? och är alla andra trådar "killtrådar" dårå?Tråkigt för er om ni bara får skriva i denna tråd menar jag.Innan denna tråd bytte namn så hette den ju "tuttar,tuttar,tuttar överallt"solklart att en sån rubrik drar killarnas intresse till sig.Man kan ju undra varför nån tjej överhuvudtaget kikade in i den tråden??? :tungan lite lebvarning va? mvh//jacke
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ä fan de börjar bli lite kyligt,jag drar på mig gosstrosorna igen.
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
ktmjacke skrev:
Om man ska vara allvarlig en liten stund så ställer jag frågan.Hur vet man att en tråd är en "tjejtråd"? och är alla andra trådar "killtrådar" dårå?Tråkigt för er om ni bara får skriva i denna tråd menar jag.Innan denna tråd bytte namn så hette den ju "tuttar,tuttar,tuttar överallt"solklart att en sån rubrik drar killarnas intresse till sig.Man kan ju undra varför nån tjej överhuvudtaget kikade in i den tråden??? :tungan lite lebvarning va? mvh//jacke

Nej nu är det inte meningen att du ska känna dig utanför. Vi vill att du ska vara här, gärna näck. När jag skriver tjejtråd så menar jag på de sättet att tjejer som kanske brukar ligga lite lågt kan skriva här och så. Men de betyder inte att inte killar kan vara här. Bara kul när ni skriver här. MEN på denna tråd är det killarna som får vara nakna för att vi brudar ska få ha lite kul liksom. Tjejer måste ju också få dregla.
Tjejer kan gärna näcka men inte på denna tråd. :)
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
ktmjacke skrev:
Ä fan de börjar bli lite kyligt,jag drar på mig gosstrosorna igen.

Men va fan, vänta lite, jag slutar ju jobbet snart... :hihi
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top